Nokia 6.2 64 GB / ice

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 6.2 64 GB / ice op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

ikke 11-01-2020

super gsm

super snelle gsm maakt mooie foto. batterij gaat echt lang mee en is zeer snel terug opgeladen.
Is een gsm met heel veel mogelijkheden waarvan ik er nog veel uitproberen. groot scherm zeer handig. was even zoeken naar sommige gebruiken maar went snel. wel redelijk glad en heb er dan ook onmiddellijk een hoesje bij gekocht, schoof bijna uit mijn handen. ben zeer tevreden.

Pluspunten

• mooie foto
  • batterij lange levensduur
  • top toestel in snelheid

Minpunten

• glad

Wim 28-11-2019

gebruiksvriendelijk

deze Nokia 6.2 is een mooi groot toestel met vele mogelijkheden, goede kwaltijd van de camera.
telefoon zit fijn in de hand en heeft onwijs mooi helder scherm
De goede kwaliteit van de batterij is ook een pluspunt. Bij normaal gebruik gaat deze zeker 2 dagen mee.
Mijn vorige gsm's waren van een ander merk, dus in het begin stond ik wat sceptisch tegenover Nokia. Maar na enkele dagen was ik volledig overtuigd. Erg gebruiksvriendelijk, overzichtelijk door het grote scherm. Kortom, qua prijs/kwaliteit een ideaal toestel.

Pluspunten

• mooi design
  • gebruiksvriendelijk
  • groot scherm

Steve A 17-11-2019

Fijn snel toestel met goede fotokwaliteit

Ligt goed in de hand met een groot scherm dat ideaal is voor films of foto's te bekijken. Handige Google assistent knop om snel iets op te zoeken of je domotica te bedienen of een grapje te vragen. Min puntje zijn de uitstekende camera's die misschien snel beschadigd zouden geraken zonder een hoesje rond de telefoon. Je kan mooie foto's maken zowel bij fel zonlicht als s'avonds bij minder licht. De opslagcapaciteit is al groot 64 gb en uitbreidbaar via sdkaart. Android 9 versie is zonder teveel poespas en gemakkelijk in gebruik. Zowel vingerafdrukbescherming als gezichtsherkenning beschikbaar voor het ontgrendelen van het toestel.

Pluspunten

• Opslagcapaciteit
  • Camerakwaliteit
  • Batterijcapaciteit

Britt004k 15-11-2019

zeer goede batterijduur

De Nokia heeft een mooi uiterlijk. De batterijduur is echt top! Deze gaat met gemak en bij intensief gebruik anderhalve dag mee. Indien de batterij plat is, is deze ook zeer snel weer opgeladen. Dus lang zit je niet zonder gsm. Qua grotte is hij wat mij betrefd ideaal. Compact maar toch kan je comfortabel je berichten lezen, of netflixen. Want ook de beeldkwaliteit is erg goed. De Nokia heeft maar liefst een triple camera, waanzinnige mooie kwaliteit en mogelijkheden voor foto’s te maken. Enig minpuntje was dat het menu niet onmiddellijk te vinden was. Deze moet je omhoog scrollen, en als je swipen gewoon bent was dat even zoeken. Nu dit is een klein euvel, want zodra je weet waar het staat is dit opgelost iteraard. De google assistent is voor mij persoonlijk wel wennen, deze is erg gevoelig, dus in het begin kreeg ik vaak de vraag “ waarmee kan ik u helpen?” MAAR het werkt wel super, iemand opbellen, iets opzoeken, voorlezen,.. hij doet het allemaal. Al bij al een echte aanrader.

Pluspunten

• batterijduur
  • camera

Minpunten

• menu moeilijk te vinden

-TM- 14-11-2019

Solide smartphone voor het grote publiek

Hoe langer ik de Nokia 6.2 in mijn bezit heb, hoe beter het toestel aanvoelt. Dit is echt een zeer degelijke smartphone die quasi alle snufjes heeft om de komende jaren mee te kunnen in de digitale wereld.

Het 1080p scherm voelt zeer goed aan en heeft ook de nodige helderheid om op alle momenten goed te functioneren. Het 4 GB RAM geheugen zorgt er ook voor dat dit relatief vlot verloopt. Haperingen zijn er alleen maar als je supersnel tussen verschillende apps switcht maar bij normaal gebruik verloopt alles aangenaam vlot.

Ook de camera is relatief goed. Dit model heeft een iets mindere camera dan de 7.2 maar deze neemt nog steeds goede foto’s bij normale belichting. Wanneer het iets donkerder is, zijn de foto’s wel van mindere kwaliteit (wat ruis) maar nog steeds doenbaar. De breedhoeklens is van relatief goede kwaliteit en handig om te hebben op het toestel.

Android-One is ook een zeer groot voordeel van dit toestel. Je krijgt 3 jaar lang beveiligingsupdates en 2 jaar updates naar de nieuwe Android-versies. Hierdoor zal het toestel voor een lange tijd up-to-date zijn.

-Toestel 1 maand gratis in bruikleen door Reviewclub-

Pluspunten

• Android One
  • Goed scherm

Minpunten

• geluid niet ideaal

sarah 12-11-2019

Groot scherm met top camera!

Het is een ligt toestel in de hand, redelijk gladde achterkant, dus opletten voor vallen.
Het toestel is makkelijk te bedienen en maakt mooie foto's!

Pluspunten

• disign
  • battterijduur