Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G op Kieskeurig.be.

Opperwob 23-10-2021

Goede processor, matige accu

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

Zee fijne telefoon met een geweldig scherm en een goede processor, maar helaas een matige accu. Over het algemeen een mooi toestel

Jo123 23-10-2021

Goede camera en handig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

Ik heb altijd een samsung en ben gewoon tevreden en dit toestel is gewoon weer een stapje verder dan de vorige dus ik ben tevreden

Anoniem 23-10-2021

Top telefoon

Top telefoon.
Zeker voor de prijs waar je het kan kopen.
Ik zal deze zeker aan vrienden aan bevelen.

Anoniem 22-10-2021

Prima toestel, prettig in het gebruik met vele app

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

Veel functies, prima toestel, altijd bereik, prettig in het gebruik , meer functies en goede foto kwaliteit

Nancy37 22-10-2021

Mobiele telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

Product werk fijn maak mooie foto's

Fijn in omgang en je geluid is erg mooi.

Speel filmpje snel af en helder van geluid.

Stanekeh 22-10-2021

Top

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

Goed maar vind de camera niet zo heel goed op afstand fotograferen. Daarom zou ik volgende keer meer naar de specs kijken.

Elsa1112 22-10-2021

Fijne snelle telefoon MET 5G

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

Heel blij met mijn toestel. Hij is een stuk sneller dan mijn oude Samsung apparaat en je merkt echt het verschil tussen 4G en 5G. Ook ben ik erg tevreden over de kwaliteit foto's die het apparaat maakt. Een echte aanrader!

Reeben 22-10-2021

Mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

Nog maar net in gebruik, maar werkt prima en ziet er goed uit. Mooi vormgegeven en ik ben benieuwd hoe de foto's gaan er uit gaan zien

Giorachap 22-10-2021

Geweldige telefoon met zoveel functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

Zo moeten wennen aan alles wat op de telefoon zit,was nog zo gewend aan m'n samsung s7 ...maar er ging een wereld open en heb nog steeds niet alles ontdekt

Dewi844 22-10-2021

Goed toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

Zeer tevreden over dit toestel. Toestel is snel, heeft een mooi design en heeft een lange batterijduur. Mijn telefoon laat me niet meer in de steek op de momenten dat ik het nodig heb! Verder ervaar ik geen problemen met het toestel, enige minpunt is de gezichtsherkenningsfunctie. Die is af en toe wat aan de trage kant. Al met al een top toestel, ik raad het zeker anderen aan.

Anoniem 22-10-2021

Handig, perfect formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

Ik ben altijd heel tevrede over samsung. Ik heb daarom ook al mijn produchten ervan, omdat de samen gang van deze apparten perfect verloopt

PDekker 22-10-2021

Geweldig fijne mobiel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

Dit jaar de overstap gemaakt van Iphone naar Samsung en hier helemaal blij mee. Samsung s20 is snel, mooi groot maar niet lomp, maakt mooie foto's en is zeer gebruiksvriendelijk! En zeker niet onbelangrijk is hij betaalbaar!

Joke0318 22-10-2021

Super mooi toestel voor goede prijs!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

De S20 FE is een toestel met een super goede camera, reageert snel wat surfen op internet erg prettig maakt en ziet er mooi uit (ik heb de rode versie )
En de optie voor mobiel internet via 5G is erg fijn en werkt prima.
Het opladen via juiste stekker & snoer gaat super snel, en de optie om je mobiel via een andere samsung op te laden is erg handig. Ik ben dus zeer tevreden over de S20 FE.

Tienunlimited 21-10-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

Het is wel even wennen: alles via de USB C poort. 'Oude' oordopjes, microfoons, die een jack stekker hebben, kun je niet meer gebruiken. De uitstekende Bluetooth voorziening lost veel op, en verder lijken alle USB C opties al ruimschoots verkrijgbaar te zijn in de diverse gadget shops. Heerlijk snel toestel, met veel ruimte voor alle apps die je wilt gebruiken.

Valashu 21-10-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

Lang gewacht met het omwisselen van mijn oude telefoon S7 voor de S20 FE. Gelijk een vertrouwd gevoel in besturing en bediening.

Missyd1988 21-10-2021

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

Zeer tevreden met de telefoon. Wekt snel en goed, reageert goed op aanraking. Komt mooi geluid uit en bij telefoongesprekken klinkt alles helder. Formaat is precies goed, past nog net in mijn broekzak, de paarse kleur die ik heb is echt fantastisch!

Roland11 21-10-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

Het is een fijne snelle telefoon. Heeft een duidelijk en scherp scherm. De snapdragon processor is lekker snel. Geen haperingen ontdekt tot nu toe. Opslag van 128gb ruim voldoende voor mij.

Melanie St 21-10-2021

very long battery life!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

I love this phone. The camera is awesome and the battery has a long life. I can manage 2 days with one battery. The phone is big but light. Before this I had the samsung s8

Daisyrocky 21-10-2021

zeer fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

Ik ben altijd al fan geweest van samsung. De telefoons zijn zeer prettig in werking. Als ze mijn en anderen merk aanbieden wijs ik dit ook altijd af. Ik hou het graag op samsung. Fotos maken is voor mij belangrijk omdat ik graag momenten vast leg, en bij samsung blijft de camera altijd goed werken. kwa prijs zit samsung ook altijd goed. het enige wat ik jammer vind is dat er geen koptelefoon aansluiting meer is waardoor ik over moet naar draadloze oortjes.

heksenketel 21-10-2021

supertelefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud navy / 5G

eerst online gezocht en vergeleken met andere telefoons zoals de s21, maar deze kwam er toch even beter uit voor mijn doeleinden, ik heb de telefoon nu een paar uur in gebruik en hij werkt echt super, een flinke upgrade sinds mijn s7-edge, camera maakt hele mooie foto's. de telefoon reageert heerlijk soepel met alles wat ik doe, de in screen fingerprint reageert goed hij herkent elke keer mijn vinger binnen een seconde. ik ben blij dat de "nodge" weg is en het gewoon een klein gaatje in het scherm is voor de selfie camera. hier merk ik eigenlijk niets van tijdens kijken van video of iets dergelijks.
ik mis alleen mijn koptelefoonaansluiting.