Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim) - Reviews

6.4 inch scherm
Besturingssysteem
Android 8.1
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Ron Kremer 08-03-2019

fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

prachtig toestel met ongekende mogelijkheden, super snel, goed formaat de s pen doet goed zijn werk, deze telefoon in een must have

JM Hendriksen 25-02-2019

Samsung Note 9, een koning der titanen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim)

Vanaf het moment dat dit toestel in handen hebt, weet je het zeker. Dit is een absolute winnaar. Komende van de Samsung S7, kan ik alle meerdwaarde van de Note 9 enorm waarderen en dat zijn er nogal wat.

Omdat mensen vaak alleen het laatste onthouden, begin ik gelijk maar met de minpunten. Dat zijn er een paar.
- groot
-duur

Mooi! Nu we dat hebben gehad, kunnen we verder met de pluspunten.

En dat zijn er meer.

Allereerst viel mij de degelijkheid van het toestel op, een stevige grip en een fantastisch scherm. Zelfs als het uit staat. Ik ben ooit begonnen met de Samsung S6 edge en destijds was ik niet kapot van het infinity display en bij de S7 ben ik daar dan ook vanaf gestapt. Nu echter bij de Note 9 vind ik het wel prettig, want wat een prachtig "oneindig" scherm lijkt het!

Ik heb gekozen voor de diep donkerblauwe kleur, welke de telefoon een luxe uitstraling geeft. Bij mij verdwijnt hij gelijk in een hoesje, want beschadigen wil ik 'm niet. Daar is hij gewoonweg te mooi voor.

De knoppen voelen solide en werken naar behoren, wel jammer vind ik de bixby knop. Die is wat onhandig geplaatst en druk je nog wel eens per ongeluk in. Aangezien ik bixby niet gebruik, kan dat nog wel eens vervelend zijn. Gelukkig gebeurt dat niet al te vaak.

Natuurlijk is er de welbekende Stylus, iets waarvan ik eerst dacht dat het een leuke gimmick zou zijn. Maar de handigheid ervan zag ik al snel in. Selfies maken op afstand, je camera bedienen op afstand - fantastisch! Eindelijk sta ik zelf ook op de foto. De batterij duur van het pennetje is wel kort, pakweg 20-30 minuten, maar is snel weer op te laden door hem even terug te zetten in je toestel .

De camera's heeft Samsung netjes weggewerkt en doen geen afbreuk aan het fantastische design. Ik heb een luxe hoesje om mijn telefoon, met kaarthouder en extra vakjes. Deze stevig en wat dikker en ik kan daarom wat lastiger bij de vingerscanner komen. Wel werkt deze uitstekend en herkent deze mijn vinger al bij de minste aanraking.

Het overzetten van de S7 naar de Note 9 heb ik met de meegeleverde app gedaan en verliep vlekkeloos. Alle fotos en instellingen kwamen direct over en wat ik niet mee wou nemen, kon ik ook achterwege laten. Ik kon dus direct met het toestel aan de slag.

Ik werd verwelkomd door Android Oreo en kreeg gelijk de update naar Android Pie voorgeschoteld. Deze upgrade duurde een klein half uurtje, maar daarna stond de nieuwste versie op mijn Note 9. Wat een genot, wat een beeld.

Ik heb hem nu bijna een maand in gebruik en durf bijna met zekerheid te zeggen dat ik niet meer anders dan een Note wil. Juist, ik ben een fanboy geworden!

De batterijtijd verbaast mij nog het meest. Ik gebruik de telefoon best intensief. Ik stream op youtube/twitch, maak veel foto's, social media gebruik ik erg veel, mijn gezondheid hou ik bij, ik deel veel op de welbekende apps (insta,whatsapp,etc), in het kort ik gebruik hem best heel intensief en mijn Note weet het net geen 48u vol te houden. Bijzonder! Opladen kan zowel via de bekabeling (USB-C) als draadloos en duurt nog geen 2 uur om van 0 naar 100% vol te gaan. Ik hoef mijn telefoon niet meer 's-nachts eindeloos aan de lader te hebben dus! De batterij gaat nu dus nog langer mee, hoera!

