LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim) - Reviews

Test panel 7,8 jul 2019 LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)
7,8Testpanel score - juli 2019
Display
6.2 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 78 reviews die zijn achtergelaten voor de LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim) op Kieskeurig.be.

WebAnts 30-08-2019

Prachtig scherm, supersnel, Topper, een echte Lg Gx!

De LG G8s zit in een mooie elegante zwarte doos en komt compleet met:
LG G8s
Hoesje
Oplader en USB-C kabel
Sim pennetje
Koptelefoon(ja de LG G8s heeft een normale koptelefoon aansluiting)

De LG G8s ziet er high-end uit en voelt stevig aan en doet op het oog zeker niet onder voor een Samsung S10 of een Huawei P30 pro.

De achterkant heeft een spiegelende coating met een grijs/blauwe gloed en een rechthoekig vlak waar 3 duidelijke camera’s in zitten, de flitser zit hiernaast, onder de camera’s zit de vingerafdruk scanner..

De voorkant is prachtig en de ‘notch’ bovenaan waar de selfie camera en sensoren in zitten is wel iets groter dan huidige smartphones maar ziet er netjes uit.

De zijkant heeft links de volume buttons en een speciale Google assistent button, rechts zit de power button(helaas niet meer achterop) en de sim tray. Onderop vinden wij de USB-C ingang en de standaard koptelefoon ingang, het geluid klinkt voor mij als fanatieke muziek luisteraar klasse met of zonder koptelefoon.

Na een zeer snelle installatie ging het updaten en opnieuw installeren van mijn apps ook razendsnel en wat een heerlijke 3D animatie heeft het standaard thema.

Voor een midrange toestel is de LG G8s een stuk goedkoper dan de bekende high-end toestellen maar doet die na uitgebreid testen zeker niet onder voor deze toestellen!

De snelheid, het scherm, de software en de prachtige camera’s waren voor mij altijd al het belangrijkste en door de kracht van deze 4 in de LG G8s en ga ik zeker weer de LG G8s kiezen!

De achterkant is wel krasgevoelig en er is wel een hoesje nodig maar dit is ook zo bij de andere high end toestellen dus dit beïnvloedde mijn conclusie niet.

Pluspunten

• Super camera
  • High End look and feel
  • Zeer snel
  • Goede accu

Minpunten

• Korte usb-c kabel
  • De Sim tray voelt niet erg stevig aan
  • Helaas geen aan en uit button op de achterkant

Kevin92 27-08-2019

Krachtig toestel voor een scherpe prijs

Geschreven voor: LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu ruim 2 weken en wil niet meer zonder, wat een fijn toestel!

Het begint bij het uitpakken, LG levert standaard een beschermhoesje bij dit toestel wat weer een hoop gedoe bespaard en na een paar simpele stappen kun je deze telefoon al gebruiken.

Zelf heb ik hiervoor een iPhone gehad en kon ik zonder gedoe zo mijn gegevens overzetten via de app van LG. Dit wordt al gevraagd tijdens het instellen van de telefoon. Wanneer je dit allemaal gedaan hebt kun je gaan genieten van dit toestel...

..want hiermee lijkt LG een grote stap naar de toekomst gemaakt te hebben. Je kan hem bedienen met je hand! Of najah, nadat je dit nog wel even apart hebt ingesteld (staat niet automatisch aan). Na wat oefenen werkt dit vrij vloeiend maar blijkt het soms wat onpraktisch om dit toe te passen. Je moet eerst je hand voor het scherm houden, en wanneer de indicator brand maak je een soort “haak” met je hand. Ziet er een beetje akward uit, maar is wel grappig!

De camera’s op deze telefoon zijn zoals we van LG gewend zijn, super scherp, snel en met veel functies. 360 foto’s, bold-eye lens, portret stand en veel meer functies zitten standaard op dit toestel. Het enige wat ik zelf minder vond waren de nachtfoto’s, ondanks dat LG hier een speciale optie voor heeft gemaakt kreeg ik ze niet altijd even scherp.

