Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Harm27 26-01-2021

Prachtige telefoon! Super scherm en extreme accu!;

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Deze telefoon aangeschaft nadat ik al jaren de S serie gebruikte. Enige verschil van deze A serie ten opzichte van de S serie is dat de A serie iets minder snel is. Verder ben ik meer dan tevreden! Ik gebruik de telefoon heel veel, voor series kijken op het prachtige heldere grote scherm, muziek luisteren, appen en andere sociale media. S avonds wanneer ik naar bed ga doe ik hem aan de lader, de accu zit dan altijd nog voor meer dan de helft vol! Dat heb ik nog nooit eerder gemaakt. De camera's maken geweldige foto's en filmpjes in goede kwaliteit. Zelfs met weinig licht. Ook de selfie camera is erg goed. Geluid uit het toestel is helder en mooi. De grootte van het scherm is ook fantastisch! Dat kijkt zoveel fijner films en series dan een kleiner scherm. Ook voelt en oogt het toestel degelijk en kwalitatief goed en stevig aan. Geen goedkoop uiterlijk, maar een serieuze smartphone. Ik heb het toestel nu een maandje en heb nog geen minpunten ontdekt. Overigens is de prijs ook grandioos! Voor deze prijs zo'n groot en geweldige telefoon, dat had ik echt niet verwacht. Ik ben blik verrast. Samsung maakt mijn inziens altijd goede producten, maar dat zelfs de "budget" smartphones dusdanig goed zijn en zoveel kunnen, dat vind ik echt een compliment waard!

Anoniem 02-11-2020

Voldoet aan alle eisen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben niet zo technisch met een telefoon maar deze werkt heel makkelijk en zelfs voor een leek als ik

Wicked witch 30-10-2020

Met een beetje geduld een vaardige vervanger voor

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Na 2 jaar intensief gebruikt gemaakt te hebben van een S9 heb ik de overstap gemaakt naar de A21s. Als eerste heb ik een vergelijk gemaakt tussen de A21s en de A51. De A51 is iets duurder maar omdat de verschillen nihil waren heb ik toch voor de A21s gekozen omdat ik hiermee niets hoefde bij te betalen bij het abonnement. Vanwege mede het zakelijk gebruik van het toestel heb ik 2 simkaarten in de telefoon. Dit werkt prima zonder problemen. Verder werkt de telefoon hetzelfde als mijn vertrouwde S9. Wat mij wel direct opviel was dat de A21s duidelijk merkbaar langzamer is dan mijn 2 jaar oude S9. Inmiddels heb ik enig geduld opgebouwd en geaccepteerd en ben ik erg blij met de A21s. Vooral de camera met de live focus optie is zeker een verbetering ten op zicht van de S9. De beeldsabilisator ontbreekt op de A21s dus hierbij is ook weer geduld nodig. Verder is de telefoon wel minder uitgebreid dan de S9 maar ik denk dat 9 van de 10 mensen met een S toestel maar 40% van het toestel gebruiken. Een voorbeeld van een optie die de A21s niet heeft ten op zicht van de S9 is bijvoorbeeld het lampje rechts boven wat brandt tijdens het opladen en het maken van een screenshot met een swip met de hand en het waterdicht zijn. Desalnietemin mis ik aan de A21s geen mogelijkheden die ik wel had met de S9. Voorheen voelde de A modellen budget achtig aan ten opzichte van de A modellen maar dat is bij dit toestel zeker niet het geval.

Anoniem 28-10-2020

mijn samsung A21S

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben er super blij mee.. het bevalt mij prima en de kleur van.mijn toestel Super gaaf..en alles doet het goed, makkelijk en licht in de hand

Jos 40 27-10-2020

redelijk apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Toestel 2x volledig uitgevallen . Naar de winkel die resetten hem.Opgstuurd naar Samsung.Ik heb aangegeven dat ik graag een ander toestel wil, de A 41. Dat kon niet.
Zeer gebruik onvriendelijk is dat je hem in de hand moet houden en niet op tafel kunt leggen om de toetsen te bedienen. Links boven op het scherm is het toestel zeer ongevoelig voor aanraken, meestal 4 a5 keer drukken voordat het scherm reageert. Dit is ook bij mijn vrouw haar toestel, ook een A21s even oud. Ik wacht u antwoord af.

