Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G op Kieskeurig.be.

Simon de Waal 19-03-2021

Goede telefoon voor een fijne prijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Na 4 jaar een iPhone weer terug bij Android. Ik heb deze telefoon nog niet heel lang, maar wat ik erover kan zeggen is dat de batterijduur erg goed is. bij heel intensief gebruik heb ik na een dag nog batterij over. Ik verwacht zelfs ruim een dag nu Ik alles ingesteld en geïnstalleerd heb.Geen ervaring met games, maar wat ik heb aan apps werkt erg soepel en stabiel. via de prijsvergelijking van Kieskeurig een goede prijs gevonden voor deze telefoon.

Pluspunten

• Amoled scherm dus mooie kleurtinten
  • lange batterijduur
  • apps draaien soepel

Minpunten

• geen Full HD, maar 720p, voor mij geen probleem.
  • Niet waterdicht

Thea1968 10-10-2021

Hij bevalt goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Ik ben heel tevreden over de Samsung, hier voor had ik een Huawei.
Het enige wat makkelijker kan is een Samsung pas aan maken want dat vond ik nog wel een dingetje

Michelleb 03-10-2021

Perfecte telefoon voor startende samsung gebruiker

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

The features op deze samsung zijn perfect voor de beginnende samsung gebruiker en de telefoon is betaalbaar. Tuurlijk heeft deze niet de allernieuwste camera's maar de kwaliteit van de foto's is nog steeds heel zuiver. Telefoon is makkelijk in omgang en laad snel op met de bijgeleverde oplader

Remcogalaxy 02-10-2021

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Galaxy nu paar maanden in bezit en werkt na verwachting maakt heldere duidelijke foto's. Mail en internet werkt perfect zeker in combinatie van het 5G internet zeer tevreden over het bedieningsgemak

Rik9 27-09-2021

Langzaam

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Hij is heel langzaam en loopt vaak vast. Hij crasht ook heel vaak. Ik zal geen nieuwe samsung producten meer kopen.

Phoca5 27-09-2021

Duidelijk ,snel ,en ligt lekker in de hand

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Mooie heldere foto,s en makelijk in gebruik. Hij is gewoon dat wat ik van Samsung gewend ben ik heb alles van Samsung

Anoniem 27-09-2021

Gebruiksvriendelijk, overzichtelijk, geweldige on

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Ik had eerst een ander merk maar ben helemaal om naar Samsung, ik kan iedereen een Samsung product aanbevelen

Patajuut 26-09-2021

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Heel fijn toestel ligt prettig in de hand simpel te bedienen het toestel maakt mooie foto's en video's

paulweeee 21-09-2021

waardeloos toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Toestel functioneert slecht door een veel te gevoelig aanraakscherm, waardoor hij acties uitvoert die ik niet wil. Baggertoestel!

Anoniem 13-08-2021

Goede telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Ik heb de telefoon nu al een maandje, en het is gewoon een top telefoon!! Super mooie graphics, camera en hardware, sommige dingen zien er wel een beetje pixelig uit maar daar raak je aan gewend! Vingerafdruk is ook heel snel omdat het in het scherm zit en gezichtsherkenning is ook super goed!
Voor de rest gaat de batterij super lang mee! En het is gewoon een top telefoon!!

MITIL 10-08-2021

Fijne telefoon voor een mooie prijs!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Mijn oude Samsung werd een beetje traag en liep vol (ja, 5 jaar oud!) Tijd voor een nieuwe. Op advies van een medewerker van een telefoonwinkel heb ik de Galaxy A42 gekocht. Het advies was gebaseerd op mijn gebruik van een telefoon.
Ik ben meer dan enthousiast over deze Samsung! De camera maakt mooie foto's. In het donker wat lastiger maar nog steeds prima.
Qua standaard geheugen voldoet deze telefoon prima voor mij.
Ik heb hem zelf al 2x laten vallen (oeps) maar het is mij blijkbaar gegund! (wel met tempered glass en een hoes om de achterkant)
Samsung, ga zo door! Dit is mijn 6e uitvoering.

Anoniem 09-08-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Ik heb deze bewust gekozen naar prijs en kwaliteit.
Beetje groter
Snel genoeg voor alle applicaties
Handzaam en eenvoudig
Perfecte ondersteuning en geregeld updates

Dianabonne 03-08-2021

In één woord top

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Hij bevalt prima, maar dat is te verwachten van een samsung. Makkelijk te bedienen alleen het aan knopje aan de zijkant moet even wennen. Maar dat lukt hoor

Anoniem 02-08-2021

Veel onduidelijker dan mijn vorige Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Symbool van de klok is onduidelijk. Watt. s app.symbool geeft niet aan of er watts appjes zijn of hoeveel. Mijn oude Samsung gaf het wel aan.

Erik61 01-08-2021

Supersnel en schitterende foto,s

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Sinds ik overgestapt ben van apple naar Samsung neem ik met plezier mijn telefoon weer mee. Goede snelheid en indrukwekkende software die het toestel onderhoud.

Frits N 25-07-2021

Een prima toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Het is een overzichtelijk toestel met een groot gebruiksgemak. Het toestel heeft een groot en helder scherm en maakt mooie foto's.

Anouk en Arnold 21-07-2021

fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

toestel werkt zoals ik gewend ben van Samsung, ontwerp is mooi strak en heeft nu meerdere camera's
alleen staat de verkeerde camera in de whatsapp waardoor hij alleen zoom fotos geeft,dit is gemeld en zouden ze gaan updaten.
ik hebeen nieuw model bedacht dat tot nu toe door niemand word gebruikt en een toestel met een beamer funtie zou ook heel gaaf zijn

Ryan 1 20-07-2021

Uitstekend toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Niet te veel toeters en bellen. Doet wat ie doen moet en thats it ! Hoef ik geen dure S, serie voor te kopen

P De Marco 19-07-2021

Heel fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Allereerst is het super handig met smart switch om de gegevens van de ene naar de andere toestel over te zetten! Toestel ligt lekker in de hand, en heeft een hele fijne camera. Verder istie super makkelijk te bedienen.

Anoniem 18-07-2021

Life changing mobile phone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot black / 5G

Ik ben vanuit een Huawei die haperde, die vastliep, die blokkeerde; kort gezegd niet te vertrouwen was via een zoekoptie van beste keuze best beoordeelde mobiele telefoon naar
mijn Samsung A 42 G5 met 128GB verwezen. Ik ben bereikbaar, heb meer dan genoeg geheugen en geen haperingen en blokkering meer. Hoop dat mijn review de smartwatch oplevert wat mijn (mantel)zorg bestaan nog bereikbaarheid zou maken en vergemakkelijken. En zo niet. Ik ben erg blij met Deze telefoon !