Samsung Galaxy S21+ 5G 128 GB / phantom silver / (dualsim) / 5G

We hebben voor dit product nog geen reviews

Mlouer1983 24-09-2021

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21+ 5G 128 GB / phantom silver / (dualsim) / 5G

Ik heb de galaxy s21+ nu een paar maanden en ben zeer tevreden. Fijn toestel met een batterij die de hele dag mee gaat. Alles loopt lekker soepel en het is weer een flinke vooruitgang op de s10 die ik hier voor had. Geen minpunten.

Tony65 24-09-2021

Beste Galaxy S tot nu toe

Heel erg snel & soepel werkende scherm. Bizar goede camera. Dolby atmos audio bij het streamen is helemaal top. En de meest responsive webbrowsing ervaring ooit.

Anoniem 23-09-2021

Vertrouwde telefoon

Vertrouwd, had eerst de s10+, weer een top telefoon, makkelijk geïnstalleerd, met de app, alle bestanden en apps overgzet

Retek 23-09-2021

DE BESTE

Alleen jammer dat de Samsung Health niet meer zo werkt zoals daarvoor. Voor de rest is Samsung toestellen voor mij het Beste tot nu toe.

2992000Jeffrey391998 23-09-2021

S21 plus

De telefoon kan goeden foto's maken en de acue gaat lang mee en de telefoon is snel en heeft veel geheugen

Maklo 23-09-2021

Altijd vertrouwd en meer....

Ik ben overgestapt van de S10 naar de S21. Voelt weer als vertrouwd. Mooi scherm, nog betere camera. Ik moet nog wel wennen aan de knoppen voor geluid. Die vind ik niet zo handig zitten. Deze hadden van mij gewoon op dezelfde plek mogen blijven zitten.
Verder ben ik er weer heel tevreden mee.

Patrick038 21-09-2021

Snel en zeer gebruikers vriendelijk

Perfecte afmeting. Mooie foto's. Snel en genoeg opslag capaciteit. Kortom erg blij met dit mooie toestel.

Karin van A 21-09-2021

Typisch samsung = alles wat ik wil

Fijne smartphone, heeft alles wat ik wil en meer dan ik nodig heb! Enige minpunt is dat het toestel steeds tijdens het bellen de verbinding verbreekt waardoor ik dan 1 gesprek in 5 pogingen moet voeren. Verder super camera, snelle reacties van de toetsen, inladen pagina's en spellen die ik speel! Kortom: blij mee!

Florian135 21-09-2021

Mooi apparaat

Stelde mij niet teleur, erg goede camera ook, zeer blij mee. Hier en daar liep het apparaat een beetje vast, maar ervaar dat nu niet meer. Toch zeker een aanrader!

angelo1952 20-09-2021

wat een geweldig toestel

prachtige toestel, makkelijk om te bedienen, uitstekende foto, de beste foto toestel/telefoon dat ik heb gehad ( bijna allemaal)

Manuela 1971 20-09-2021

Super snel mooi van kleur fijn in gebruik

Mooie filmpjes en foto.s zeer tevreden ook met het maken van snelle foto.s ook savonds maakt ie mooie foto.s

Laryza 20-09-2021

Zeer efficiënt maar met enige minpunten

Ik ben overgestapt van mijn oude s8+ naar de s21+ maar in verhouding vind ik de prestaties van de s21+ redelijk, terwijl de verschillende functies die het apparaat te bieden heeft juist heel goed zijn.

Allereerst het design. Het model is aan de aanzienlijk grote kant (nog geen s21 Ultra formaat maar toch nog groot) en het waterfall/edge design bestaat niet meer zoals bij mijn vorige s8+. Persoonlijk vind ik het edge design wel wat moois toevoegen aan het ontwerp maar ik snap ook dat het duurder is en barstgevoeliger. Ik heb de s21+ in het zwart genomen omdat ik de kleurensamenstelling van de cameraomhulzing en de rest van de behuizing het mooiste samem vind vallen. Door het matte design laat je ook minder snel grote vingerafdrukken achter. Het scherm heeft een prachtige dynamic amoled scherm wat super kleuren afgeeft en ook snel reageer door de hoge refresh rate van het scherm. Twee minpunten voor mij zijn dat er geen 3.5mm audio jack is en je ook geen usb verlengstuk hiervoor krijgt bij levering (ja het is deel van vele nieuwere design, toch vind ik het maar onhandig), en het feit dat de aan/uitknop en de volumeknop nu beide aan de rechterkant zitten en dat de bixby knop nu is geïntegreerd in de aan/uitknop. Het is nu makkelijker om bixby per ongeluk te openen, en screenshots maken gaat veel moeilijker (over het scherm vegen kan ook maar snel de knoppen gebruiken heeft mijn voorkeur). Dan is er ook het toetsensbord. Ik begrijp niet waarom Samsung ervoor heeft gekozen om het toetsenbord niet volledig ts vergroten in landscape mode. Hierdoor is er ruimte aan de zijkant en als je hand daarop komt door de grootte van het model, sluit het toetsenbord elke keer wat zeer irriterend kan zijn. Hiervoor heeft Samsung het split keyboard als oplossing aangeboden maar hier is het heel makkelijk om met je rechterduim iets te verzenden wanneer je nog aan het typen bent.