Daantjuhh2 20-10-2020

Beoordeling A21S

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Mooi ding, is wel erg groot maar daar wen je wel aan. Hij heeft ook een prachtige camera. Hij is ook erg snel. Het enige nadeel is dat hij een lcd scherm heeft

marilyn264 05-04-2021

Supersnel toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Het toestel ligt fijn in de hand en heeft talloze mogelijkheden. Iedere dag ontdek ik weer meer ! Het opladen gaat razendsnel. Ik ben enorm blij dat ik wederom heb gekozen voor een samsung galaxy telefoon. Voor mij geen ander merk!

Anoniem 02-11-2020

Mooi groot scherm doe er hetzelfde mee als die hel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Echt een toestel waar je blij van wordt mooi licht prima in de hand, veel mogelijkheden,
Dit toestel zal ik zeker aan prijzen. Prachtig groot en duidelijk scherm mooie fotos top!

Anoniem 30-10-2020

Alles kunner.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

De Galaxy a21s gekregen als bedrijfstelefoon. Dus het beheer ligt bij de IT afdeling. Maar de apps die zij geinstalleerd vertragen de telefoon niet. Hoop er nog jaren plezier van te hebben.

Anoniem 25-10-2020

vreemd

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

ik heb een a21s 64 gig gekregen leuk apparaat om te zien maar vind het vreemd dat ik met mijn oude s8 gewoon 4g+ krijg en veel sneller internet heb via tmobile en met dit toestel alleen 4g en geen + en ook veel trager internet klopt dit want als ik de specs vergelijk (netwerk) dan hebben beide toestellen de zelfde band ondersteuning

Jacqueline61 12-04-2021

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Voor de Samsung had ik een Huawei. Vreemd ... ja maar wilde eens iets anders. Nu weer terug bij het vertrouwde merk Samsung.

Anoniem 11-04-2021

Fijn mobiel met groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

De A21s is snel in zeer fijn in gebruik. Ondanks het zeer mooie grote scherm kan je als je het toestel draait fijn typen doordat het toetsenbord zich in twee splitst. Hier door kan je goed typen

Anoniem 09-04-2021

Geweldige telefoon voor een hele zachte prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Mijn eerste indruk was een goedkope slechte telefoon, ik heb we er heel erg in vergist, het formaat is reusachtig! Maar ook weer niet te groot dus ontzettend fijn, om het dan niet te hebben over de pro camera's die erop zitten, en de goede kwaliteit van het scherm, ik geef het een dikke 10! Zeker een aanrader

Bertus p 07-04-2021

Prima mobiele telefoon,voor een mooie prijs/ kwali

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Een fijne telefoon,wel iets groter dan mijn vorige Samsung A3,maar dat went snel.
Groot scherm zonder randen ,prima.
Kan deze telefoon aanraden !

benno138 06-04-2021

Gemak missen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Het knopje onderaan de telefoon is verdwenen en de cover werkt niet bij openen en dichtdoen. Zeer vervelend allebei. Als ik dat had geweten had ik hem nooit gekocht. Een miskoop!!!

Anoniem 06-04-2021

Fantastische telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben echt blij dat ik deze telefoon heb gekocht!! Op mijn vorige telefoon kon ik bijna geen apps hebben want dan zat mijn oplag alweer vol.. maar nu heb ik allerlij soorten apps op mijn telefoon zonder een melding te krijgen dat de opslag vol is! Ik vind het echt fantastisch en hij reageerde super snel, laat snel op, batterij gaat niet snel leeg. Echt een dikke aanrader!! Super telefoon!

Frannn 03-04-2021

Vreselijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben een Samsung lief hebber maar deze telefoon vind ik vreselijk, weigerd heel vaak loopt constant vast en moet dan opnieuw opgestart worden.

John73 03-04-2021

Matig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Deze Samsung valt erg tegen, hiervoor had ik een A30s, die toch iets beter is in kwaliteit.
Deze is veel trager en matig touch screen, beetje spijt van deze aankoop.
Lijkt soms dat ik een gereviseerde heb, inplaats van een nieuwe.

Rowan13 01-04-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

Deze telefoon is echt super 0% spijt gehad dat ik deze heb gekocht! De telefoon heeft een scherpe camera en veel functies echt een aanrader!

walter123 30-03-2021

echt een aanrader

Geschreven voor: Samsung Galaxy A21s 32 GB / blauw / (dualsim)

ik heb nu nog maar 2 maanden deze mobiel en ik merk nu al dat dit echt een goeie mobiel is en voor dat geld echt een aanrader