Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism green

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 131 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Janneswinkels 26-07-2022

Geweldig dit!!

Wij thuis hebben veel van Samsung. We hopen ook echt dat we winnen! Maar we gunnen andere gezinnen dit ook!!

Elliot elford 20-07-2022

Mijn mening

Het is een sterke telefoon die lang mee kan gaan en je kan waanzinnige foto's maken er mee.
Het is een perfecte telefoon voor gamers en om mooie foto's te make

Anoniem 17-07-2022

Top toestel

Altijd al een Samsung Galaxy gehad en bevalt altijd super. Een leuke horloge erbij zou ook super zijn.

ventje54 17-07-2022

Mooi toestel. Niet te zwaar en goed te gebruiken

Ik had een oud beestje uit 2016. De s10 kreeg ik . Wat een verbetering. Wel even wennen maar net als mijn oude samsung ook deze is makkelijk om te gebruiken. Even wennen natuurlijk maar het is een pracht kado wat ik kreeg. Een volgende wordt ook weer een samsung

Wim Ml 17-07-2022

Gebruiksvriendlijk

De Samsung S 10 was snel tussen de oren.
Geen bijzondere mogelijk dingen
Alles wijst zich eigenlijk vanzelf

Frankwijn 13-07-2022

Helder beeld snelle zoekfunktie,s stabiel

Prima en fijn snel mobieltje in mijn auto Peugeot 308 e veel plezier met de functie navigeren muziek en overige apps

Anoniem 08-07-2022

Super fijne smartwatch, functies werken uitstekend

Super fijne smartwatch, gebruiksvriendelijk. Alles werkt heel simpel en je eigen foto plastsen als horlogeplaat is top. Van stappenteller, whatsapp tot navigatie alles is mogelijk. Eigenlijk enige grote nadeel vin ik de batterijkwaliteit. Navigatie heb ik bv. op horloge uitgezet, want dan is de batterij zo leeg. Dagelijks opladen is wel een must. Dat zou veel beter kunnen.

Anoniem 08-07-2022

prima telefoon.

het is een makkelijk toestel in gebruik, ben er erg tevreden over. het maakt mooie foto;'s en de batterij gaat ongeveer 2 dagen mee. dus dat is fijn .

Anoniem 06-07-2022

Geweldig toestel

Het toestel heeft een helder beeldscherm. De foto's zijn prachtig van kleur en fijne details worden scherp weergegeven . Ik ben er erg blij mee.

Njdevink 06-07-2022

Fijn toestel

De overstap van de S3 naar deze S10 is een verademing.
Fijne snelle telefoon, top foto's, goed geluid en lang3 batterij duur.

Anoniem 05-07-2022

Mooie compacte telefoon. Kwaliteit van alle onderdelen is prima genoeg en voor de prijs zeker! Over het algemeen gewoon top!

Nadiya 04-07-2022

Super toestel

De Galaxy S10 is een sterk high-end toestel. Hij heeft een groot scherm ten opzichte van het formaat van de behuizing en om dat te bereiken heeft hij een gat in het scherm waar de frontcamera achter zit. Verder heeft hij een prima vingerafdrukscanner achter het kwalitatief hoogstaande oledscherm en is het camerasysteem een stuk veelzijdiger dan dat van zijn voorganger en van goede kwaliteit, hoewel de primaire camera van Samsung op sommige vlakken is voorbijgestreefd door de beste smartphones in deze prijsklasse. De behuizing is sterk, is waterdicht en ligt lekker in de hand, maar de glazen achterkant blijft breekbaar en gevoelig voor vingervegen. Al met al krijg je veel terug voor de overigens flinke prijs van dit toestel.

Willypureveen 03-07-2022

De perfekte telefoon

Ik heb deze telefoon een tijdje geleden aangeschaft, ik wist al dat het een fijn toestel was. Ik ben zeer tevreden! Groot scherm, duidelijk en scherp beeld. Hoop instellingen die ik naar eigen voorkeur kan aanpassen. Luidsprekers zijn top al met al gewoon een goeie degelijke sterke telefoon. 1 minpunt vind ik de selfie camera in het scherm/beeld. Dit omdat de camera nog wel eens in de weg zit bij een spelletje spelen. Ik erger me er verder niet aan. Ook vind ik de Samsung galaxy S10 erg snel. Groot geheugen voor opslag en een 2e simkaart voor evt zakelijk gebruik is ook erg handig. Ik geef alles bij elkaar een een 9.5. Dit door de camera en ik vind de batterij ietwat snel leeg raken.

Anoniem 30-06-2022

Superfijne telefoon!!

Het is echt een hele fijne telefoon met een zeer goede camera en heel veel mogelijkheden. Het enige wat mij tegenvalt is hoe lang ik met een opgeladen batterij kan doem, aan de andere kant snap ik ook heel goed dat al de mogelijkheden die de e telefoon biedt (buiten t bellen om) ook veel van de batterijcappaciteit vraagt. Daarom geef ik het toestel toch zeker de welverdiende 5 sterren

Richard1954 30-06-2022

De S10 plus...geweldige telefoon, zeer snel!!!

Een perfect model van Samsung....snel , zeer scherpe foto's en een snel oplaadbare batterij.
Voor mij het perfecte model!!

Licchy 27-06-2022

S10 is mijn hele leven!

Ik heb mijn 2e S10 aangeschaft. Het is mijn hele leven zoals ik het altijd omschrijf.
Ik doe er alles mee. Fotograveren, bankzaken, email, appen, sociamedia en mijn gezondheid bij houden om maar een aantal dingen op te noemen.
Als ik mijn telefoon niet heb voel ik me echt onthand.
Ik ben dol op de camera van de S10 ik maak er de mooiste foto's mee. En foto's zijn voor mij hele waardevolle "tastbare" herinnering.
Ik kan iedereen een S10 aanbevelen!

Anoniem 26-06-2022

Heerlijk mobiel om mee te werken

Ik vind het een top product zeker als ik al standaard graag met samsung producten werk..ik zou het iedereen aanraden.

Yoëlle 25-06-2022

Goede betrouwbare telefoon

Samsung S10 is een betrouwbare telefoon. Ik heb hem al meer dan 2 jaar en werkt nog erg goed. Laad snel op en heeft een prima camera

Elsjuh 24-06-2022

Tevreden maar .....

Het enige negatieve aan een samsungtelefoon is dat je moet betalen voor betere beveiliging voor je telefoon. Ik vind dat iedere telefoon veilig hoort te zijn. Samsung geeft hiermee aan dat je telefoon niet helemaal veilig is anders had je die extra beveiliginsoptie niet nodig. Vandaar 3 sterren.

Darian 24-06-2022

Heel fijn toestel!

Heel fijn toestel. Goed scherm, is groot genoeg voor films kijken etc. Ook genoeg opslag. Werkt prima voor mij.