Dan over prestaties:
Het scherm heeft zoals eerder gezegd een snele refreshrate en de processor is zeer up to date wat samen zorgt voor een goede ervaring als we het hebben over de snelheid van de mobiel. Het vergrendelscherm heeft de standaardopties zoals pincode, gezichtherkenning, patroon etc. De vingerscanner valt mij wel beel erg tegen. Deze is in het scherm geïntegreerd en vergeleken met de s8+ die ik had met de ingebouwde vingerscanner in de behuizing, is de ervaring een stuk slechter. Ik heb al meerdere keren het probleem gehad dat hij mijn vingerafdruk niet pakt of dat ik het tig keer moet proberen. Dit is al langer een probleem heb ik van andere mensen gehoord. Batterijduur is voor mij belangrijk omdat ik niet graag mijn mobiel te vaak oplaad en ik moet zeggen dat de batterijduur me zeker wel bevalt, maar hij blaast me niet omver. Ik heb eerder de Oppo find X2 geprobeerd en de 5000mAh batterij ging toch een stuk langer mee dan de 4800 mAh batterij van de s21+. Mijn punt dat een iets sterkere batterij toch wel iets wat ik verwacht had met alle sterke specs van de s21+ (super processor, top RAM, fijne resolutie, etc.) Gezien het een nieuwer model is en het onderdoet aan de rest van de hardware waarin geïnvesteerd is. De software vind ik nog redelijk hetzelfde en deze is niet veel veranderd naar mijn mening maar de verschillende functies die de telefoon biedt mbt display, data management, etc. Is altijd al een sterk punt van Samsung geweest.

De camera zie ik als een kopje apart omdat ik er best veel over te zeggen heb. 3 lenzen aan de achterkant, 64, 12 en 12mp. De aanwezigheid van een telelens en ultrgroothoek, en een groot diafragma zorgt ervoor dat de camera ver in en uit kan zoomen met nog steeds redelijk scherpe resultaten. De kleuren zijn ook een stuk scherper en realistischer dan op mijn oude model (s8+). Naast de hardware is de software ook heel ver ontwikkeld en zijn er diverse mogelijkheden om het perfect plaatje te schieten (single take, portretfoto, enz.). Een minpunt aan de camera vind ik dat een burst shot niet meer zo makkelijk is door gwn de knop in te houden. Ook is de 10mp selfiecamera scherp maar wordt de foto nog verscherpt waardoor selfies er nogal grof uit kunnen zien en imperfecties worden aangescherpt waardoor ze er juist extremer uit kunnen zien. Nu ben ik daar zelf niet zo op gefocused maar als we kijken naar de generaties van tegenwoordig kan dit een groot nadeel zijn. De beauty filter aanzetten lost dit niet meteen op. De hoofdcamera is nog steeds (zoals altijd al geweest) best sloom in de avond en hoewel de avondkwaliteit zich in de afgelopen jaren al sterk heeft ontwikkeld, kan deze toch nog beter.

Voor nu kan ik alleen zeggen dat de s21+, afgezien van een paar minpuntjes, nog steeds volledig voldoet aan mijn verwachtigen van een Samsung mobiel en ik denk dat de minpunten alleen maar verbeterd zullen worden in de komende jaren.

steffreshness 20-09-2021

Topper!

Altijd een Samsung gehad. Van 6 tot Ultra maar deze is niet te klein ook niet te groot. Middel maat top snelheid en foto's. Meer verwacht ik niet. Super blij mee!

Geweldige telefoon

Lang geleden dat een nieuwe telefoon echt snelle voelde maar de s21+ met zijn 120Hz scherm maakt echt het verschil

Willemoo89 20-09-2021

Fijne telefoon, goede batterij, kwetsbaar scherm

Ik vind het een heerlijke telefoon. Het is een flinke overgang van de iPhone se naar de Damsung s21+ 5g. Maar wel een hele fijne overgang. Het toestel is snel, heeft een helder beeld, een gouden camera en een hele goeie baterij. Daar waar mijn iPhone al 2 keer leeg zou zijn, heeft deze telefoon nog een halve accu over.
Overall een snelle fijne en goeie telefoon.

Het enige minpuntje, wat op te lossen is met een goed hoesje, is de kwetsbaarheid van het scherm. Ik begon de eerste 2 dagen met alleen een hoesje voor de achterzijde. Hier heb ik de eerste krassen al van is het glas staan. Met een hoesje, na 2 dagen, dat ook over het scherm sluit, is het probleem helemaal opgelost.

Mijn volgende telefoon kan ook zo weer dit toestel zijn!

Weer een sprong voorwaarts

Ik ben erg tevreden. Snel, goede Samsung apps. De camera's zijn uitstekend met mooie resultaten ook 's avonds. Verbinding met 5G werkt goed.
Het toestel voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Maantjesaartje 20-09-2021

Super telefoon

Super blij met mn s21 plus mooi beeld scherm goed geluid en maakt Super mooie foto s hij is beter als ik had verwacht

Petra251982 20-09-2021

Samsung s21 plus

Mooi toestel werkt super fijn maakt mooie foto's ligt goed in de hand mooi groot scherm
Je kan er alles mee

Samsung S21+ 5G

Ik ben super tevreden met de Samsung S21+
Maak super mooie foto's, ook in de nacht.Goeie berijkbaar omdat heeft 5G. Baterij doet meestal 2 dagen lang. Ik gebruik jaren al telefoons van
Samsung.En ben altijd tevreden en nu met deze Happy :)

mi21 20-09-2021

Goede prijs kwaliteit!

Nadat mijn telefoon kapot is gegaan en ik contact heb gehad heb ik de s21+ besteld.

Tijdens mijn gesprek werd ik werden mijn vragen ocer het toestel etc uitstekend beantwoord.

Nadat ik mijn telefoon had geinstalleerd merkte ik meteen verschil met mijn vorige telefoon. De camera maakt prachtige foto's, als je een film wilt kijken is het grote scherm erg prettig ook de DOLBY functie is een goede toevoeging bij het kijken van films etc.

De batterij laad snel op en je kan er een hele dag intensief gebruik van maken.

Kortom een uitstekende telefoon wat je van samsung gewend bent!