Accu gaat bij intensief gebruik een volledige dag mee, wat goed is voor een smartphone van deze tijd en het geluid is voor zo’n klein apparaatje echt geweldig. Ik heb dit toestel nu 3 weken getest en overweeg hem ook aan te schaffen.

Pluspunten

• Camera
  • Accu
  • Prachtig Design

Minpunten

• Airmotion niet handig in praktijk

Punjab98 17-09-2019

Groot scherm gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)

Ben heel tevreden met de LG G8S. Mocht deze 4 weken testen. Vind het een hele gebruiksvriendelijke en goeie telefoon. Hij maak mooie en scherpe foto's. Prijs is met verhouding wat de telefoon allemaal kan ook goed. Het beeldscherm is heel duidelijk. Ga de telefoon ook zeker missen als ik terug moet sturen.

Pluspunten

• goeie camera
  • mooi beeldscherm

chikio54 17-09-2019

goede smartphone met aparte opties

Geschreven voor: LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)

Ik heb deze de LG G8s gekregen om te testen, ik heb zelf een ruime verzameling van smartphones, en eerlijk gezegt zat daar geen lg smartphone tussen, ondanks dat in de afgelopen jaren ze toch wel aparte smartphones hebben uitgebracht,.
De LG G8s is met zijn heldere scherm mooi om mee te werken, de skin van LG die over Android zit vraagt enige gewenning, maar moet ook zeggen het went snel,
Batterij duur is ruim voldoende dus geen stress van me telefoon is snel leeg.
Voor mij persoonlijk is de notch te groot een storende factor die full screen display ervaring minder maakt.
De camera's op de LG maken mooie foto's, en er zijn diverse opties aanwezig om de foto's te maken op de manier die jij wilt, van slow motion tot triple shot 1x drukken en de LG maakt 3 fotos op verschillende câmera standen.
Het geluid van de LG is ruim voldoende via de ingebouwde speakers en met je headphones, geeft LG een mooi geluid.
De vergrendel opties zijn ruim aanwezig vingerafdruk, tikken code op het scherm om. te ontgrendelen face unlock , werkt allemaal prima,
Is het een gimick of een handige toevoeging, het bedienen van je smartphone door hand gebaren, na het diverse keren het te hebben gebruikt, is het soms handig om het volume zachter of harder te zetten met een hand gebaar als het direct zou werken, en in de meeste gevallen moet je met je hand zoeken naar juiste positie , en dat duurt te lang zodat je al snel het geluid zachter of harder zet met de fysieke knoppen op de LG, de vraag is of dat je het vaak in dagelijks gebruik zal gebruiken, het idee is goed van LG en misschien in de toekomst gaat het een ding worden je telefoon op deze manier bedienen, maar er zal nog veel moeten gebeuren zodat sneller werkt .

Voor de meeste smartphones gebruikers is de LG een goede smartphone, met zoals ik al schreef met aparte opties

Pluspunten

• mooi scherm
  • goed geluid

Minpunten

• grote notch
  • bediening met hand gebaren meer een gimmick
  • vinger afdruk magneet

Moskieto 17-09-2019

Degelijke telefoon voor een redelijke prijs

Geschreven voor: LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)

Heb het toestel nu een week in huis.
Mooi groot toestel met OLED scherm. Hierdoor komen de kleuren geweldig uit. Uiterlijk heeft hij weg van een IPhone X echter groter. Bijgeleverd wordt een duurzaam doorzichtig hoesje. Het toestel zelf is zeer gevoelig voor vingerafdrukken.

