Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

Display
6.4 inch scherm
Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim) op Kieskeurig.be.

6,4

Robur 23-05-2020

Samsung A30s valt tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

We hadden het van te voren kunnen weten. De accu is binnen no-time leeg en dient meerdere keren per week te worden opgeladen in tegenstelling tot mijn vorige Motorola. De Samsung is ook niet gebruiksvriendelijk en meer voor de techneuten. Als leek zoek je je rot en moet je diverse keren dingen opzoeken of aan anderen vragen hoe of wat. Voor mij is deze aankoop een grote teleurstelling...….

Kiki0101 26-03-2020

Super fijn toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

Ik heb dit toestel anderhalve week geleden geleden gekocht en hij is echt super! Ik zou dit iedereen aanbevelen. De batterij gaat superlang mee en als hij dan toch leeg is laad hij mega snel weer op. Het beeld is ook fantastisch helder! En de camera's zijn fantastisch! Ik had altijd de samsung J1 en nu ik de A30s heb heb ik nog nooit zulke mooie fotos gemaakt! Het enige kleine minpuntje is eigenlijk dat door het formaat, je tijden het bekijken van yt filmpjes je 2 zwarte balken hebt. Je kan dit oplossen door in te zoomen in de video, maar dan snijd je weer een stukje van de bovenkant af. Het geluid vind ik ook super, je kan makkelijk met een liedje de hele kamer vullen zonder dat hij op zijn hardst staat. Ik raad hem ook vooral aan als je van gamen houd, hij werkt lekker snel, met een mooi scherm en de batterij houd het heel goed vol. Al met al een geweldig ding, ik zou nooit meer anders willen!

Donkervoort 17-03-2020

Mooi en fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

Week in bezit. Heel veel instellingen om te personaliseren. Mooi groot scherm.
Nadeel dat vingerscan niet werkt. Stopt bij 41%. Schijnen meer toestellen last van te hebben.
Jammer dat er geen LED notificatie op zit.
Verder fijn toestel.

Lidy 20-02-2020

Mooi rustig scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

Prima mobiel. Simpel in gebruik. Ik heb deze gekocht voor de 64 GB opslag en het ruime werkgeheugen. Zo kan ik weer geruime tijd genieten van mijn 3e samsung.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel
  • Makkelijk opladen
  • Simpel gegevens overzetten van oud naar nieuw

Minpunten

• Eigenlijk niet tot nu toe

DylanDylan123456789 17-09-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

De a30 is De beste die ik heb gehad!!
Beste batterijduur,goeie internet en hij is niet duur! Beter kan gewoon niet een dikke 10 krijgt hij van mij

Henkie1737 17-09-2020

Hele goede camera, en uitstekende netverbinding.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

Deze telefoon is zeer goed voor iemand die op school zit, in de les kan je hem goed gebruiken ook als dat niet mag. En een goede camera zit er ook bij, genoeg piksels.

Anoniem 17-09-2020

Beste telefoon die ik heb gehad! :)

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

Alles aan deze telefoon is wat ik op zou kunnen hebben gehoopt. Voor de prijs is dit echt een super telefoon. Camera kwaliteit is prachtig, de telefoon loopt nooit vast met de 4GB RAM, en ik heb nooit ruimte tekort. Oneindig apps downloaden en foto's en video's nemen is dus geen probleem met de 64GB die er al op staat! Je kan zoveel personaliseren aan deze telefoon, I love it! Serieus de beste telefoon die ik ooit heb gehad. :)! Ik raad hem 100% aan!

Eline04 17-09-2020

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu twee maanden en hij bevalt super goed! Het is een telefoon met veel functies voor een relatief lage prijs. De camera valt mij wel een beetje tegen, is niet zo goed als ik verwacht had maar maakt nog steeds mooi scherpe foto's. Verder is de telefoon snel, lekker ligt en zijn de vingerprint en facescan super fijn! Ik zou deze telefoon zeker aanbevelen:)

Mieke62 16-09-2020

prima toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

Beste samsung die ik tot nu gehad heb, heel gemakkelijk alles over te zetten van ene naar andere toestel. Bevalt mij prima!!!!

Geweldige uitstraling

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

Het is een hele mooie high tech telefoon meer een uitstekende uitstraling. De details op de achterkant zien er heel goed uit en het toestel heeft een heel groot scherm

GEWELDIG !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

Ik ben er heel blij mee! Ik kreeg hem voor de middelbare school en hij bevalt mij goed ! Echt een aanrader

Slimme en behulpzame telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

Ik vind de samsung galaxy a30s handig omdat hij een goede camera heeft als je van foto's maken houdt op de camera zitten ook handige functies die je op andere telefoons niet hebt. Het feit dat je 2 keer de power button kan drukken op de camera is ook heel handig

Suzevk 16-09-2020

Hele goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

Het is een hele goede telefoon met een goede camera, een batterij die lang mee gaat en de batterij laadt snel op, hele goede functies, goede maat qua telefoon, goede prijs voor zo'n telefoon en alles werkt snel. Ik zou deze telefoon echt aanraden.

Anoniem 08-09-2020

Erg goede telefoon

De a30s is een mooie telefoon die goed werk geluid maakt mooi geluid
De telefoon heeft 3 lenzen en maakt daardoor echt mooi scherpe foto's
De accu gaat erg lang mee en dat is erg fijn
Er kunnen twee simkaarten als je dat nodig hebt en een sd kaart tot zover ik de telefoon heb ik nog geen minpunten gevonden
Ik raad hem zeker aan dit was een top aankoop

Estee 14-08-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

Het is een geweldige, betaalbare, en fijne telefoon ik ben zelf 12 jaar oud en ik zocht een telefoon om mee te bellen, appen en meer dit was de perfecte telefoon ik ben er super blij mee.

Anoniem 12-08-2020

Echt een geweledige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

Ik vind het echt een hele handige telefoon, werkt snel. Echt een aanrader. Wel is het even wennen dat de geluidsknoppjes en de aan en uit knop aan een kant zitten.

Kimmy95 11-08-2020

Super goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

Deze telefoon werkt super goed. Maakt daarbij hele mooie foto's. Ik ben heel tevreden met de galaxy a30s.

Eef654 09-08-2020

Werkt snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

Het is een erg snel apparaat, met een goede opslag en handige functies. Heb er erg veel plezier van.

Anoniem 07-08-2020

I play pubg mobile on it and it works great

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

Hij is lekker senl op geladen wat ik heel handig vind kwa het game wat ik veel doe.
Wn hij heeft een mooie scherpe camere en hij is niet te groot dus gaat makkelijk mee overal heen

Merlejz2212 02-08-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A30s 64 GB / Prism Crush Black / (dualsim)

Het is een super mooi design. Er is bijna geen rand en veel beeld. De telefoon maakt super mooie foto's. Het leuke is ook dat je ook kan hele andere foto's kan maken. Dat komt doordat je 3 camera's heb. 1 min punt is dat als je YouTube kijkt wordt het beeld niet helemaal op gevuld wordt. Dat komt omdat de telefoon niet zo breed is. Maar wel heel lang.