Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be.

Paul1111 25-09-2021

TOP!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

Top!!! Alles werkt naar behoren. Heel veel opties. Mooi uiterlijk. Strak design. Lekker snel toestel.

Koiman0488 25-09-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

Hij maakt prachtige foto s en makkelijk in gebruik batterij gaat ook lang mee alles nog beter dan me vorige dat was een S 10

YDUR 25-09-2021

Galaxy S21

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

Weer een mooie Samsung in bezit gekregen.
Bij een nieuw abonnement, een nieuwe smartphone. Net zoals bij mijn andere, hoop ik dat deze ook weer zorgt voor een probleemloos gebruik. Dit toestel is net zo gemakkelijk of handig in gebruik als mijn vorige.

Haffie 25-09-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

Voldoet aan alle eisen, ben blij dat ik deze telefoon heb gehaald geeft ook elke keer nieuwe updates aan wat ik heel fijn vind

Colinda511 25-09-2021

Slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

April heb ik mijn abonnement vernieuwd met een s21... al snel kwamen er problemen slecht bereik, slechte telefoonverbinding en loei heet. Telefoon 4 weken geleden retour gestuurd en er een nieuwe voor terug gekregen... heel netjes geregeld. Helaas heeft dit toestel dezelfde kuren. Zou dit aan het type liggen. Ik ben in elk geval niet tevreden en weer genoodzaakt alles op mn s10 terug te zetten en deze s21 weer retour te sturen. Erg jammer had er veel van verwacht maar helaas..

Anoniem 25-09-2021

De gsm heeft meer te bieden dan wat ze er nu maar

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

Ze zijn enorm vooruit gegaan met de s21 modellen.

Volgens mij kunnen ze veel meer uit het toestel halen.

Perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

Camera is superscherp, 5G is ideaal em zeer gebruiksvriendelijk. Ik zou iedereen de S21 aanraden!!!!

Pracht ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

Te telefoon heeft een hele goede snelheid. De batterij gaat ook langer mee dan de vorige S modellen die ik heb gehad. De camera is ook echt heel erg goed

Samsung top voor iedereen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

Top merk..ben super blij mee ..ik vind de beste merk..en ook beste kwaliteit en ja maak leven makkelijker

Weer een stukje beter!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

Alle specs zijn weer een stuk beter!
Het enige nadeel is dat de telefoons zwaarder en groter worden waardoor bediening met 1 hand steeds lastiger wordt.

Goede start!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

Ik heb net de Samsung S21 5G en ik ben al erg blij met hem. Ik had al een Samsung ervoor maar deze Samsung is vrij anders voor mij gevoel. In een positieve manier. Ten eerste is de formaat echt perfect. Ik kan hem met totale comfort mijn telefoon in mijn broekzak steken. Ik kan hem ook goed vasthouden in mijn handen en dat vind ik echt super prettig. Ten tweede, vind ik de thema's heel erg tof. Zo veel keuzes voor mijn lay-out op mijn telefoon. Mijn voorkeur ligt wel op de bewegende achtergronden die er te gek eruit zien. Als laatst wil in het over de geweldige camera hebben. De camera zelf maakt al mooie, heldere foto's maar op deze Samsung heb je zoveel edit keuzes. Je kan je video en foto editen naar jouw keuze. Door de veelzijdigheid van de Samsung S21 5G vind ik het echt een top telefoon en ik zal er maximaal van genieten. Zeker een aanradertje!

Goede en mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

Snel apparaat en ontzettend veel functies. De locatie van de aan/uit knop aan de zijkant is niet handig als je de telefoon in een houder plaats voor in de auto. Om de telefoon goed in het midden van een houder te klikken zit de knop in de weg en hangt de telefoon niet in balans. Verder vind ik de batterij tegen vallen, ik had verwacht dat deze langer mee zou gaan. Dit was ook één van de redenen dat ik mijn oude galaxy heb ingerolen voor deze nieuwe variant. Verder ben ik er erg tevreden mee, wel aan de dure kant.

Heerlijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

Zoals gewoonlijk en topper in de s serie waarbij fotos een kunst worden ,heel blij dat ik de keuze heb kunnen maken om de s21 te nemen ipv de iphone. Erg blij met het toestel !!

Mojjjo 24-09-2021

Super gave telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

Ben super blij mee. Alles was makkelijk over te zetten van mijn oude telefoon. En makkelijker te bedienen.

Emo12 24-09-2021

Hij doet wat die moet doen!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

Tot nu toe prima, snel maak leuke foto's. Is gewoon fijne Samsung, enigste minpuntje is me batterij, had verwacht dat het langer zou gaan maar gaat naar mijn gevoel iets te snel leeg

Ardie23 23-09-2021

Mooi froot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

Fijn om na de Note 8 een opvolger te hebben met de nieuwste mogelijkheden. Nog een betere camera en werkt duidelijk nog sneller zeker met de 5G. mis de pen van mijn Note 8 wel een beetje

Anoniem 23-09-2021

Gewoon een perfecte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

Ik ben al jaren een tevreden samsung gebruiker. Telefoon voldoet aan mijn wensen en is gebruiks vriendelijk.

Wva32 23-09-2021

Geweldig toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

Ik gebruik al jaren de "S" serie van Samsung. Dit omdat ik graag een goede camera wil, meer geheugen en een snel stabiel besturingssysteem.
Android is een fijn besturingssysteen en de draai die Samsung er aan geeft met de toestellen is gewoon prettig.
De S21 is een zeer stevig toestel! Steviger dan de S10 die ik hier voor had. Het scherm van de S21 is super helder en het geluid klinkt ook stukken beter. Er is dus merkbaar verschil in positieve zin. Ik zou dit toestel aan een ieder aanbevelen.

Jos 295 23-09-2021

Heerlijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

Ik heb de Samsung S21 nu een maand of 3 en ik ben er heel blij mee. Naast dat het toestel uitermate goed en snel is maakt het ook nog eens hele mooie foto's. Nooit meer iets anders dan een Samsung!

Dave_010 23-09-2021

Super telefoon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom gray / (dualsim) / 5G

Nu een paar maanden deze telefoon in mijn bezit, hiervoor had ik een S10 en deze beviel ook heel erg goed. Maar door de ontwikkeling van de techniek is dit echt weer een hele fijne telefoon.

Wat ik zelf prettig vindt is het vlakke scherm.

Ook de camera maakt wederom weer fantastische foto's en het filmen in 8K is echt geweldig!!