Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G op Kieskeurig.be.

tja2008 14-09-2021

fijn in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

Mooie telefoon die fijn is in gebruik. De Batterijduur valt me wel wat tegen. Had een groter verschil verwacht tussen mijn oude S8 en deze maar misschien valt dat nog wel bij te stellen via de instellingen. De telefoon ligt fijn in de hand en maakt hele mooie foto's. Makkelijk alle gegevens overgenomen van mijn Samsung S8. Hopelijk gaat deze weer een tijd mee!

János 14-09-2021

Goede telefoon voor dagelijks gebruik.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

Ik ben dol op Samsung-producten omdat ik er nog nooit in teleurgesteld ben. Ze zijn professioneel, de achtergrondservice is goed, b.v. (software en software-updates).

Cherishe 13-09-2021

Nooit meer anders.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

Ik heb vorige week de S20 ontvangen. Mijn oude S9+ was aan vervanging toe aangezien ik hem heb laten vallen. Ik ben altijd een Galaxy liefhebber geweest. Mijn zoontje heeft mijn oldie S7 in zijn bezit. Ik zweer bij Samsung, voor mij nooit iets anders. Ik hou van het gebruiksgemak en het design. Niet teveel poespas en doet alles wat ik wil! Voorlopig kan ik vooruit met deze nieuwe versie en over een paar jaar zien we wel weer verder.

Nicolletje 13-09-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

Fijne telf niet te groot . Heel duidelijk scherm en een super camara!!! Groot geheugen ,erg snel . Ben er erg blij mee.

Franky1967 13-09-2021

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

De Galaxy S20 is voor mij een fijne opvolger van S10. Je merkt dat deze sneller is en het beeld vind ik ook beter. De camera aan de voorkant is minder nadrukkelijk aanwezig. Het overzetten van alles vanuit de S10 ging ook moeiteloos.

Cebro55 13-09-2021

Fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

Twijfelde tussen Iphone en Samsung. Heb een Ipad, dus IPhone was logischer, maarben niet zo dol op de vele updates. Mijn zoon heeft een I Phone 12. Veel duurder en kan er niet veel meer mee dan ik met mijn Samsung. Mijn Samsung 20S FE 5 G ziet er mooier uit en maakt fantastische foto's. Veel betere prijs/kwaliteit verhouding. Superblij mee.

Mansio 12-09-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

Erg fijn toestel, scherpe display, reageert goed en zeer goede camera.
Ook spellen spelen online gaat erg vlot zonder haperingen.

Freekie62 12-09-2021

Snelle telefoon met Top accu

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

Snelle telefoon met een goede accu. Ik kan ongeveer 2 dagen doen met de accu met een gemiddelde gebruikstijd. Goede camera en alles voelt erg natuurlijk. Hij is groter dan mijn oude telefoon (galaxy S8), maar dit went snel en het gewicht is ook prima. Een uitstekend prijs kwaliteit verhouding!

KevinvH 12-09-2021

Super toestel

De S20 FE is super fijn in gebruik en maakt hele mooie foto's
Het geluid is ook super!!!
Ik raad hem iedereen aan!!!

Damian2515 11-09-2021

Super goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

Ik vind dit een geweldig telefoon. Had eerst de s9+ en heb ik 5 jaar gehad. Nu ben ik overgestapt naar de s20 FE 5g. Veel sneller, beter en je goef niet hard te klikken op je beeldscherm

Dinnetje 11-09-2021

Geweldige camera!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

Nog nooit zo'n fijne gsm gehad!.
Alles werkt beter bij deze gsm. Top gsm. Super camera!!
Voor meer 'schwung' ga voor Samsung!!

Thijs27 11-09-2021

Flagship telefoon voor een budget prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

Nadat de batterij van mijn trouwe Samsung s9+ na drie jaar gebruik de handdoek in de ring gooide, werd het tijd voor een nieuw toestel. Wat een keuze aan telefoons! Na teveel tijd besteed te hebben aan het vergelijken van de verschillende telefoons kwam ik toch weer bij Samsung uit. Dit aan de hand van mijn grootste eisen aan een telefoon; prijs-kwaliteitsverhouding, batterijduur en beschermingsgraad (IP).

