Samsung Galaxy S4 wit

Samsung Galaxy A5 (2016) wit / 16 GB

Jannes 24-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Vervangen moederbord

6,4
Ik heb het toestel van af december 2014. Tot februari van dit jaar was ik redelijk tevreden. Toen kwamen de problemen. Steeds een melding dat het toestel de card niet kon detecteren. Ik kon deze laten opsturen maar dan ben je het toestel een tijdje kwijt. Ik heb ervoor gekozen naar de store in Amersfoort te gaan. 140 km. De meest noordelijke vestiging van de samsung store was Amersfoort. Voor samsung houdt de wereld daar op. Ik had een afspraak gemaakt dat ik kon wachten tot de reparatie gereed was. Kom ik daar hebben ze een verkeerd moederbord besteld. Ik weer terug met een vervangend toestel en ruim een week later weer 140 km rijden om het toestel weer om te ruilen.

In jul begon het feest opnieuw. Weer moederbord vervangen. Kortom ik ben er wel een beetje klaar mee met Samsung.

Nog een keer een brief gestuurd over de gang van zaken maar daarop wordt niet gereageerd

lisagroot123 23-11-2015 Product paar dagen in bezit

een mooie telefoon, en werk goed alleen een beetje groot mag wel iets kleiner. voor de rest goed. maak mooie foto en een goede kwaliteit. binnen camera mag wel iets beter is minder scherp dan de buitenkant deze review is van Rachel tieman en Anna van Zuilen

brianpostma 20-09-2015 Product half jaar in bezit

4,2
Samsung zou eens moeten ophouden met hun telefoons te overladen met bloatware.

Deze telefoon is uitermate irritant in gebruik omdat Samsung zo nodig alle standaard Android features van een eigen variant moet voorzien. De telefoon staat vol met allerlei Samsung applicaties die ik niet wens te gebruiken en ik niet kan de-installeren. De menus zijn onoverzichtelijk en ver-samsung-t. En waarom is de USB storage optie verwijderd? Nu zit ik files via bluetooth over te dragen omdat de telefoon niet de USB storage functie ondersteund.

Uit pure frustratie heb ik deze S4 recentelijk voor een china-phone van 100 euro vervangen. Daarop staat een "kale" android. Veel prettiger en veel goedkoper.

Roseleine 22-07-2015 Product paar dagen in bezit

7,4
De Samsung Galaxy S4 is een fijne mobiel die makkelijk in de hand ligt. hij is snel en makkelijk te gebruiken, toch ben ik niet helemaal tevreden over deze mobiel. ik heb een paar defecten op mijn mobiel met geluid video's kijken en de homeknop die af en toe het gewoon niet doet. Dus het is een fijne Telefoon met wat defecten dus ik zou toch voor een andere gaan.
Met Vriendelijke Groet Roos Messemaker

basfrancken 24-07-2014 Product paar dagen in bezit

De S4 is een geweldige mobiel, alleen de accu is niet al te sterk en wel redelijk snel leeg. Voor de rest: Alles is prima.

Wassink 27-05-2014 Product paar dagen in bezit

Prima toestel en zeer gebruiksvriendelijk, handleiding nog niet hoeven lezen. Batterij gaat lang mee, dus ik begrijp persoonlijk niets van eerdere reacties daarover. Wellicht heeft dit ook te maken met instellingen als bijv. een bewegende achtergrond etc.

bert2004 26-05-2014 Product kwartaal in bezit

Een geweldig toestel.
Laat u niet van de wijs brengen door slechte reviews.
Had hiervoor een s2, wat een sprong vooruit in snelheid en zuiverheid van het scherm.
Vroeger had ik een filmcamera met harde schijf, die kan ik nu wel thuislaten en behaald met de telefoon betere opnames in full HD.
Koop wel een snel kaartje anders gaat hij haperen met full HD opnames.
Foto's ook schitterend en ja, in het donker is het wat minder, dat heb je nu eenmaal met een telefoon die geen vervanger voor de compact camera is, desondanks mooie foto's met daglicht.
Ik blijf minder te spreken over de behuizing, maar technisch is hij bijna perfect.
Kan niet meer zonder hem.
De s5 is nog wat te duur en heeft niet zoveel meer te bieden waar je wat aan.
Elke nieuwe Samsung telefoon die uitgebracht wordt, is een stap vooruit.
Ben zeer tevreden met hem en wil van mijn leven geen iPhone ondanks ik Wel gesteld ben op mijn iPad.

