Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Display
6.1 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim) op Kieskeurig.be.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

KloJo 12-12-2019

Top gsm voor een top bedrag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Heb de S10 nu ong een maand in gebruik. In t begin ff wennen aan t afgeronde scherm omdat ie soms reageert omdat je met vasthouden t scherm onbewust aanraakt.

Gsm is super snel en de camera's top. Al zo vaakde groothoeklens gebruikt. Verder werkt de vingerscanner naar behoren ondanks de schermprotectie en gaat de accu lang genoeg mee.

Voor mij als "normale" gebruiker is de S10 echt een top gsm.

Miss tips voor samsung om mee te nemen i een update:
- zijknoppen zelf instellen waar ze voor dienen.
- spotify liedjes in wekker integreren.
- Landcodes van nrs kunnen blokkeren. Bijv +27 of +26 kunnen invoeren als blokkeren. Dus alle nr's uit die landen blokkeren. Zeker gezien de spam uit die landen.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Bert1234 13-12-2019

Grote verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik ben onlangs overgestapt van een S8 naar een S10. Een hele grote verbetering! De vingerscanner zit nu op de juiste plek en het interne geheugen is veel groter. Ook de batterij-capaciteit is voldoende groot. Het toestel verwerkt alle dat ook sneller. Geen stokkend beeld en scrollen gaat zonder hapering. Het overzetten van alle data is een fluitje van een cent.Ik kan dit product aan eenieder aanraden.

dragan 20-01-2020

Super telefoon,buddy

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

ik heb samsung s10 al paar maanden,baterij die voldoende power heeft,samen met draadloze oplader en powerbank ultieme flexibiliteit,camera waarvan je droomt,je kan werkelijk alles mee,afmetingen die je dagelijks leven niet hinderen,kortom er zijn weinig minpunten

Anoniem 20-01-2020

Een hele fijne handzame telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb deze telefoon sinds vorige maand. Een telefoon zo fijn, ja dat is geen gein.
We genieten er elke dag van ja en dat is echt waar. Een aanrader dus.

Eefje27 20-01-2020

Super watch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Een licht gewicht in zware klasse. Ik ben zeer tevreden met alle mogelijkheden en vooral de vormgeving van deze watch. Het daagt ne uit om nog actiever te zijn, maar kan ook als gekleed gedragen worden.

Ini84 20-01-2020

Geen spijt!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb altijd een iPhone gehad, maar sinds december 2019 ben ik overgestapt op Samsung en heb er sinds Dien geen spijt van integendeel ik ben hartstikke tevreden en blij met mijn S10

Karlad 20-01-2020

prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Sinds november heb ik de Galaxy S10 in gebruik. Het overzetten van de gegevens van mijn oude telefoon naar de nieuwe was snel gebeurd. Geen problemen mee gehad. Toestel bevalt mij zeer goed.

Anoniem 19-01-2020

Echt een goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu al ruim een maand, en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Niet te groot of te klein, snel en goede gezichtsherkenning.

Nanda84 19-01-2020

Samsung is mijn ding just rock with it

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb hem nu al een tijdje, simpel en makkelijk in gebruik leuke apps die je kan downloaden. Pro filmpjes maken en foto's en je kan er veel meer mee doen ben nog niet uitgespeeld dus ik ga maar weer eens aan de slag.

Eberger 19-01-2020

Super scherp beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb sinds kort de s10 en ben er zo blij mee.heel helder en scherp beeld. Goede camera aan beide kanten. Mooie vormgeving. Kortom een telefoon om gezien mee te worden

Anoniem 19-01-2020

Hij maakt geweldige foto's, batterijduur is lang

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Ik heb de Samsung s10 nu bijna 2 maanden en ben zeer tevreden.. je kunt er veel mee doen en goed mee werken/ foto's maken.. batterij gaat ook met koud weer niet snel leeg

Nicolaas C 18-01-2020

Kampioen onder de mobile telefoons

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Sinds een paar weken deze kampioen in mijn bezit er zijn nog een paar dingen die Ik nog niet goed onder de knie heb maar voor de rest zou op dit moment geen andere willen.

Anoniem 18-01-2020

S10 uitstekend toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / zilver / (dualsim)

Mooi formaat. Batterijduur is flink verbeterd t.o.v. de S8 die ik hiervoor had.
Snel, goed scherm en kan tegen een stootje: 2x laten vallen, maar geen schade.
De fotokwaliteit is uitstekend!