Ook binnen Samsung is er een breed scala aan mogelijkheden.
Zo moest de keuze gaan vallen tussen de S20 FE 4g, S20 FE 5g, S20 Plus en de S21.
Hierin zou de logische keuze de FE 4g zijn, puur op basis van prijskwaliteitsverhouding. Maar omdat ik toch wel erg nieuwsgierig was naar het 5g netwerk van de toekomst dacht ik, waarom ook niet? Ook scheen de batterijduur van de 5g uitvoering net wat langer te zijn. Zo gezegd, zo gedaan.

Inmiddels heb ik de telefoon een week in gebruik en ben ik zeer blij met mijn keuze!
De pluspunten;

- 120Hz is een gamechanger. Het scrollen gaat vloeiend en de telefoon voelt hierdoor razendsnel! Scrollen door mijn feeds is een nieuwe, prettige ervaring.
- De camera is geweldig! Alhoewel dit voor mij niet zo'n belangrijke eigenschap is aangezien veruit het grootste deel van mijn foto's kiekjes van mijn maaltijden en van mijn fiets zijn, vind ik het toch wel erg leuk dat deze ineens professioneel lijken.
- De batterij gaat lang mee! Voorheen verliet ik de deur niet zonder een powerbank in mijn tas. Op dit moment ligt mijn powerbank stof te happen. De batterij gaat makkelijk een dag mee met behoorlijk intensief gebruik.
- Water en zweet zijn geen probleem! Tijdens het fietsen draag ik de telefoon in de achterzak van mijn fietsshirt. Regen en zweet zijn hierbij geen probleem voor het toestel. Na mijn vinger droog te vegen herkent het toestel zelfs mijn vingerafdruk. Eenmaal thuis veeg ik de telefoon goed schoon met een microvezel-doek en het toestel lijkt weer als nieuw.

Als ik met een kritisch oog kijk, zijn er ook wat minpuntjes aan de telefoon.
- Dat de achterkant van de Samsung van plastic is stoort mij totaal niet. Wel had de kleur wat mij betreft wat opvallender mogen zijn. Op de website ziet deze er prachtig uit, in het echt springt de kleur wat minder in het oog. (Cloud Mint)
- De schermresolutie is niet heel bijzonder. De Samsung S9+ had een hogere pixeldichtheid en het verschil is wel enigszins merkbaar.

Conclusie

Mocht je op zoek zijn naar een nieuwe telefoon met een goede camera, IP rating, batterij en 120Hz refreshrate, waarbij je het gewicht van het toestel niet in goud hoeft te betalen?
Dan is de S20 FE 5G het toestel voor jou!

rome31 10-09-2021

Na 8 jaar een goede smartphone upgrade

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

Deze telefoon voldoet aan mijn verwachtingen. Bellen gaat prima, het gebruiksgemak van de user interface is eenvoudig. Je went snel aan de navigatie en mogelijkheden van het android besturingssysteem (voor deze telefoon had ik een galaxy s4, flinke upgrade!). Audio wordt helder afgespeeld, er moet echter wel een apart bluetooth audioaparaat zoals earplugs of een headset bij worden aangeschaft (of via de usb-c poort). Aangezien dit mobiel geen audiojack meer heeft. Verder geen minpunten, als je zuinig met het apparaat omgaat, kan je er jaren mee vooruit. Dit kan voor mij zo weer 8 jaar worden tot de volgende upgrade. ;)

Janno4085 10-09-2021

Mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

Heb altijd producten van samsung deze werken altijd prima, zien er mooi uit en gaan lang meer. Deze telefoon ziet er weer mooi uit en weer wat extra's erbij

Jess123 10-09-2021

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

De Samsung S20 werkt erg fijn, reageert goed en het systeem is snel. Ik raad deze telefoon aan iedereen aan.

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

Al jaren plezier van Samsung telefoon. Ik wil geen andere. Heb nu de S20FE 5G aangeschaft en ben zeer tevreden

Jaap2222 09-09-2021

Toptelefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

Goed in gebruik, mooi scherm en erg snel, iets aan de grote kant maar dat is dan ook het enige minpunt.

Fantastische telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

Snel, betrouwbaar, mooi helder scherm. In 1 woord geweldig, nergens spijt van. Geld meer dan waard, super aankoop!

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

Erg blij met mijn nieuwe S20 FE. Snel apparaat, 120hz scherm, prachtige foto's. Dit is echt het beste wat je voor je geld kan krijgen. Ik had een S9 en dacht dat die prima was, maar ik zou niet meer terug kunnen.

Rb martens 09-09-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud red / 5G

Alleen maar samsung het is het beste wat er is
En alles wat men maar nodig heeft
Mobiel witgoed of randapparatuur