Samsung Galaxy A12 64 GB / blauw / (dualsim)

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A12 64 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Teus klok 02-07-2022

Top telefoon

Hij is ook wel snel en mooie foto's ook een beetje groot dus wel lekker ik heb hem al een tijdje en is nog steeds goed ook wel goeie kwaliteit

MartineL 30-06-2022

Continue problemen met systeem.

Systemen lopen vast en telefoon valt steeds uit. Appstore werken niet of verzenden te traag. Verder wel mooi design.

Anoniem 28-06-2022

Prima tefefoon en juiste prijs kwaliteitverhouding

Voor deze aantrekkelijke prijs is het een prima telefoon. Het volstaat aan de belofte.
Mooie fotos prima geluid.
Ik ben er blij mee.

d**7@g**l.com 21-06-2022

Derde-rangs BaggerToestel

Het ultieme @#$#@ toestel. Ongelofelijk al die goede recensies!! Maar wat een bagger-toestel!!
Die van mij een half jaartje oud, en wordt letterlijk met de dag slechter en slechter... Apje openen? Min. 4× tippen.... stormachtig weer (februari-storm): toestel flipt door als een disco-flitslicht, alles komt in dito tempo door je scherm: foto's, camera, openstaande apps, tot verwijderde content. Heel bizar, alsof het behekst is!
Toestel kan ook absoluut niet tegen de zon. Binnen half uurtje (25*C) sluit ie spontaan (10) apps ("wegens oververhitting") en gaat spontaan dan uit!
Scherm kan niet uit tijdens muziek luisteren (via YouTube), dus bij minste geringste beweging in de jas- of broekzak...
Ook ververst het toestel geen ene app vanzelf (m.u.v. buienalarm en buienradar), ook niet na sluiten apps. Vervelend eigenschap nummer zoveel.
Toestel kan spontaan gaan bellen tijdens in de broekzak te zitten!!! Bizar hoe die dan zelf telkens de juiste pincode weet in te voeren.... zoals eerder vermeldt: wellicht behekst!
En vast nog wel wat nukken vergeten te melden.

Pluspunten

• In 2 uur accu vol

Minpunten

• Langzamer dan een Slak
  • Toestel lijdt "Eigen Leven"
  • Kan niet tegen ZON & harde Wind

Anoniem 19-06-2022

Samsung A12

Heb sinds een week de Samsung A12, hiervoor had ik een A10.
Deze is sneller, duidelijker, mooie foto's, ben er enirm blij mee

Peter Observant 32 16-06-2022

Perfect toestel

Samsung is prettig in de hand liggend apparaat en erg gemakkelijk in de bediening. Zou het toestel zo weer kopen. Bescherm hoes is ook makkelijk verkrijgbaar.

Anoniem 13-06-2022

Budget telefoon met top prestaties

Ik heb dit toestel sinds een week. Wat ik goed vind is het design, batterijduur en algemene prestaties. Zoek je een goede budget telefoon dan is de A12 de keuze.

Anoniem 10-06-2022

De Samsung Galaxy A12 is een heel mooi toestel in zijn prijsklasse.
Deze maakt ook nog hele mooie foto's.
De bediening is zeer vriendelijk in gebruik.
Om een lang verhaal kort te houden een zeer goede keuze.

Michele234 09-06-2022

A12, fijne telefoon bij weinig gebruik

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne telefoon bij weinig gebruik.
Prima om te appen of te bellen. De primaire opties.
Vergeleken met de S serie. Is de A serie een stuk trager en minder opties, echter compensatie daarvoor ook in de prijs.
Prima telefoon voor de normale doorsnee mens met normaal dagelijks gebruik.
Zakelijk intensief gebruik zou ik voor de S serie gaan.

Thijs_vs02 09-06-2022

Hele goede telefoon

Prijs kwaliteit verhouding is hier top. Telefoon kan ook wel tegen een stootje. Op paaspop bijvoorbeeld, heb ik mijn telefoon meerdere keren laten vallen, zonder hoesje want die was ik op paaspop al verloren. Bij 7th sunday heb ik zelfs mijn telefoon op het podium gegooid maar hij doet het gewoon nogsteeds. Een bierdouche is voor mijn a12 ook geen probleem

Jesse Rumpff 07-06-2022

Geweldige telefoon! Echt super! Een echte aanrader

Ik heb de telefoon vorige week ontvangen en ik ben echt super tevreden. Hij heeft echt een super grote opslag! Die krijg ik nooit vol! Ook dat scherm is super mooi en groot om naar te kijken. Hij heeft ook nog een super goede camera. Echt een aanrader!!

Anoniem 07-06-2022

Fantastic toestel

Goede grip door zijn iets groter zijn dus ook scherm duidelijker .
Allen weing Keuze uit kleuren in die winkel wit heel light legergroen en zwart .
Verder Prima uitleg en service
Ik Ben echt super blij met dit toestel
Ik Hou zowiezo van Samsung AL Meer Dan 20 jaar super toestellen.

Her13 07-06-2022

Geweldige telefoon!

Prachtige telefoon strakke mooie lijnen en handige ribbels aan de achterkant voor betere grip. Ontzettend sterk paar keer gevallen en nog geen barstje op het scherm gevonden. Goede prestaties en een zeer lage prijs. Als ik niet wist wat de prijs was dacht ik minimaal 500 euro! Kortom super telefoon en zeker aan te raden.

Anoniem 07-06-2022

Handig toestel

Is een handig toestel. Laag energie verbruik, dus niet vaak nodig om op te laden.
Knappe foto's en eenvoudig menu.

Dirkm 06-06-2022

Goede telefoon met veel geheugen

Geweldige telefoon met super sterke batterij. Hoef maar eens in de 3 dagen op te laden. Verder is het grote interne geheugen een groot voordeel. En natuurlijk vele opties met dubbele simkaarten, en mogelijkheid voor nog een extra geheugenkaart

RHGajadhar 04-06-2022

Kan hele mooie foto's mee maken.Ik ben heel tevred

Ik ben heel tevreden met mijn Galaxy A12. Ik zou het iedereen willen aanraden om er 1 aangeschafte. ❤❤❤

Roggie 04-06-2022

Galaxy a12

Samsung is een fijne telefoon maar deze a12 is echt een aanrader super fijn in gebruik en heel fijn en duidelijk

Dirque 04-06-2022

Goede telefoon

Geweldige telefoon, ik mis alleen de optie om slow motion films te maken die de A50 wel heeft. Maar. Qua prijs kwaliteit verhouding zit het wel snor.

Peter Clomp 03-06-2022

Super blij mee helemaal toppie

Super blij met de A12 het blijft toch een Samsung.
Daar kan niks tegen op.
Ik ben een echte fan van Samsung ik mis alleen nog het horloge.

Anoniem 03-06-2022

Geweldig deze telefoon goed aangeraden voor oudere

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gewoon een goede telefoon voor mensen die niet Overvecht kunnen met die nieuwe technologie zeer geschikt voor kinderen of ouderen