Assenaar 131 10-05-2014 Product paar weken in bezit

9,4
Sinds eind april 2014 heb ik de S4 in mijn bezit.

Wat een subliem toestel. Prachtige foto's en erg gemakkelijk in het gebruik. En er zijn in de play-store zoveel apps te downloaden. Ik had hiervoor een Nokia Lumia 800 en dan is dit toch wel een enorme vooruitgang.

Mooi scherm en erg snel. Ik ben zeer tevreden na de eerste weken.

Jan Willem1 04-04-2014 Product paar dagen in bezit

De antene van de S4 is waardeloos. Binnenshuis vrijwel geen berijk, ook rond het huis nauwelijks. Mijn oude koelkast, de Wolfgang, deed het vele malen beter als de Samsung S4. Verder wel tevrede.

Kat 15-03-2014 Product paar dagen in bezit

6,8
Ik heb de S4 nu bijna een jaar. Ik heb voor deze gekozen omdat hij mooie foto's zou maken, maar dat valt mij heel vies tegen. Overdag maakt hij ze heel scherp, echt super, maar zodra het wat donkerder is worden de foto's wazig, je moet vooral niet bewegen als je op de foto komt. 80% kan ik wissen, heel jammer.

PiMiVeJo 18-02-2014 Product half jaar in bezit

6,4
De eenvoudige koppeling van zeer goede kwaliteit tussen de Galaxy S2 en mijn Samsung Smart-TV blijkt met de S4 niet meer mogelijk. Met het Galaxy S4 blijkt mijn twee jaar oude TV ineens verouderd, omdat die niet met "All=Share Play" werkt, maar met "AllShare"... Video's vanaf het toestel naar de TV gaat wel, maar rechtstreeks vanaf internet naar de TV-streamen, is onmogelijk gemaakt... Niet zo Smart van Samsung...

Jean LePre 17-02-2014 Product jaar of meer in bezit

9,4
Al sedert 1987 gebruik ik een mobiele telefoon. Er waren veel ups en downs. Maar met dit toestel heb ik wel de ultiem positieve ervaring. Ik gebruik hem met alle standaard Google toepassingen zoals Mail, Agenda, Notities, Contacts en Google Plus. Omdat Samsung allerlei eigen standaarden heeft, die zij natuurlijk bij aanvang probeert te "verkopen" en te installeren, moet je bij het initiële gebruik even opletten dat (je) de juiste apps installeert. Maar dan gaat het ook fantastisch. Ik kan zeker twee dagen met één lading doen, terwijl ik toch een 4 G abonnement heb en altijd WIFI en Blue Tooth heb aan staan. GPS heb ik niet altijd aanstaan omdat ik daar simpelweg weinig behoefte aan heb. Of dat veel stroom gebruikt weet ik dus niet zeker, maar ik heb de indruk dat GPS alleen aan gaat en stroom verbruikt als een app daarom vraagt. Wellicht toch één klein nadeeltje: de trilfunctie voel ik vaak niet. Maar misschien ligt dat aan mijn "dikke huid". Verder worden er soms standaard samsung apps geïnstalleerd waaraan je volstrekt geen behoefte hebt, maar eigenlijk hebben mij die ook niet gehinderd: je gebruikt je ze simpelweg niet.
Overigens kun je met allerlei statistieken nagaan hoeveel, welke app aan stroom en dataverkeer verbruikt. De bediening is behoorlijk gebruikersvriendelijk. Kortom: ik ben zeer tevreden over deze telefoon.

marekmol 09-02-2014 Product kwartaal in bezit

6,8
Begin vond ik het echt een mooi toestel, werkt super, android werkt goed, sommige apps slurpen de batterij leeg, dat merk je gelijk en dan gelijk die app verwijderen. Helaas heb ik een probleem dat lijkt met de batterij te maken te hebben. Als ik even met mijn telefoon bezig ben dan knalt ie eruit. Dus moet op de lader worden aangesloten en dan werkt het weer. Heel teleurstellend van Samsung. Morgen wordt mijn toestel opgehaald en krijg een leentoestel. Ben benieuwd want ik ben toch teleurgesteld. Had toch wel betere kwaliteit verwacht. Hoop dat het goed wordt opgelost.