Ik wandel veel met mijn hond buiten in het bos en mag daar graag plaatjes en filmpjes van maken. Ik keek mijn ogen uit toen ik mijn eerste filmpje terugkeek. Het dynamische beeld was fantastisch en ik had helemaal niets aan de instellingen gedaan. Foto's zijn even zo goed, maar ik had ook niet anders verwacht.

Ik heb voordat ik dit toestel ging aanschaffen een aantal andere toestellen in de overweging genomen, maar ik ben zo blij met mijn besluit. Die toestellen had dit nooit kunnen toppen.

Om nog even op de kernwaarden terug te komen:
Functies: 5 sterren, want die zijn er bijna onbeperkt. 5 Sterren
Prestaties: Vlot, snel, mooi, met alles. 5 Sterren
Design: Is persoonlijk, maar ik hou ervan. 5 Sterren
Prijs/kwaliteit: Hier is altijd ruimte voor verbetering, daarom 4 sterren.

Wat een paradepaardje!

Kan je hem betalen en vind je het grote formaat geen probleem?

Dan is dit ook een toestel voor jou.

Mischa77 09-09-2019

Toppertje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim)

Perfect mobiele telefoon, het is gewoon een kleine PC maar dat is oud nieuws want het is van de algemene bekend over Note serie en dit is de nieuwste en de beste. Twee simkaarten werken prima samen en je kunt een als primair kiezen. Razend snel interneten, reageren, schitterend camera, toegankelijkheid en noem maar op....... Ik kan het hele middag doorgaan met schrijven!

Jinkszzz 06-09-2019

Vooral het gemak van de pen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim)

Het is mijn derde Note met een pen. Dat is de belangrijkste reden voor mij steeds een Note aan te schaffen. Het grafische, de selectie mogelijkheid en gewoon op het scherm schrijven en tekenen zijn heel belangrijk voor mij. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen zo werkt maar probeer het maar eens. Eerst toch even de werking bestuderen en dan ga je het gemak ervaren. Ook de afstand bediening voor het maken van foto's is een andere belangrijke functie.

Chris050 04-09-2019

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim)

Even voor de vakantie over gestapt van Huawei 10 plus naar Samsung note 9 had in verleden al vaker een note 2 en note 4 gehad, maar tja toch eens iets anders proberen.
En nu weer super tevreden dat ik weer een Samsung heb.
Heerlijk snel toestel, uitstekende foto's maakt ie, en natuurlijk de Bluetooth s-pen lekker om mee te werken.
Toestel iets aan de zware kant.
Maar dat is dan tot nu toe het enige negatieve.

Gizoopy 04-09-2019

Geweldige telefoon en meer!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu ongeveer een half jaar en ik heb geen enkel moment spijt van de aankoop. Ik persoonlijk hou van de Galaxy Note9 want je hebt altijd alles op zak.
Ik wekr veel met computers en het is dan handig om alles op cloud systeemen te hebben en de Note9 kan ook aan deze systemen verbonden zijn. Dit zorgt dus dat ik altijd al mijn bestanden op zak heb dus sta ik nooit met mijn vol tanden als ik ene presentatie moet doen en mijn laptop leeg is.
Verder is de Note9 eigenlijk gewoon een echte mini computer. Met de speciale HDMI-kabel verbindt je de Note9 met een scherm en je krijgt een mini desktop computer.

Verder is de Note9 een super mobiel. Hij is lekker groot maar niet te groot. Hij is snel en je hoeft nooit te klagen over de opslag.
Verder heb je nog de S-Pen, ondanks dat ik de S-Pen niet veel gebruik is het mijn favoriete ding aan de Note9, ik hou nu een maal van technische snufjes. Met de S-Pen kun snel notities maken. Ook is het fijn dat je met een groep vrienden samen op de foto kan zonder dat iemadn de telefoon vast hoeft te houden.

Al met al gewooon een top product!

