Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Mafkees123 19-01-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

Heel blij met dit toestel, het heeft drie camera's die fijn werken en hij ziet er ook nog eens goed uit. Ook is het fijn dat het hele scherm benut word en er geen zwarte vlakken zijn.

Anoniem 26-06-2020

Gewoon een geweldig toestel. De A41

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

Hij is gemakkelijk en niet moeilijk te bedienen, ook voor mensen die er niet veel mee werken xoals de tegenwoordige jeugd.

Lottje 08-04-2021

Video's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

Ik maak het geregeld mee dat als ik een video zit te kijken op de tablet het beeld na een tijd op zwart gaat en ik weer opnieuw naar de video moet gaan om op te starten

Anoniem 08-04-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

Deze telefoon maakt zeer mooie foto's en beeld de kleuren goed uit. Ook speel ik hier en daar een spelletje en daar is die ook zeker geschikt voor.

Esjee 04-04-2021

Eenvoudige luxe

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

Het apparaat is heel makkelijk in te stellen
Het wijst zich vanzelf
Gebruik is zoals van Samsung gewend zeer
makkelijk en comfortabel
De luxe zit hem in de mooie foto's , fijne formaat , de looks, prachtige kleur( blauw)

Anoniem 02-04-2021

Top toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

Ik ben uiterst gecharmeerd van dit kleine lichte toestel. Ivm mijn reumatische aandoeningen aan handen is dit een zeer prettig te hanteren toestel!

Annezwaan 01-04-2021

Een geweldige ervaring met deze Galaxy

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

Ik ben tevreden met deze Galaxy en hoop op nog meer betere ervaring.
Ik vind jammer dat de telefoon niet altijd snel reageert op de tikfunctie, jammer is dat tijdens het bellen allerlei knoppen aangetikt worden door contact met de wang.
Dmv de Samsung watch hoop ik het compleet te maken en betere ervaring op te doen .

Matthijs37 26-03-2021

Geweldige telefoon voor het middenklas segment!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

Deze telefoon voldoet aan ieders verwachting. Hij reageerd snel en is makkelijk te bedienen. Voor iemand die niet een te groot scherm wil is dit toestel ideaal.
Camera maakt scherpe foto’s inclussief de selfie camera.
Kortom, de ideale middenklasser!

Seatay 22-03-2021

Goed toestel voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

Het is een fijn toestel met een scherpe goedwerkende camera, in zijn prijsklasse heeft hij bijna alle belangrijke opties die tegenwoordig onontbeerlijk zijn op elke mobiele telefoon.

EnPee 21-03-2021

Galaxy A41

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

Prima toestel voor schappelijke prijs. Achterzijde is niet van metaal of glas, waardoor het toestel licht aanvoelt en iets goedkoper aanvoelt. Bediening is prima, reageert mogelijk ietsje trager dan 'zwaarder'/ duurder toestel, maar voor mijn gebruik prima. Ik gebruik hem voornamelijk voor berichtjes, bellen en internet.

Lott 20-03-2021

Super snelle compacte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

De a41 is lekker compact en gaat de hele dag mee. Hij is snel en pockemon go draait er heel goed op. Heel helder scherm en met de Samsung app kan je verder een spelletje spelen terwijl iemand je belt.
Een mooie alleskunner voor een betaalbare prijs.

Anoniem 20-03-2021

Prijs/kwaliteit top

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

Deze smartphone is gewoon goed duidelijk scherp scherm kwaliteit foto’s goed de overstap van i phone naar deze telefoon is heel goed bevallen

Thomas3422 19-03-2021

Heb hem in watrr lsten vallennen doet het nog stee

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

Ij vindbhet een goeie telefoon veel snellers als mijn vorige en ik denk dat hij water proof is want toen ik hem in bad liet vallen was hij niet kapot gewoon zonder hoesje of so iets het nadeel vind ik dan weer oh laat maar ik heb het al opgelost maar ja als je een goeie telefoon wilt hebben.is dit zeker een goeie keuze!

Brennepen1509 18-03-2021

Geweldige mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

Ooit begonnen met een ander merk telefoon en daarna alleen maar Samsung gehad. Ik wil nooit meer anders! Overzetten van de gegevens ging perfect.
Goede camera die mooie foto's maakt.

Anoniem 18-03-2021

Top telefoon voor redelijk bedrag

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

De A41 is een heel fijn toestel. Mooi rank en een prachtig beeld. Eigenlijk zoals ik van Samsung altijd al gewend ben maar dan nu in een redelijk voordelig jasje. Kan zo geen dingen benoemen waar ik mijn sterren mee onderuit zou kunnen halen. Een prima toestel.

Hns3 17-03-2021

Lekker handzaam toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

Had eerst een s5neo. De a41 vind ik een goede vervanger. Reageert snel, batterij gaat makkelijk 3 dagen mee. Heel tevreden mee.

Ezra12345 16-03-2021

Degelijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

Telefoon wordt gebruikt voor werk en voldoet zeker. Geen toeters en bellen, maar doet wat het moet doen. Redelijk snel.

Marijn_460 13-03-2021

Super scherp beeld en laad snel op

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

Het beeld is uniek scherp en dit is super handig voor mijn hobby YouTube kijken en daarnaast laad hij snel op en reageert hij snel

Diede28 12-03-2021

Super!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

Zeker ook voor de prijs is de Galaxy A41 een hele fijne telefoon. Super snel opgeladen en gaat 2 dagen mee (normaal gebruik). Mijn eis voor een nieuwe telefoon was zo klein mogelijk. de A41 is de kleinste telefoon van Samsung. Deze telefoon is smal waardoor het goed met een hand te bedienen valt.

MirtheW 10-03-2021

Hele fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A41 64 GB / prism crush white / (dualsim)

De camera maakt prachtige foto's en bewerkt ze uit zich zelf! Accu kan lang mee en het formaat is heel fijn!