Motorola Moto E 32 GB / zwart

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola Moto E 32 GB / zwart op Kieskeurig.be.

7,4

Robin 04-07-2017

Top smartphone voor weinig

Geschreven voor: Motorola Moto E 16 GB / grijs / (dualsim)

Deze smartphone is een top toestel voor heel erg weinig voor wat die allemaal kan.
Het enigste waar ik moeite mee had was het batterijpercentage te vinden die standaard uit staat en alleen op YouTube staat een filmpje waar je hem aan kan zetten.
Verder reageert de vingerafdrukscanner razend snel en apps installeren gaat ook al super snel.
Er zit ook weinig troep op zodat je een vrijwel lege smartphone in je handen hebt en dat is heerlijk en daarom reageert die zo snel op handelingen.
Hij doet niet onder voor mijn iPhone 7 die ik ernaast mag gebruiken .
Ook de foto's zijn niet slecht en het geluid is redelijk.
Het beeldscherm is scherp en de kleuren prachtig.
Er moet wel een hoesje omheen , omdat de telefoon erg glad is.
Waarom ze hem zo goedkoop aanbieden is mij een vraag , want hij voelt ook degelijk aan.
Wat die ook heeft overgenomen van de iPhone is dat het beeldscherm even aan gaat als je hem op pakt en dat is handig.
Tot slot kan je hem helemaal aanpassen en als je iets niet weet is er YouTube.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Vingerafdrukscanner
  • Weinig overbodige apps

Minpunten

• Batterijpercentage standaard uit

Anneke 08-12-2017

Aanrader. mooie telefoon voor heerlijke prijs

Geschreven voor: Motorola Moto E 16 GB / goud

Na 4 jaar op zoek naar een nieuwe telefoon. Samsung gewend dus op zoek naar een gelijke. Maar daar mijn ogen wat ouder zijn op zoek naar een groot scherm. Dan wordt de prijs klasse wat moeilijkers. Dus op zoek naar een alternatief betaalbaar toestel. Na het zoeken op diverse vergelijkings sites kwam deze Motorola WE 4 plus gold eruit. Een geweldig toestel waar alles op kan wat ik wens. Super mooie foto's . natuurlijk even wennen maar leer nog elke dag nieuwe dingen en er is mij nog niets negatiefs opgevallen, Kortom een aanrader. Mooi toestel voor redelijke prijs. Ik hoop dat deze ook 4 jaar meegaat.

Pluspunten

• Groot
  • Mooie voormgeving
  • Voelt aan als een telefoon niet als een velletje

volvo87 26-03-2016

Review Motorola 2015

Geschreven voor: Motorola Moto E 8 GB / zwart

Heb deze telefoon enkele weken bevalt zeer goed voor de lage prijs heb al Nokia 630 en Microsoft 640xl maar deze is niet zoveel minder is ook up tot date met Android heeft nu nog lolipop5.11 en krijgt zelfs nog zo ik begrepen heb ook nog mashmellow of zoiets in ieder geval de laatste of een van de laatsten en dat voor de een goedkope telefoon is ook wel degelijk bvb.scherm is van gorilla glas dus ook minder snel krassen

GJvanderLee 19-10-2015

Heb deze telefoon nu enkele weken. Had ik met mijn oude telefoon nogal eens dat hij na een werkdag echt leeg was, deze zit dan nog op meer dan 80%. Kan verder alles wat ik nodig heb. Ik gebruik hem vooral voor bellen, whatsappen en af en foto's maken op mijn werk. Een flitser ontbreekt. Ik verwachtte die wel te gaan missen maar dat valt ook alles mee. Geluid is ook prima.

An1960 20-01-2018

Helaas na 2 maanden al defect

Geschreven voor: Motorola Moto E 16 GB / grijs / (dualsim)

Het scherm gaat regelmatig op zwart en het enige wat dan helpt is om de batterij eruit te halen. Heel vervelend dus

Pluspunten

• Werkt ongeveer net als Samsung dus prettig

Minpunten

• Snel defect

mh76 28-07-2016
  • Product half jaar in bezit

goedkoop blijkt duurkoop

Geschreven voor: Motorola Moto E 8 GB / zwart

2,4
Wat een aanfluiting, Heb het toestel ruim een half jaar in mijn bezit heb het gekocht omwille van de prijs en de goede beoordelingen en omdat ik in het verleden goede ervaringen had met Motorola. In de eerste 2 maanden heb ik hem 2 keer retour moeten brengen omdat de radio het niet deed. Bellen kan ik alleen maar via de speaker omdat het toestel aan mijn oor een dusdanig trillend geluid maakt dat het haast onmogelijk is om te verstaan wat degene zegt met wie ik bel. De mogelijkheden zijn zeer beperkt en het werkgeheugen en intern geheugen is snel vol. Met een sd-kaartje kun je helaas bijna niets van in- naar extern verplaatsen. Als ik het toestel uit mijn broekzak haal, blijkt soms dat ie zichzelf unlocked heeft en allerlei apps heeft gestart. Mocht je overwegen om dit toestel te kopen... Niet doen!!

bassi 28-12-2014
  • Product maand in bezit

Aardig toestel voor redelijke prijs, reageerd snel, wat ie moet doen, doet ie ook gaat ongeveer 5 dagen mee met gemiddeld gebruik van internet.
Maakt makkelijk contact met wifi en hotspots, in het begin is het even instellen van whatsapp, en wel logo gebruikt moet worden voor berichten versturen ipv sms jes.
Inderdaad is het menu voor contacten in deze android versie even wennen, want zodra je een contact aanraakt, gaat het toestelmeteen het nummer bellen via je provider.
Gelukkig heb ik pre paid kaartje in het toestel zitten met geen , nauwelijks beltegoed, dus bellen wat ie probeerde te doen lukt dan niet. Ik heb voip abonnement en ook ge installeerd waardoor ik gratis kan bellen naar vaste nummers, hier gaat ie niet automatisch meteen bellen, dus dat gaat goed.
Ik ben redelijk tevreden over het toestel, display is scherp genoeg, gebruiksduur is redelijk goed op 1 acculading, mensen kunnen bellen en wil ik zelf bellen dan hoef ik alleen maar een hotspot in de omgeving te zoeken