Anoniem 31-08-2019

De telefoon voor op reis

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim)

Voor werk ben ik regelmatig op reis en daarvoor is deze telefoon uiterst geschikt. Omdat het scherm relatief groot is heb ik geen noodzaak meer om een tablet aan te schaffen voor films te kijken. Internet tijdens de reis is niet nodig omdat alles te downloaden valt op het 500GB geheugen. Een leuke bijkomstigheid is de S pen die niet alleen handig is op de telefoon maar ook goed volstaat hardnekkige vliegtuigschermen te bedienen. Uitstekend toestel.

GLA 58 30-08-2019

Doet gewoon zeer, zeer goed wat het moet doen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim)

Mijn Note 9 in combinatie met mijn smart-watch is een winnende combinatie. Ben zeer te spreken over de batterij capaciteit, het gemak in gebruik van de S-pen en de kwaliteit van de camera. Toegegeven ik ben geen fotograaf maar heel mooie foto's worden met dit toestel gemaakt. Over het scherm kan ik alleen maar zeggen dat het constant schoon moet worden gemaakt........ Ik schijn nogal te kwijlen over de scherpte en kleuren ;-) :-)

Anoniem 26-08-2019

Een hele fijne Smartphone die alles kan.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim)

Inmiddels gebruik ik de Note 9 een half jaar daarvoor had ik de Note 3 waar ik eigenlijk na vier jaar geen afscheid van kon nemen. Ik heb geen moment spijt gehad van mijn investering in de Note 9. Het apparaat heeft nog geen enkel probleem gegeven. Het geheugen lijkt niet vol te raken en dat geldt ook voor de batterij die niet leeg wil raken. Het enige is dat na de updates wel weer wat werk aan de winkel is om dingen te ontdekken en aan te passen. Maar dat hoort erbij. Ik kan geen foto toevoegen want alle foto's maak ik met de Note 9. Het enige is dat ik van mijzelf meer het pennetje meer moet gaan gebruiken. Samsung zou dat kunnen stimuleren om hiervoor meer handige Apps aan te bieden. Het draadloos laden gaat prima. Wel op zoek geweest naar een goede autohouder met draadloze lader. Inmiddels heb ik een Samsung Galaxy S3 Frontier als smartwatch gekoppeld aan mijn Note 9. Super!!!!

Richard25 24-08-2019

Een maand gelden kocht en ik ben er verlieft op

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim)

Het is de beste telfoon die ik ooit heb gezien ja kan er alles mee heeft en geweldige camera en ik zou voor geen goud naar een andere telfoon ben er dol op top teloon

Anoniem 22-08-2019

Heerlijk in het gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim)

De note 9 is in vergelijk met mijn oude note drie zo veel beter en sneller en makkelijker in het gebruik met name de pen waar ik selfies mee kan maken is een verademing
Ook de veel sterkere batterij is top.
En dat de note drie ook al een topper was voor mij

Jelger 17-08-2019

Alles wat ik nodig heb in mijn telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim)

Ik wilde al een poos de note 9. Puur vanwege de specs en de grootte van het scherm.
Ik heb 3 dochters en heb als vader van het gezin inmiddels niks meer te zeggen over wat er op tv is. Met de note 9 heb ik een prive bios in mijn zak. Gezellig met z'n allen goede tijden slechte tijden kijken of onnedi op youtube? Papa zit er gezellig bij, met koptelefoon en Sons of Anarchy op mijn note 9 :-(

De_Eik 15-08-2019

Beste smartwatch tot nu toe

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim)

Deze smartwatch is onwijs snel met alle functies die je kan bedenken. Enorm veel werkgeheugen en opslag geheugen. Voor mij de beste tot nu toe. Met de camera maak ik super scherpe foto's en video's, zelfs met zeer weinig licht. Flitsend snel ontgrendelen door vingerafdruk of irisherkenning of code. Een topapparaat.

Mattijn 14-08-2019

Fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim)

Één maand geleden weer overgestapt naar Samsung en mijn Huawei links laten liggen. Wat een goed besluit. Alles werkt net even sneller en beter. Van de camera tot aan de accu het is echt n topper.
Voor mij, na een uitstap naar Huawei en oneplus, echt thuis komen. Beste besluit sinds jaren

Bram2002 09-08-2019

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim)

Ik heb de note 9 nu een tijdje en hij bevalt me uitstekend! Het mooie scherm en specificatie's zijn heel fijn om te hebben. Ik ben ook erg fan van de headphone jack.

