Samsung Galaxy A32 4G 128 GB / awesome white / (dualsim)

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A32 4G 128 GB / awesome white / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

20Cindy01 29-07-2022

Uitstekende telefoon voor een klein prijsje! Zeker aan te raden aan familie en vrienden. Ben er onwijs blij mee!

Ambe4 25-07-2022

Prima telefoon, doet wat hij moet doen

Fijne telefoon, makelijk in gebruik. Prima camera.
Prima beeld. Werkt snel en gemakkelijk. Aanrader als je van een simpele fijne telefoon houd

Annebel06 25-07-2022

Super fijn toestel

Ik heb een week geleden een nieuwe telefoon gekocht omdat mijn oude miet goed meer werkte. Ik ben ontzettend blij met het toestel want nu kan ik prachtige foto's maken op vakantie tijdens het wandelen in de bergen en door stadjes en ik heb genoeg opslag voor alle apps die ik wil en alle foto's en filmpjes. Het apparaat heeft een vingerafdrukherkenning en gezichtsherkenning wat allebei super gaaf is en handig om je telefoon te ontgrendelen zonder dat iemand kan zien wat je code is. Al met al ben ik dus super blij met de Samsung Galaxy A32 en ik raad iedereen aan dit toestel te kopen!

Anoniem 23-07-2022

Handig in gebruik, makkelijk hanteerbaar. de prijs kwaliteit verhouding is super goed. Het si een aanrader.

licagus 23-07-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb de telefoon nu drie weken en hij werkt super goed!!!
Doet waar hij voor gemaakt is en je kan er super mooie foto's mee maken!

Tim2000 23-07-2022

Goed voor appen en bellen maar wel traag

De Samsung a32 is goed voor mensen die ermee appen en bellen maar als je er spelletjes mee gaat doen en filmpjes kijken op een hoge kwaliteit wordt hij wel heel erg traag de opslag van het apparaat is perfect voor dit toestel

BenTh37 18-07-2022

Mooie budget telefoon met veel opties

Mooie telefoon met leuke opties voor weinig geld. Prima camera, genoeg geheugen. Ook fijne softwarefuncties

Anoniem 18-07-2022

Heel fijn werktelefoon

Heel fijn te gebruiken, genoeg opslag voor allemaal werk gerelateerd apps en porgramma's. het is alleen even wennen als je apple gebruiker bent

Marius45 17-07-2022

De volgende samsung nu een A32

Weer een samsung, de zoveelste, en nog steeds tevreden. Zelf alles overgezet van de vorige telefoon, toch wel makkelijk, scheelt een hoop tijd.
Voorlopig zijn we weer gesteld.

Anoniem 14-07-2022

Mooi snel en deugdelijk toestel welke voldoet aan de nu geldende doecs voor apps en foto resolutie welke ik voor mijn werk gebruik.

Anoniem 09-07-2022

Mooie telefoon (ik heb de lila kleur) erg goede camera en hij is super snel. Goedeprijs/kwaliteitverhouding.

Anoniem 09-07-2022

Mooi beeld top telefoon vör zijn prijs

Fijne telefoon mooi beeld goed in gebruik top telefoon voor zijn prijs ook als je paar apps open hed staan werkt naar behoren

T_vetcool 08-07-2022

Het is een super goede telefoon voor weinig geld. Echt een aanrader. Vooral door de Super goede camera's. Ook heeft hij lekker veel opslag voor mooie fhd foto's en video's. Als ik u was zou ik niet twijfelen en hem gewoon kopen.

Lejeanne 08-07-2022

Makkelijk in gebruik

Ondanks dat ik Apple gewend ben, is deze telefoon makkelijk in gebruik. De maat van de telefoon is handzaam.

Anoniem 07-07-2022

Betrouwbaar,veel mogelijkheden,zeer solide top

Top telefoon. Betrouwaar, gebruiksvriendelijk voor contact met vrienden en samenleving. Ben blij met dit toestel

Anoniem 06-07-2022

Hele fijne ervaring

Het toestel is heel fijn. Zou het bijna vergelijken met de galaxy modellen. Hele fijne beleving, ga zo door!

Anoniem 06-07-2022

Een goede 4k Camera een fm radio

De Samsung galaxy a32 is gewoon must have een goede 4k camera en 3 andere goede cameras en goed 128gb geheugen en fm radio kortom gewoon alles heeft ie wat je nodig heb

Anoniem 05-07-2022

Heb al jaren toestellen van Samsung de galaxy is super streamen op Samsung tv heel eenvoudig ik mis nog de Galaxy watch, die zou ik heel graag willen !

Vdb romy 05-07-2022

De Samsung a32 4g vind ik erg fijn om te gebruiken. Een helder scherm mooi model. De telefoon is groot dus erg makkelijk in gebruik. De Samsung watch zou mijn Samsung uitrusting afmaken.

Anoniem 03-07-2022

De Samsung heeft een fijn groot scherm en ligt lekker in de hand. Voor mij ideaal als zakelijk toestel zodat ik makkelijk kan communiceren middels mail en whatsapp.