Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Wallie 05-10-2020

Bijzonder goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Een bijzonder goede telefoon met uitstekende prestaties, werkt soepel en snel met een uitmuntend scherm.

Pluspunten

• uiterst snel
  • goede accuduur
  • prachtig groot scherm
  • ligt goed in de hand
  • instellingen voor bediening met een hand

Minpunten

Nienke1707 23-11-2021

Chill ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Het is een super fijne telefoin ik dacht eerst dat hij een beetje onbenullige groot zou zijn maar dat is helemaal niet het geval. Het is een mooie heldere telfoon

Aartjan 22-11-2021

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Hele goede telefoon ik hen 5 jaar een note 4 gehad en ik dacht nu even wat anders. De note 10+ is een top toestel benieuwd naar de note 20 ultra

Anoniem 20-11-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Dit is een telefoon die voldoet aan al mijn verwachtingen. Heel snel. Fantastisch helder en lekker groot display. Ook de functionaliteit van de S-pen werkt volgens verwachting. De vingerafdruk scanner onder het display herkent in no time je vingerafdruk. Al met al een fantastische all-round mini computer

Fleur12 11-11-2021

Erg mooi toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Het is een ERG mooi toestel, maar ik krijg wel een klein beetje last van de grootte... Als de nieuwe Note net wat kleiner zou zijn, zou het echt ideaal zijn. Nu krijg ik een beetje last van spierpijn in mijn handen omdat het toestel zo groot is. Dat is lastiger, maar de functies zijn erg goed, het zou alleen handiger zijn wanneer je een app in een mapje zet in de "geheime" lade, dat het dan ook meteen toegevoegd wordt aan de mapjes op je beginscherm... Dat is het enige dat ik net wat minder fijn vind. Voor de rest, GEWELDIG toestel.

4791 07-11-2021

Waardige opvolger note 9 512gb

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Een goede telefoon , zijn prijs waard! Hoop dat deze weer 3 jaar mee gaat, zou de standaard moeten zijn.

Edje1987 07-11-2021

Samsung Galaxy Note a.k.a. Kwaliteit toestel !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Ik ben niks anders gewend van samsung. Ik heb altijd samsung note toestellen gehad ! Het model blijft altijd lekker classy maar de technologie gaat met de tijd mee ! Ik wijk NOOIT meer af van de samsung galaxy note !

Anoniem 31-10-2021

De Mooie 10+ wat een fijn toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

De Galaxy Note 10 Plus is een heel fijn toestel met zijn afgeronde kanten ligt hij fijn in de hand. Toestel is ook niet al te groot en ligt goed in de hand en is heel goed leesbaar door het heldere scherm. Wel is het wennen dat de aan uit knop aan de linkerkant zit. Voor mij is vooral de geïntegreerde S-pen een uitkomst. Typen, swypen en dicteren het werkt allemaal goed, maar voor korte notities en tekeningetjes is de S-pen echt een aanvulling.
Ik raad dit toestel dan ook iedereen aan die professioneel gebruikt wil maken van zijn telefoon.

Anoniem 20-10-2021

Great features

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

I have been using it for 2 years and I am very happy. The pen is very effective. Great facility on many topics.

Anoniem 12-10-2021

Geweldig toestel een goeie keus

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Ik ben erg tevreden na hele lange tijd weer de note super handig toestel
Ik wil niks anders meer dan samsung en dan kun je nog kans maken op een smart whats nou laat maar komen ik ontvang hem met veel eer en draag het met veel plezier

Kweens 30-09-2021

Geweldige apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Een hele fijne horloge met heel veel voordelen je kunt alles inde gaten houden van je telefoon zonder deze uit je broekzak te halen

Anoniem 27-09-2021

Fantastisch handzaam toestel. Veel gebruiksgemak.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Geweldig handzaam toestel met een groot gebruikers gemak.
Maakt super scherpe foto's en video's
Kortom een perfect toestel

Anoniem 22-09-2021

S pen works very smoothly. Massive display.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

I have used an samsung device since the s1. Samsung has been grown on me since then. Every year samsung surprises me with new features and new gorgeous designs!

Paulus 1955 15-08-2021

Heerlijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Uitstekend formaat waarmee je mooie foto's kan maken. Gebruik 'm heel veel. Onmisbaar voor werk en privé.

Anoniem 20-07-2021

geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Ik ben heel blij met mijn nieuwe telefoon. Hij kan zo veel meer dan mijn vorige. Ik ben nog steeds nieuwe dingen aan het ontdekken. Elke keer weer sta ik helemaal versteld van wat hij allemaal kan

YennieW 20-06-2021

Je wordt er echt blij van!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Nog handiger in gebruik dan m'n 8 note en dan maakt de note10 ook nog prachtiger foto's. Bovendien gaat-ie heel goed om met mijn GearFit2 Pro.

Henk Toby 17-06-2021

Formule 1 in de mobiele telefoons

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Dit is de eerste mobiel die zo snel is en de batterij gaat bijna 3 dagen mee.
Kwam van Apple sx10 max af maar wat een kwaliteit verschil.
Ook een plus punt zijn de Apps geweldig en bijna gratis.

Leonarda 24-05-2021

Mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Ik vind het een hele mooie telefoon met een goede Camera. Doordat hij wat groter is , vind hem fijner met lezen, en ook om te spellen

Tobiasb 30-03-2021

Beste prestaties in een telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Ik heb de samsung galaxy note 10 nu ongeveer een jaar. Alles loopt helemaal vloeiend op deze telefoon. Ik heb nog nooit zo'n snelle telefoon gehad. Dit is zeer zeker de beste telefoon die je kunt krijgen voor deze prijs. Zeker een aanrader!!

Elmerda15 26-03-2021

Fantastische telefoon, laptop en camera ineen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note10+ 256 GB / aura black / (dualsim)

Ik heb mijn Samsung note 10 plus nu ongeveer 1 maand en ik ben super enthousiast! Nog nooit zo'n fijne alles-in-een-kunner gehad. Met groot gemak meerdere programma's en/of apps open staan en daar tussenin kunnen schakelen. Of zelfs naast elkaar middels gedeelde weergave op het scherm. Via de (draadloze) DEX-functie via enig beeldscherm of tv is het ineens een volwaardige laptop. Met gemak serieuze office programma's draaien ofhet niks is. Ook de interne opslag is gigantisch, 512Gb.
Met de camera kan je professionele foto's en video's maken. En natuurlijk kan je ook nog "gewoon bellen". Er kunnen 2 simkaarten geplaatst worden.