Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver op Kieskeurig.be.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

KloJo 12-12-2019

Top gsm voor een top bedrag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver

Heb de S10 nu ong een maand in gebruik. In t begin ff wennen aan t afgeronde scherm omdat ie soms reageert omdat je met vasthouden t scherm onbewust aanraakt.

Gsm is super snel en de camera's top. Al zo vaakde groothoeklens gebruikt. Verder werkt de vingerscanner naar behoren ondanks de schermprotectie en gaat de accu lang genoeg mee.

Voor mij als "normale" gebruiker is de S10 echt een top gsm.

Miss tips voor samsung om mee te nemen i een update:
- zijknoppen zelf instellen waar ze voor dienen.
- spotify liedjes in wekker integreren.
- Landcodes van nrs kunnen blokkeren. Bijv +27 of +26 kunnen invoeren als blokkeren. Dus alle nr's uit die landen blokkeren. Zeker gezien de spam uit die landen.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Bert1234 13-12-2019

Grote verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver

Ik ben onlangs overgestapt van een S8 naar een S10. Een hele grote verbetering! De vingerscanner zit nu op de juiste plek en het interne geheugen is veel groter. Ook de batterij-capaciteit is voldoende groot. Het toestel verwerkt alle dat ook sneller. Geen stokkend beeld en scrollen gaat zonder hapering. Het overzetten van alle data is een fluitje van een cent.Ik kan dit product aan eenieder aanraden.

Trust 09-01-2020

Helemaal niets mis mee.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver

De S10 doet wat ie moet doen en snel. Super mooie foto's. De batterij gaat niet heel erg lang mee maar voor langere batterijtijd heb je diverse instellingen.

Nopeertje 09-01-2020

Wat een heerlijke high-end telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver

Deze telefoon ongeveer 1,5 maand geleden aangeschaft. Geen moment spijt gehad, snelle telefoon zonder bugs.

Camera is goed, echter bij donkere omstandigheden worden de foto's korrelig.

Mema 08-01-2020

Beste mobiel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver

Ik heb deze product vorige maand gekocht en ik ben heel erg tevreden mee, want het heeft een hele goede kwaliteit, goede camera, gemiddeld grote scherm, bixby functie en nog veel meer functies die de mobiel geweldig maken. Ik en deze mobiel zijn samen één!!

RLDH 08-01-2020

Snel en mooie foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver

Sinds deze maand heb ik m'n S10 in gebruik en ben er zeer tevreden over. Zeer mooie foto's kun je met dit toestel maken. Er zitten vele opties op waaronder een automatische herkenning om de beste resultaten te behalen.
S10 werkt snel en zou m zeker aanraden!

DaBu2020 08-01-2020

Super telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver

Heb deze telefoon nu 8 maanden en hij bevalt prima. Werkt snel en praktisch en maakt zeer scherpe foto's.

Charlotte3012 08-01-2020

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver

In december gekocht en erg tevreden. Had een s8 en dit is een echte verbetering. Mis wel een led indicatie lichtje. Wel heel fijn dat de vingerafdruk scanner in het scherm zit.

Mhul 07-01-2020

Perfectie bestaat niet

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver

Maar de Samsung S10 komt aardig in de buurt. Fijn/praktisch formaat, mooi ontwerp en technisch vernuft.

Maikel90 07-01-2020

Geweldige telefoon met 1 nadeel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver

Het is een geweldige telefoon met weer een mooi design.
Koop altijd trouw om de 2 jaar een nieuwe samsung en het bevalt altijd goed enigste nadeel met deze is dat je geen indicatie lampje hebt terwijl die oplaad en als er een bericht binnenkomt ook niet, voorderest een top product

Kelly24 07-01-2020

Gewoon wat ik van een Samsung verwacht

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver

Telefoon vorige maand gekocht. Overzetten van alle gegevens van mijn oude Samsung naar de Galaxy S10 was zo gepiept. Fijne telefoon en mooi design. Werkt snel, veel opslag en gezichtsherkenning voor openen is ook zeer handig. Gewoon wat ik van een Samsung verwacht.

Tamar 07-01-2020

Goede telefoon, niks aan veranderen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver

Nu 2 maanden de Galaxy S10 in gebruik en ben er erg blij mee. Fijn dat ik al mijn oude instellingen/Apps automatisch over kon zetten.
Camera's werken super! Onwijs mooie foto's. Even wennen dat het scherm geen vaste knoppen heeft maar dat maakt het uiterlijk van de telefoon alleen maar mooier.

Dj franken 07-01-2020

Suoer telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver

Heb de telefoon nu een paar welen harware en software matig zeer tevreden altijd al geweedt van Samsung zou iedereen hem aamraden hij reageert overal lekker snel op en de batterij gaat 3 dagen mee wat ook heel fijn is