T.van de ven 01-01-2014 Product kwartaal in bezit

3,8
Na de galaxy 1 en 2 na volle tevredenheid te hebben gehad nu de s4 aangeschaft.
Een grote ramp en een brok ergernis Toestel valt om de haverklap uit ben je onderweg kan je niks meer alleen op de lader gaat hij dan weer aan. Batterij geeft dan vaak 0% aan terwijl op het moment van uitvallen er nog meer dan voldoende energie op zat.
Na even gegoogeld te hebben lijkt wel of iedereen met de s4 hier last van heeft.
Problemen zijn trouwens begonnen na de update van te voren was ik er blij mee nu voelt het als een grote miskoop!

wil1000 18-12-2013 Product paar dagen in bezit

Na 3 dagen in het bezit te zijn van een S4 is het glas van spontaan gebarsten. Dit zonder dat deze gevallen is of zo. Blijkbaar is dit met deze telefoon en het harde glas dus mogelijk dat dit zomaar barst. Volgens het reparatie bedrijf van Samsung en Samsung is dit mijn eigen schuld en dus geen garantie. Overigens een conclusie zonder dat men dit aantoonbaar maakt. Ik heb dus een enorme kater van dit toestel. En ben uitermate teleurgesteld in de garantie en service van Samsung. Voor mij geen S4 en waarschijnlijk ook Samsung toestel meer.

Troyes 13-12-2013 Product half jaar in bezit

9,4
Na deze telefoon bijna een half jaar gebruikt te hebben, is mijn enthousiasme niets minder geworden. Het scherm blijft gewoon schitterend, met ultieme zwartwaarden, een flinke helderheid, een geweldige kijkhoek en (als het display bij de instellingen op 'film' is gezet) realistische, mooie kleuren. De camera maakt bij daglicht uitstekende foto's die de gemiddelde digitale camera overbodig maken, al is het in donkere lichtomstandigheden uiteraard wat minder. De menuutjes en dergelijke zien er gelikt uit en bieden een zee van mogelijkheden, die regelmatig via updates nog verder worden uitgebreid: stappenteller, multitasken, boeken kopen en lezen op de telefoon, het is allemaal mogelijk en dankzij de snelle processor en 2 GB werkgeheugen gaat dat ook over het algemeen razendsnel. Dankzij de SD-kaartingang is er geheugen te over (tot 80 GB in totaal) en ondanks het grote scherm past de telefoon dankzij de dunne randen rond het scherm en de platte vorm van het toestel (7,9 mm dik) uitstekend in de gemiddelde broekzak. Tel daarbij op dat ondanks diverse valpartijen zonder hoesje er nauwelijks een beschadiging te zien is en de batterij heel makkelijk uitneembaar is mocht hij eens aan vervanging toe zijn, en ik vermoed dat ik dit toestel nog wel een paar jaar naar volle tevredenheid blijf gebruiken. Absolute aanrader.

Jans Akkermans 13-12-2013 Product paar weken in bezit

Bijna alles perfect aan dit toestel en toch baal ik als een stekker... Expliciet bij aanschaf gevraagd of het mogelijk is Outlook (agenda, contacten, taken, etc.) te synchroniseren tussen PC en deze telefoon. Je moet dan het programma kies downloaden en dat is een drama. Binnen 2 weken was er een upgrade (beter gezegd een downgrade) die het synchroniseren onmogelijk maakte. Daarna weer een update zonder specificaties. Ik kan nog steeds niet kiezen of ik alleen van PC naar telefoon, vice versa of naar beide wil synchroniseren. Agenda synchroniseren loopt vast. Dit is voor mij als kleine zelfstandige echt waardeloos. Als Samsung hier niet beter en stabieler in wordt, dan is dit mijn laatste Samsung ondanks het verder leuke toestel. Als gadget een dikke 10. Als deel van mijn office: waardeloos.

jmvanrhee 10-12-2013 Product kwartaal in bezit

Eigenlijk is dit toestel kort samen te vatten.

Heel goed toestel op alle fronten. Ik vind de S4 er mooi uit zien, gigantisch makkelijk in gebruik, het scherm is goed en het geluid klinkt mij prima in de oren. Apps draaien moeiteloos en je kunt er prima mee bellen / smsen. Heb naar mijn mening ook nog nooit een vastloper gehad.

Wat mij opvalt bij Samsung, elke concurrent legt het af. Dit zal ik toelichten.
Ik zoek alle "grotere uitgaven" eerst uit voor ik een beslissing neem, ik heb de Galaxy S4 in mijn bezit en mijn vriendin heeft de Plus (2 jaar oud). Ook heb ik de Tab van Samsung gekocht en is mijn TV ook van het merk Samsung. Dit is allemaal op basis van prijs en kwaliteit verhouding en niet omdat ik nou perse een Samsung fanaat ben.

