Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw op Kieskeurig.be.

Anoniem 04-12-2021

Geweldige foto's en heel fijn in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

De ervaring is heel fijn, gebruikers vriendelijk en maakt prachtige foto's, de Galaxy A71 heeft mij nog nooit in de steek gelaten en hij is heel snel met alles in gebruik.

Angelo68 27-11-2021

Bediening

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

Nou de app zijn makkelijk te vinden op de Galaxy A71 en het toestel maakt mooie foto's en video's.De sneltoetsen zijn ook goed te bedienen en de vorm van de Galaxy A71 is super.

Inge197843 26-11-2021

Fijn bedienen, duidelijk, lange duur van batterij

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

Fijn om te bedienen, duidelijk scharm, lange duur van batterij
Mooie grote, ligt fijn in de hand! Mooie foto's

Anoniem 21-11-2021

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

Zeer goed toestel, zeker voor de prijs. Werkt goed en snel, en loopt nooit vast. Scherm mag iets kleiner van mij. Af en toe zijn de zijn de home knoppen wat minder handig, omdat ze af en toe een beetje traag reageren. Voor de rest een top toestel!

Anoniem 19-11-2021

Prachtige budget telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

De A71 is nou een prachtig exemplaar van een sterke budget telefoon. De specificaties van de A71 voor de hoeveelheid geld die je betaald zijn uitermate goed. Een prachtig 6.7 inch display, 64mp achter camera, 32mp selfie cam. Een betere telefoon voor dit geld is er eigenlijk niet te vinden, ik ben zo enorm blij dat ik deze telefoon voor dit geld heb gekocht. Ik zou hem zo aanraden aan iedereen puur door de kwaliteit die je krijgt voor de hoeveelheid die je betaald.

Omesh 19-11-2021

Geweldige telefoon , top kwaliteit!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

De Samsung telefoon is top , alles werkt prima , het is een top telefoon , omdat dit alles is wat ik nodig had , mijn vrienden hadden deze aangeraden en nu ik hem zelf heb ben ik er super blij mee ik vind het echt super toffe telefoon hij funcioneerd goed , hij werkt goed. Kort gezegd vind ik dit 1 van de beste telefoons die er zijn! Ik raad deze telefoon zeker aan om te kopen!

Anoniem 03-11-2021

voldoet aan mijn wensen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

ik ben zeer verblijd met mijn nieuwe telefoon,
verrast met de vormgeving, makkelijk in gebruik
voldoet aan alles wat ik nodig heb

Dinand Hengelo 03-11-2021

Smart Phone die makkelijk te bedienen is.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

Een heel makkelijk toestel.. en alles wijst zich vanzelf uit. Een betaalbaar mobiel toestel. Aanrader voor ook de niet handige telefoon gebruiker.

Anoniem 27-10-2021

Geweldige prestaties en batterijduur!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

Ik ben zeer tevreden over mijn Samsung galaxy a71 omdat de prestaties super zijn lekker snel en veel opslaggeheugen maar ook een goede batterij die bij mij 1.5 dag volhoud

Kees4463 24-10-2021

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

Prima telefoon goede prijs kwaliteit.
Groot scherm, goede batterij duur en laatste android versie er op.

Niek80 17-10-2021

Fijn gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

Ik heb de telefoon nu al een tijdje, en ik vind het in het algemeen een fijne telefoon. De camera's zijn best als je af en toe fotografeert, en de snelheid is zeker goed gemiddeld. De gezichtsherkennings functie werkt redelijk. Hij doet er soms even over, maar werkt meestal wel. De vingerafdruk sensor werkt bij mij iets minder, daar moet je goed opletten hoe je je vinger neer zet. Ik kan je deze telefoon voor gemiddeld dagelijks gebruik zeker aanraden!

Nicky7 17-10-2021

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

Hij ligt heel lekker in de hand door het formaat. Tevens is het bedieningspaneel met tikken prettig zodat je snel kunt reageren zonder dat je op twee toetsen tegelijk zit. Erg duidelijk en fijn scherm en maakt mooie foto's. Kortom een top product voor een fijne prijs waar ik erg blij mee ben.

Roxy0278 12-10-2021

Lange batterij

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

Hele fijne telefoon, lange batterijduur en mooie camera. Het is niet een te groot model, dus de telefoon is makkelijk mee te nemen.

Eurydice 12-10-2021

Super fijn mobiel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

Het eerste mobieltje dat heel blijft bij mijn volwassen zoon. Wij hebben alledrie een A71 mobiel. Heel tevreden.

Anoniem 11-10-2021

Batterij gaat de hele dag mee.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

De batterij gaat de hele dag mee en dat is een heel verschil met mijn oude telefoon, de telefoon heeft ook meer dan genoeg opslag voor foto's en ook spelletjes

Rens Z 08-10-2021

Top overstap!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

Net een nieuwe telefoon, vanaf een Huawei naar een Samsung. De Samsung is een grote stap verder, maar wel fijner om mee om te gaan. Meer opties op de camera en een groter scherm. Hij werkt top en het is een fijne telefoon!

EwaldB72 28-09-2021

Middenklasse, maar toch hi-end

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

Een betaalbare middenklasse die gezien zijn functies zo zou voordoen als een Hi end model zoals de allernieuwste s model

Anoniem 28-09-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

Ik ben heel tevreden met me Samsung galaxy a71 het is een super werkende telefoon alles er op en eraan niks geen klachten mee sinds ik hem heb ook makkelijk te bedienen en in de hand te houden zeer tevrede dik te vreden zelfs

JohnKo 27-09-2021

Volledig scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

Het toestel heeft een mooi volledig scherm. Niet zo'n glazen achterzijde zoals mijn vorige toestel had.

Osman123 26-09-2021

Super goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / blauw

Ik vind het goed omdat het goedkoop is en goed kwaliteit is en is tot nu toe sl
Nel ik heb het een jaar en die werkt prima