Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / zilver / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim) op Kieskeurig.be.

8,9

KloJo 12-12-2019

Top gsm voor een top bedrag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Heb de S10 nu ong een maand in gebruik. In t begin ff wennen aan t afgeronde scherm omdat ie soms reageert omdat je met vasthouden t scherm onbewust aanraakt.

Gsm is super snel en de camera's top. Al zo vaakde groothoeklens gebruikt. Verder werkt de vingerscanner naar behoren ondanks de schermprotectie en gaat de accu lang genoeg mee.

Voor mij als "normale" gebruiker is de S10 echt een top gsm.

Miss tips voor samsung om mee te nemen i een update:
- zijknoppen zelf instellen waar ze voor dienen.
- spotify liedjes in wekker integreren.
- Landcodes van nrs kunnen blokkeren. Bijv +27 of +26 kunnen invoeren als blokkeren. Dus alle nr's uit die landen blokkeren. Zeker gezien de spam uit die landen.

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

MrHades 15-06-2020

Galaxy S10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Fantastische telefoon! Werkt zoals behoren en uitgerust met een geweldige camera die mooie en duidelijke foto's neemt. Audio is zeer duidelijk en de telefoon loopt niet vast.

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Bert1234 13-12-2019

Grote verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik ben onlangs overgestapt van een S8 naar een S10. Een hele grote verbetering! De vingerscanner zit nu op de juiste plek en het interne geheugen is veel groter. Ook de batterij-capaciteit is voldoende groot. Het toestel verwerkt alle dat ook sneller. Geen stokkend beeld en scrollen gaat zonder hapering. Het overzetten van alle data is een fluitje van een cent.Ik kan dit product aan eenieder aanraden.

Top Telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

De telefoon is echt heerlijk, ligt lekker in de hand! Alleen jammer dat die batterij sneller leeg is dan me vorige telefoon de Samsung A7. Vooral als ik een spelletje speel.

Super mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Het is zeker het geld waard om de samsung galaxy s10 te kopen. De kwaliteit is ecbt super goed. Ben er heel blij mee.

Sam85 27-07-2020

Snel, handig, mooi vormgegeven

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Super blij met de S10. Hiervoor had ik een S7 en deze upgrade is echt top. Mooi toestel, werkt snel en is makkelijk te bedienen. De camera maakt foto's van goede kwaliteit en er zitten ook leuke effect functies op. Ik ben er blij mee en raad de telefoon zeker aan.

wendy976 27-07-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

super mooie telefoon, ik heb voor de groene kleur gekozen. Foto's zijn zoals we van samsung gewend zijn fantastisch. Batterij gaat met gemak een dag mee, zelfs op een regenachtige dag dat je heel de dag spelletjes speelt en filmpjes kijkt.
Heb nu niet voor de plus gekozen omdat deze echt groot genoeg is en net iets handzamer in je broekzak.
Vooral leuk dat je gevraagd word een review te schrijven op 27 juli en dat de geldigheid om te winnen tot 31 juNi is hahaha maar al met al
Zeker een aanrader

Tessa9876 27-07-2020

Top kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Snelle telefoon met veel functies en makkelijk in gebruik. Prima te hanteren met 1 hand. Werkt super samen met de Galaxy watch active 2!

abel22 27-07-2020

Top of the line voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

ik heb deze telefoon nu zo'n 2 weken, alles werkt perfect, geweldige foto's! Maar natuurlijk ook het mooie scherm met de vingerafdruk erin, veel handige features en ik heb sommige nog niet eens ontdekt! Geweldig

Samsung S10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Heb altijd al samsung telefoon gehad nu de S10 aangeschaft.
Zoals gewoonlijk perfecte telefoon veel nieuwe mogelijkheden.
Goede camera.
Grote is percies goed.
Ik ben blij dat ik deze keus heb gemaakt.
Zal dit toestel zeker aanraden bij familie en vrienden

Nashua40 26-07-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb de Samsung Galaxy s10 nu ongeveer een maand en ben er sindsdien dol op.
De perfecte formaat. Niet te groot en zeker niet te klein. Het voelt heel prettig in de hand.
Prachtige beeld en geluid. Uitstekende cameras met heel veel opties. Zoals mijn eerdere Samsung telefoons heeft de Galaxy S10 mij wederom blij gemaakt met de kwaliteit.

Lennhar 26-07-2020

Fijne upgrade van mij. S9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Mooier scherm betere fotos, daarnaast is het fijn dat ik met 1 lader 2 telefoons of mijn galaxy watch kan opladen.

Marit729 26-07-2020

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Zeer makkelijk in gebruik en heeft verschillende functies die heel handig zijn. Het enige min puntje wat ik tot nu toe heb is dat de camera bij Snapchat een stuk donkerder wordt dan nodig