Toestel is snel met opstarten en ook snel in gebruik.
Levensduur van de batterij is prima.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Heldere kleuren

Minpunten

• Geen gebruiksaanwijzing
  • Foto kwaliteit mag.
  • Geluid is blikkerig

Lano 17-09-2019

Mooi toestel

Geschreven voor: LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)

Ik vind het een prachtig toestel, maar de functies die het verschil moeten maken, werken niet allemaal naar behoren. Zoals de gezichtsherkenning waarbij mijn kind okk word herkend en de air motion die niet goed werkt. Verder ben ik erg te spreken over de meerdere camera's en kan je daar ook heel makkelijk tussen schakelen. De kwaliteit en de kleur van de foto's is uitstekend.
De Google knop is voor mij overbodig, want ik gebruik het niet en dan is een speciaal knopje ervan wel jammer.
De Bluetooth is niet up to date en daar heb ik last van bij het gebruik van de cd-speler.
De telefoon laadt snelen de accuduur hangt natuurlijk af van het gebruik. In mijn geval is hij soms wel aardig snel leeg.

Pluspunten

• Strak design
  • Goede camera en geluid

Minpunten

• Functies werken niet goed genoeg

Selim70 16-09-2019

Verrassend toestel, kan goed mee

Geschreven voor: LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)

Inmiddels een maand in het bezit van deze LG.

Prijs van de telefoon is lager dan de andere toptoestellen, maar is zeker niet minder dan de bekend Samsung/oneplus. Hij biedt veel voor zijn prijs. De software is gewoon zeer goed.

De originele hoes zit er nog steeds op, voorlopig tevreden mee. Slimme markteting. Scherm is lekker 6,2 inch met mooi oled scherm.
Wennen aan de hoge powerknop houdt me bezig.
De google assitentknop had ook niet gemogen.

De gezichtsherkenning heb ik inmiddels uitgezet. Reden? Zodra ik bijvoorbeeld naar de batterijpercentage wil kijken (adapt on display), gaat de vergrendeling uit. Dus ik zie dan de percentage niet meer. Ik heb nu vingerafdrukscanner aangezet. Dit werkt naar mijn mening beter. Op mijn vorige LG G6 was ik ook de vingerafdrukscanner aan de achterkant gewend.

Wat betreft updates, over LG lees je veel. Ik heb volste vertrouwen in LG. Ik geef meer om beveiligingsupdates dan android zelf. Op de G6 heb ik al 2jr updates ontvangen.

Camera’s; 3 camera’s met flitser. Doet zeer goed zijn werk, veel opties. Fotos zijn scherp en helder. Met de AI ondersteuning zoekt hij ook wat ik gefotografeerd heb. Je kan verschillende filters toepassen.

Snapdragon 855 is zeer snel, start snel op en doet zijn ding. 6gb werkgeheugen en 128gb is anno 2019 perfect.

Grootte van de telefoon is goed, powerknop met 1 vinger is lastig…Dus ik houd hem vaak met 2 handen vast, wanneer ik informatie ga opzoeken.

Het is geen regenseizoen 😊 maar een water en stofdicht zijn, maakt het ook goed.

De notch had kleiner gemogen, dat is jammer. Wel kan je de schermweergave en de plek van de notch naar wens aanpassen.

LG is geslaagd met deze toestel, paar verbeterpunten en dan geef ik ze een 10. Maar prijs kwaliteit is nog steeds een 8.

Pluspunten

• Scherm
  • Hoes
  • Gezichtsherkenning
  • Cameras
  • 3.5

Minpunten

• Powerknop
  • Assitentknop
  • Notch te groot

Niels 16-09-2019

Prima prijs/kwaliteit

Geschreven voor: LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)

Na enkele weken gebruik kan ik concluderen dat je met deze telefoon een zeer goed toestel hebt voor de prijs die je betaalt. Ik heb het toestel goed kunnen vergelijken met de Galaxy S10+ en moet eerlijk zijn dat het daarin geen competitie is, maar je praat dan ook over een totaal andere prijs range, dus een 1 op 1 vergelijking is daarin niet eerlijk.
Maar uitgaande van die aanzienlijk lagere prijs, krijg je absoluut waar voor je geld.

