Samsung Galaxy A21s 128 GB / wit

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)
5,6

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush black / (dualsim)

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush black / (dualsim)
5,6

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A21s 128 GB / wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Raynotje 25-07-2022

Goeie telefoon

Ik ben heel blij met de telefoon
Alles is naar mijn wens
Hij laad heel erg snel op
Hij is donkerblauw mijn lievelingsdier
En Hij is gekocht nieuw voor een goede prijs

Hayat24 11-07-2022

Geweldige camera

Ik vind het een heel goed apparaat en veel nog sterren te verbeteren maar de apps zijn goed en goeie snelheid

EricM1975 29-06-2022

Perfecte telefoon tegen prima prijs!

Telefoon voldoet volledig aan de verwachtingen. Features van de S21 en dus snel, helder, etc. En dan tegen een prima prijs.

Anoniem 18-06-2022

Start snel op en lange batterij duur

Wat ikeen groot voordeel vind is het duidelijke beeldscherm. Met het navigeren van fietsroutes bijv via komoot of strava is dit een groot voordeel

Noah S 06-06-2022

beste tot nu toe

ik had al sinds ik een telefoon mocht vroeger altijd een iPhone gehad ik ben rond eind vorig jaar overgestapt naar samsung voor het eerst in mijn leven. de Samsung galaxy A21s aan het begin was het wennen maar kwa grote en snelheid is het zelfde als iPhone en opgeven moment vind ik dit nu de fijne en goedkope telefoon die ik tot nu toe heb gehad, er valt nog niks aan te merken en de batterij is helemaal prima doe 2 dagen met 1 batterij en zit redelijk veel er op dus is zeker een aanrader 100%

Anoniem 04-06-2022

Weer een Samsung.

Weer een Samsung. Ik vind de bediening erg fijn.Alleen de start ging niet helemaal goed.Ik had hem enkele dagen,hij deed het goed,toen ik hem in mijn tas deed en weer wilde gebruiken kwa. Ik er niet meer in.En ja het was weekend geen hulp van de zaak waar ik hem had gekocht was niet eerder open dan op de maandag 13.00 uur. De jongens wiste ook niet wat het was,de telefoon moest weer helemaal leeg gemaakt worden en later moest alles er weer op.Ik was mijn telefoon 2 dagen kwijt.Ze zorgde wel voor een leentelefoon alleen voor het bellen.Er zat een bedrag aan waar ik het niet mee eens was,ze hebben het later verlaagd.
Ze konden ook niet vertellen wat de oorzaak is geweest,ik ben wel nog meer als voorheen mijn mobiel te gebruiken.

Anoniem 31-05-2022

Samsung galaxy A21s beoordeling

Ik vind het een fijne telefoon kan veel op foto's, apps etc.
De camera zijn fijn en geven goede kwaliteit

CorinavanO 28-05-2022

Valt mij helaas een beetje tegen

Ik kon mijn abonnement bij de provider verlengen en koos daarbij voor dit nieuwe toestel. Wilde niet te veel per maand kwijt zijn, maar dit merk ik ook wel aan het toestel. Trager dan ik gewend was en net wat onhandiger in gebruik. Camera is prima, dat vind ik ook belangrijk, dus dat is fijn. Niet geheel ontevreden dus, maar valt stiekem toch een beetje tegen vergeleken met wat ik eerder gewend was van Samsung.

Michalina 28-05-2022

De camera functie is heel erg goed

Je kan heel goede filmpjes en fotos maken en de kleuren zijn goed vijf cameras, eerlijk gezegt ben ik verslaafd aan deze gsm

Janny58 18-05-2022

Prima telefoon , camera is een min

Prima telefoon , alleen camera is een min punt. Maakt geen mooie foto's qua kleuren ; dat was met mijn oude Samsung 7 s veel beter

Anoniem 14-05-2022

Super alles bij de hand

Hij is snel te installeren en om alles op te zetten heel simpel en veilig en ik kan nu foto's op zetten die ik wil

Hgfm 06-05-2022

Schermaanrakingen werken niet goed

Ik ben niet zo tevreden. Als ik iets wil doen in het scherm, bv pagina terugtoets of een andere toets op de rand van het scherm, moet ik vaak 4x tikken voordat de toets reageert. Zelf ben ik dus veel sneller dan het scherm en dat irriteert enorm. Ook zijn er allemaal andere geluiden bv in whatsapp , zodat ik aan nieuwe geluiden moet wennen. Ook krijg ik op geen enkele manier de aanraak en verstuurgeluiden uit fb eruit.
Ik zou bijna naar mijn oude samsungetje terug willen.
En van mij hoeft het niet zo"n grote telefoon te zijn. Past niet meer in mijn broekzak.

Anoniem 10-04-2022

Fijne interface!

Over het algemeen is het een goed toestel. De lithium batterij gaat lang mee, hij heeft een goed ram geheugen & opslag. Het is jammer dat de optie om je scherm "op te ruimen" (zodat alle apps opvolgend zijn en je geen extra tabs nodig hebt) er niet is. Die mis ik wel. De vingerafdruk en gezichtsherkenning zijn hier duidelijk beter dan bij oudere galaxy A modellen. Hij is door zijn grotere formaat makkelijk te bedienen, maar hij past niet snel in een broekzak. Over het algemeen heel erg tevreden!

Anoniem 08-04-2022

Het is een geweldige mobiele telefoon.

Helaas kan ik melden dat hij nu 2x voor reparatie is geweest. Maar als het doet dan is het een geweldige telefoon.

Anoniem 05-04-2022

Een mooie budget mobiel

Om een goedkope abonnement af te sluiten met toch een redelijke telefoon is dit een leuke telefoon. Ik heb hem via mijn werk en waar ik hem voor gebruik is het net voldoende.

Anoniem 03-04-2022

Goede kwaliteit

De Samsung a21s heeft 4 goede camera's en goede beeld kwaliteit en de batterij gaat langer dan een dag met normaal gebruik mee.

Anoniem 15-03-2022

Top merk en geweldige Grote

Ik vind het een top telefoon want het kwaliteit van je beeld is mega goed . Het opladen van deze telefoon is super ik zie het effe nie en hij zit al vol en je Kan mega mooie foto's maken met dit top ding en al hellemaal nie duur voor zo'n top telefoon

AlieBen 04-03-2022

Valt steeds uit en moet opnieuw opgestart worden.

De Galaxy a21s valt steeds uit en moet dan opnieuw opgestart worden met de simcode, soms wel 3 keer dag. En het toetsenbord is met de letters niet volgens Nederlandse, dus niet op de exacte plaats.

Fernand0341 28-02-2022

Geweldige telefoon

Ik vind deze telefoon super fijn omdat hij is lekker groot alles werkt snel en je hebt heel veel functies en ik vind de vingersensor hellemaal geweldig

Noah20 30-01-2022

De overstap

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Al sinds day 1 alle iphone's wel gehad vorig jaar overgestapt voor het eerst naar samsung. En daar kwam de Samsung galaxy a 21s uit. Hij heeft de zelfde grote als de iPhone 11 en dat vond ik het belangrijkst de batterij is beter. Dus ben blij dat ik ben overgestapt. En zeker voor iedereen een aanrader als je iets anders wilt :)