Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be.

Tunde 21-10-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G

Nice phone, you get what you pay for.
Quick, big sharp screen.
Also fit in women hand. Very satisfied with this phone.

RonyO 21-10-2021

Had er meer van verwacht.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G

Vind de batterij er tegen vallen hoe lang hij het vol houd , nog geen dag met normaal gebruik (maps ,internet etc) verder prima toestel

GdeGroot 17-10-2021

Samsung galaxy s20

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G

Ik ben ontzettend blij met mijn Samsung.
Voor mij geen ander merk meer.
Samsung is voor mij DE telefoon

Anoniem 16-10-2021

Fijn in de hand en supper snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G

Fijne ervaring in gebruik mooie vorm heldere en mooie foto's mooi scherm en uitstraling.het is makkelijk i gebruik

Maikel0107 16-10-2021

Doet alles perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G

Mijn s20 doet precies wat ik wil, ik kan er goed mee opweg en ik heb nergens problemen mee. Elke app die ik veel gebruik doet het geweldig, de camera heeft een uitstekende kwaliteit en alles werk super smooth.

Anoniem 16-10-2021

Super goede telefoon! Erg tevreden!

Hij is erg snel.

Hij heeft allemaal functies die andere/minder goede telefoons niet hebben.

De camera is enorm uitgebreid. Mijn hobby is fotograferen, dankzij deze telefoon is mijn hobby nog veel groter geworden.

Helaas is er ook een minpunt: het scherm gaat erg snel kapot. Ik heb mijn telefoon een keer van een kleine 10 cm laten vallen op het scherm. Er zitten nu drie barsten in.

Gadija 11-10-2021

S20

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G

Ik vind het een fijne telefoon. Past goed op 1 hand , niet te klein en ook niet te groot. Valt daardoor bijna niet uit je handen(in tegenstelling tot de wat grotere formaat. Is snel, laadt ook snel op en batterij gaat veel langer mee. Heeft veel opties en geheugen is ook groot genoeg. Eindelijk ook wat kleuren in de collectie ipv zwart of grijs. Ik ben er super blij mee en raad hem iedereen aan.

Wit58 10-10-2021

Gaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G

Goed hij is Klein goed handelbaar kan makkelijk in mijn broekzak. slecht: slechte 4g/ 5g ontvangt binnen

Anoniem 02-10-2021

Heel mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G

Erg goede camera, erg snel ook met multitascen, mooi groot scherm, voldoende opslag en vele handige futures.

Nick_116 29-09-2021

De beste reeks van Samsung is toch echt de "S"

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G

Na de Galaxy S4, S6, S8, en de S10 Plus is het tijd om weer te upgraden. Niet dat de S10 zo'n slechte telefoon was. Maar na een aantal jaar is het tijd voor iets nieuws. Hierbij was ik op zoek naar ongeveer de zelfde eigenschappen als die van de S10 daar deze mij al erg goed is bevallen. Nu viel mijn oog op de S20, de S21 was al te verkrijgen maar toch trok het ontwerp van de S20 mij meer aan. Daarnaast is de camera een stuk beter als die van de S10. Mooie foto's schieten is dus geen probleem met dit toestel. Ook is het beeld scherper en werkt de vingerafdrukscanner veel (maar dan ook veel) sneller. Let wel op dat de batterij iets minderlang mee gaat dan de S10 plus, dit heeft te maken met de minder grote accu. En vooral de hardware, de S20 is onder de behuizing dan ook aardig zwaar uitgevoerd. Ondertussen beginnen de telefoons aardig op mini PC's te lijken vindt u niet?

Anoniem 27-09-2021

Goede telefoon supersnel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G

Deze telefoon is supersnel op mobiele gegevens,snel op wifi,zer stabiele verindingen.
prima functie en lang batterij verbruik

Ropabos 23-09-2021

Goeie specs

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G

Dit is al weer mijn 2e samsung, zoals altijd zeer tevreden mee. Had eerst s9+, maar nu voor een handzamer formaat gegaan. Ligt beter in de hand, en ondanks de iets kleinere accu gaat hij makkelijk een dag mee. Gebruik hem ook als navigatie op de motor, scherm is groot genoeg daarvoor en altijd goed afleesbaar ongeacht de lichtinval.

Anoniem 20-09-2021

Kan het NOG beter?

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G

Geweldig toestel. Vervangt bijna mijn PC en op zeker mijn e-reader. Snel en heeft 100% camera. Samen met het Samsung clear vieuw hoesje en Samsung schil is er geen betere. Schil en apparaat dragen dus bij aan een geweldige ervaring. Dag na dag!

ChristineD 19-09-2021

Fijne bediening van telefoon, pracht camera!

Ben heel blij met de Samsung S20
Super fijne camera,.
Of je nu natuur,selfie,gebouw of eten fotografeert .
Ook instellingen zijn makelijk.
Gewoon een fijne telefoon.
XDorine

Bijosijo 19-09-2021

i love s20

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G

ik vind samsung scerms mooie om te kijken en geeft met resuolution een mooie gevoel ik will het watch ook gebruijken om gewoon mooie te worden

Marink19691960 27-08-2021

Geweldig toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G

Als Samsung "fan", beoordeel ik dit toestel graag met een 10! Geweldig design, maakt prachtige foto's en alles wat er gezegd wordt door Samsung over dit apparaat is waar! Nooit een ander merk en wederom ben ik niet teleurgesteld in mijn nieuwe aankoop. Ik beveel deze ook zeker aan! Gewoon top!

PieWie 14-08-2021

Mooi degelijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G

Mooi toestel en doet wat hij moet doen. Menu's en bediening is hier en daar anders dan voorheen dus moest even wennen.

Anoniem 10-08-2021

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G

Voor mij de belangrijkste punten: prima geluid, prima verbinding, uitstekend beeldscherm (mooie scherp en kleurrijk), alle apps reageren snel, makkelijk scrollen, zeer goede camera (heb nog niet alles uitgeprobeerd), alle knopjes aan 1 kant is top en toestel ligt prima in de hand en is makkelijk met 1 hand de bedienen. Enige wat iets minder werkt is de vingerafdruk scan.

Peetje 1969 30-07-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G

Het is gewoon een hele goede telefoon. Makkelijk in de hand en makkelijk te bedienen. Niet te groot en niet te klein.

Anoniem 30-07-2021

Snel mooi en goede camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cloud pink / (dualsim) / 5G

Er is een nieuwe wereld voor me geopend door deze telefoon ik had hiervoor een iPhone maar ik zie tog heel veel verschil (wat ik niet verwacht had )