Het scherm is erg mooi en helder en met erg mooie kleuren vanwege het OLED display. Wat dat betreft high-end!
De camera's presteren ook erg goed, maar de foto's zijn wel minder van kwaliteit dan bij mij S10+. Met name de groothoeklens vind ik niet zo goed presteren en de kwaliteit bij kunstlicht vind ik niet toereikend.
De batterij presteert goed, maar ik had er meer van verwacht. Bij intensief gebruik haal je het einde van de dag niet en dat is erg jammer.
Het toestel is wel snel genoeg, weinig last gehad van vertragingen of storingen.

Al met al dus waar voor je geld!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Scherm
  • Snelheid

Minpunten

• Accu
  • Foto's bij kunstlicht

cjb1983 13-09-2019

Fijne telefoon voor een goede prijs

Geschreven voor: LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)

Pluspunten:
- De telefoon heeft een fijn groot scherm met mooie scherpe en heldere kleuren.
- Apps starten allemaal snel op en het navigeren gaat ook prima. De LG schil had van mij niet zo gehoeven, maar het is ook niet erg storend.
- Er zitten 3 camera's op de telefoon. De foto's die ik gemaakt heb zijn allemaal erg scherp. Er zijn een hoop verschillende standen, die ik allemaal wel even bekeken heb, maar in de praktijk gebruik ik ze erg weinig. De studio modus was grappig, hier kan je een achtergrond kleur uitkiezen en hij knipt vervolgens je gezicht uit en vervangt de rest van de foto met deze achtergrondkleur. Werkt aardig goed, maar ook hiervoor geld weer dat ik het in de praktijk verder niet echt gebruik.
- de batterijduur is erg goed. met intensief gebruik kom ik de dag goed door.
- Fijn dat er een hoesje bijgeleverd wordt.
- De vingerafdruk scanner en gezichtsherkenning doen het beide erg goed, mijn vingerafdruk wordt bijna altijd direct goed herkend (1 keer had k een tweede poging nodig). Er zitten nog meer beveiligingsopties op de telefoon, die ik eerder nog nooit gezien heb (bijvoorbeeld een klop code), maar die heb ik verder niet echt gebruikt.

Minpunten:
- Er zit een redelijk grote notch aan de voorkant die best wel in de weg zit als je een filmpje wil kijken oid.
- Als je de telefoon zonder hoesje gebruikt, zit de achterkant in no-time onder de vlekken.
- Vingerafdruk scanner zit aan de achterkant. Ik heb hem liever aan de voorkant, omdat ik dan makkelijker de sensor kan vinden.
- Air motion zie ik als een nutteloze toevoeging. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar het werkte niet lekker, en ik zie de toegevoegde waarde verder ook niet echt als het wel goed zou werken.

Pluspunten

• kleuren
  • accu
  • camera

Minpunten

• notch
  • LG schil
  • air motion

MelissaSchut 12-09-2019

Fijne smartphone

Geschreven voor: LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)

Verrast. De telefoon is goedkoper dan de highend telefoons maar doet zeker niet onder aan de echte toppers want deze telefoon biedt enorm viel - voor deze prijs.

Ik kom van een ander android systeem dus zoveel verschil zit er niet in. Ik moest niet wennen aan de software en het overzetten van al mijn instellingen en apps was zo gedaan. LG heeft wel een paar aanpassingen gedaan op het android schilletje, maar daar wen ik wel aan.

Het design van deze LG is glad. Persoonlijk vindt ik het mooi maar dat is natuurlijk smaak. Ik heb er wel een simpel hoesje omheen moeten doen want anders glijd de telefoon zo uit je handen. Jammer genoeg zie je dan erg weinig terug van het mooie en strakke design.

Op de achterkant zit een vingerafdrukscanner. Ik moest er even aan wennen omdat mijn vorige telefoon deze aan de voorkant had zitten. