Motorola Moto G8 Plus 64 GB / cosmic blue

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola Moto G8 Plus 64 GB / cosmic blue op Kieskeurig.be.

Jaap 10-08-2020

Smartphone

Geschreven voor: Motorola Moto G8 Plus 64 GB / cosmic blue

Ben wel tevreden over deze telefoon.Geluid is zeer goed.Duidelijk en indien nodig lekker hard.Camera voor Mij ruim voldoende.Snelheid ook.En scherm kwaliteit ook voldoende.Accu ongeveer anderhalve dag mee.Aeen heel erg laks is het update beleid.Heb nog steeds Android 9.Dus denk erover volgende keer een ander merk te kopen zoals bijvoorbeeld Samsung.

Jaap 01-12-2020

Motorola review

Geschreven voor: Motorola Moto G8 Plus 64 GB / cosmic blue

Over algemeen goed.Geluid vooral sterk en helder.Alleen ben niet helemaal tevreden over update beleid.Denk ook wel eens over een Samsung m21.of een Motorola power ( grote accu)

Pluspunten

• Geluid
  • Redelijke accu.

Minpunten

• Update beleid

Jaap 13-08-2020

Smartphone