Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud lavender / (dualsim) / 5G

Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / cloud lavender

Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / cloud lavender

Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / cloud navy / (dualsim)

Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / cloud navy / (dualsim)

Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / cloud orange

Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / cloud orange
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud lavender / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be.

Kees59 26-10-2021

Voor altijd Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud lavender / (dualsim) / 5G

Het is zoals alle Samsung toestellen een fijn en overzichtelijk toestel om te gebruiken. Geen klachten

Os23 26-10-2021

Goed koopGoed

Werk goed en heel snel geinstalleerd ... ik zie geen verschil in qualiteid. Netflix ziet er zuiver uit.

Anoniem 26-10-2021

Geweldige telefoon

Wat een top toestel. Hij is snel en gaat ruim 2 dagen met 1 accu mee. Zou hem aan iedereen aanbevelen.

Bobo12 26-10-2021

Super mooie samsung telefoon

Mooie telefoon met goede camera. Ik doe 2 dagen met de batterij, kortom top telefoon! Een snelle telefoon met een mooi scherm. Past nog goed in je hand en broekzak!

Ellen8990 26-10-2021

Snelle, slimme telefoon

Supersnelle telefoon, easy alles omgezet met Smartswitch, ik merk de voordelen van 5G (sneller uploaden van fotos en videos). Enige minpunt is dat de batterij nu al best snel leeg gaat (okay ik ben wel een heavy user).

Anoniem 25-10-2021

Alles duidelijk en voor zich sprekend

Ik vind het een goed product, telefoon loopt vloeiend en vlotjes. Nu nog alle leuke en nieuwe dingen ervan uitzoeken.

Woody08 25-10-2021

Goed, snel en compact

Goede telefoon met heel veel mogelijkheden en een handig formaat. Beveiliging met vingerafdruk werkt heel snel en goed in tegenstelling tot veel andere telefoons. Ook het geluid is prima. De accu valt mij iets tegen, loopt vrij snel leeg.

Cin81 25-10-2021

Super, betrouwbaar toestel

Het is een fijn en betrouwbaar toestel, wat je ook zou verwachten van een samsung. Erg tevreden, en leuk design

Gewoon goed

Gewoon goed zoals je van Samsung mag verwachten . Lekker groot scherm en super mooie foto's , de accu gaat lang mee .

Siemen 25-10-2021

Word er niet echt blij van

Hij is snel dan mijn vorige mobiel. Verder minder goede functies vingers scanner vind ik slecht opladen duurt lang

Mwa

De telefoon is snel leeg, en loopt minstens 1 keer per dag vast, vaak vaker. Ik moet de telefoon vaak resetten als ik de telefoon het weer wil laten doen.

Telefoon kan niet langer dan een dag mee

Geweldige telefoon

Aangezien ik van het merk Samsung telefoons al verschillende versleten heb ben ik nog steeds zeer te vrede nu heb ik een Samsung S20 Fe 5G waar ik weer helemaal blij van wordt alle functies doet hij naar wens foto's naar mijn zijn goed van kwaliteit daarbij heb ik ook maar gelijk een Samsung Watch erbij de twee functioneren goed met elkaar voor mij niks anders dan Samsung

Danny64 25-10-2021

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

De app's lopen vloeiend. geen verstoring in functionaliteit bij connecten ander apparaat.
Telefoon is snel. Was eerst geïnteresseerd in de Xiaomi of de S21 5g. Maar de prosessor perikelen hielden mij tegen. De Snapdragon 888 heeft toch een warmte issue en de Exynos 2100 processor valt tegen. De Galaxy S20 FE 5G is wat mij betreft een telefoon met vlagschip specs voor midrange prijs

Sylvia76 25-10-2021

Makkelijk in gebruik en mooie foto's

Ik maak regelmatig foto's en met dit toestel maak ik makkelijk een foto ook met de zoom functie. Verder is het toestel niet zo groot .

Super gave telefoon!

Ik heb de telefoon nu een paar dagen in gebruik en de accu gaat nog lekker lang mee! Bijna 2 dagen met wat ik ermee doe. Ook de applicaties laden snel en het scherm reageert heel soepel! De schermgrootte ten opzichte van mijn S9 is ook beter voor het kijken van filmpjes. Erg blij met deze telefoon.

Nalinka 24-10-2021

Top telefoon!

Goede batterij, gaat lang mee. Fijn scherm, goede leesbaarheid. Alleen wat te groot ivt mijn oude S9. Maar verder zeer tevreden.

EddyS 24-10-2021

Makkelijke hanteerbare en betaalbare telefoon!

Sinds 2 maanden ben ik in het bezit van de Samsung S20 FE. In één zucht: een makkelijke hanteerbare telefoon met een mooi en duidelijk groot scherm, die er ook nog eens prachtig uitziet!
Tevens goede camera's aan boord, zowel overdag als 's avonds.
Een goed betaalbare telefoon, die zeker van een hoge kwaliteit is!

Goede telefoon

Prima telefoon. Jammer van ander oplaad aansluiting dit keer usb c en alle kabels moeten vervangen..

Anoniem 24-10-2021

Top telefoon, value for money!

Prima telefoon. Jarenlang een HTC telefoon gehad. Na mijn ervaringen met de Samsung Galaxy Tab S7 nu ook overgestapt op de Samsung Galaxy S20 FE 5G telefoon. Snapdragon chip is razendsnel, mooie schermresolutie en ook de geluidsverbeteringen voor media bevallen uitstekend. En dat voor een audiophile. 5 sterren wat mij betreft.

Perfect

Perfecte multifunctionele telefoon
Met veel gebruikers gemak ik gebruik de telefoon privé en zakelijk