Ook de Galaxy S4 is in vergelijk met andere telefoons (waarbij je vooral moet denken aan de Iphone) gewoon de betere in prijs en kwaliteit. Je betaald minder voor betere specificaties als bijvoorbeeld de Iphone. Daarnaast is het gebruiksgemak ten opzichte van de, in mijn ogen grootste concurrent Iphone, een stuk beter bij Samsung.

De S4 maakt goede foto's (deze functie is echt geoptimaliseerd bij deze telefoon met zijn 13MP en verschillende camerafuncties), maar stuurt deze daarnaast ook met 1 druk op de knop naar elke willekeurige TV (die op internet zit). Ook is de afbeelding of video (op HD kwaliteit) met 1 toets te delen met alle social media, mail en overige opties (dit lukt je niet met de Iphone kan ik uit ervaring melden)

Uiteraard is alles daarnaast eenvoudig te communiceren met andere Samsung producten, maar daarin is elk merk gelijk denk ik.

Zoals hierboven toegelicht voldoet dit product aan al mijn eisen, vandaar alle 10-en.
Alleen de degelijkheid scoort een 9 omdat het product wel degelijk is, maar minder degelijk voelt als bijvoorbeeld de Iphone of de Samsung Galaxy Grand (Dual Sim). Dit is puur mijn mening op basis van hoe de telefoon voelt, de S4 voelt (!) wat breekbaarder dan de Iphone of Galaxy Grand. Ik kan ook melden dat ik bij de eerste keer laten vallen niet direct de gsm kapot had. Wat dat betreft is dus deze telefoon ook gewoon degelijk, vandaar de 9.

Je merkt dat ik vooral de vergelijking trek met de Iphone, maar dat komt omdat ik deze inschat als grootste concurrent en omdat ik deze vergelijking werkelijk heb kunnen maken met de Iphone.
Ik noem ook de Samsung Galaxy Grand omdat ik deze nu sinds enkele dagen in mijn bezit heb, dit is een robuustere versie ter grootte van de S4 maar dan Dual Sim (werk en prive)

De Samsung Galaxy S4 is absoluut een aanrader en op dit moment gewoon de best beschikbare mobiel die dus niet het duurst is.

ericsas82 21-11-2013 Product kwartaal in bezit

Leuk toestel. De camera-opties zijn geweldig. Ik heb het toestel al aan veel mensen aangeraden.
Heeft echt veel extra's boven de Samsung Galaxy SIII

bagdes 29-10-2013 Product kwartaal in bezit

Begin augustus 2013 heb ik via coolblue.nl mijn samsung galaxy S4 besteld.
Het begin van ellende en gezeik:
Na paar maanden liep toestel regelmatig vast, regelmatig echo effect tijdens bellen, toestel gaf regelmatig aan dat er geen sim-kaart in toestel zat, toestel had regelmatig net verbinding van bluetooth, toestel werd bloedheet, na 4 uur was de accu leeg, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Vervolgens heb ik Coolbue gebeld dat ik toestel wilde opsturen voor, zij gaven aan dat ik beter nog even kan wachten op de software update en dat waarschijnlijk dat toestel voor een groot gedeelde hersteld zou worden. Maar helaas het werd maar erger. Opgegeven moment heb ik Coolblue gebeld dat ik mijn S4 toch wel echt gerepareerd moet worden. 2 weken voordat ik toestel op zou sturen is mijn S4 uit mijn handen geglipt met een afstand van nog geen 20 cm op de grond gevallen en heeft een heel klein zielig barstje in. Dus maar toestel op 18 oktober 2013 opgestuurd na 2 weken krijg ik een stomme reactie van Samsung dat door de val toestel onherstelbaar is beschadigt. En dat dit niet onder de garantie valt.

Dit is natuurlijk een idiote reactie als in het systeem van Coolblue staat dat ik al na paar weken had gebeld dat toestel niet functioneert. Komt Samsung met deze klink klare leugen.

Voor mij dan ook NOOIT meer een Samsung, en ik garandeer samsung dat ik dit niet bij laat en dat ik ze ga verplichten via juridische stappen mij toestel alsnog te laten herstellen. Een toestel van ruim 500 euro met een waardeloze service, ga zo door Samsung!!!