De minpunten zijn de bixby-button. Nu is dat wel al verholpen bij de note 10 en 10+ dus dat is een mooie vooruitgang. Het kan aan mij liggen maar ik heb ook geen vaste rekenmachine op het toestel staan. Dat is verder niet heel erg maar het is op sommige momenten wel erg handig.

Ik heb de note 10 en 10+ gezien en ben heel enthousiast. Als het zo door gaat dan komt na de note 9 weer een volgende note voor mij.

Frans03 24-07-2019

Goed apparaat, batterijduur valt wat tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim)

Ik mocht een zakelijke telefoon uitzoeken. Direct gingen mijn gedachten uit naar de Samsung. Het uitgekozen model is makkelijk in gebruik en maakt mooie foto's. Fijn dat het toestel hotspot ondersteund want ik ben de hele dag op pad en niet altijd WiFi tot m'n beschikking. Kwaliteit foto's uitstekend, bellen en mailen perfect. Het enige wat ik jammer vind is dat de batterij snel moet worden opgeladen. Al met al prettig in gebruik en de iet wat zwakke batterij neem ik op de koop toe.

Serviceloodgieter 22-07-2019

Super samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim)

Na een steeds jaren een appel en nu een samsung wat een verademing in alles,is gewoon top en een echte meerwaarde.

Jmart 21-07-2019

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim)

Ik heb de galaxy note nu ongeveer 4 maanden en de telefoon bevalt prima. Het eerste wat opvalt ten opzichte van mijn vorige telefoon (galaxy S7 edge) is dat de batterij stukken beter is. De telefoon houdt het makkelijk vol om de hele dag intensief gebruikt te worden. Als je de telefoon leeg krijgt in een dag is dan heb je heel veel tijd op de telefoon doorgebracht, maar als die dan leeg is, dan is het opladen snel gebeurd. Het grotere scherm was even wennen maar na 3 dagen is alles prima en zijn films en foto's kijken een stuk aangenamer. De s-pen is een leuke toevoeging. Het handigste waarvoor ik de pen heb kunnen gebruiken is tot nu toe pdf's ondertekenen zonder deze uit te printen en opnieuw in te scannen. Daarmee bespaar ik persoonlijk heel veel tijd. De snelheid van de telefoon is overigens zeer goed. Er is nauwelijks laadtijd bij apps. De camera maakt geweldige foto's en kan behoorlijk ver inzoomen. Opvallend is dat de camera bij weinig licht meer ziet dan jijzelf met je ogen.
De telefoon heeft voor mij maar 2 minpuntje en dat is dat de telefoon door zijn grote batterij aan de zware kant is. Dat merk je overdag niet. Maar als je in bed ligt en je moet de telefoon vasthouden om een film te kijken dan voelt de telefoon relatief snel, zwaar aan. Daarnaast had de vingerafdruksensor aan de voorkant gemogen zoals dat tegenwoordig in de S10 zit, maar dat is waarschijnlijk iets voor de volgende generatie note telefoons.
Slotconclusie: Supergoede telefoon en een aanrader
voor iedereen.

Fran68 21-07-2019

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim)

Ben zeer tevreden over mijn note9. Handig in gebruik. Prima werkende batterij. Je betaalt er wel voor, maar dan heb je ook een prima product! Waar voor je geld dus!!

Ellen666 19-07-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 midnight black / (dualsim)

Ik heb mijn galaxy note 9 nu 5 maanden en ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn smartphone, hij is snel, heeft een geweldige batterijduur en ik ben heel blij met het design, hij heeft mooie rondingen en de kleur (mijn toestel is blauw) is prachtig. Het geheugen is geweldig (mijn geheugen is 164) en gamen is ook een betere ervaring, er is meer batterij dus tijdens het gamen hoef je je niet druk te maken of je telefoon uit valt en er is een gaming mudos aanwezig waarin je niet gestoord word en je je beelscherm op kan nemen . Het geluid is helder en de waterdichtheid top dit heb ik ook even getest. Het is veel geld voor een telefoon maar ik heb er tot nu toe geen spijt van gehad.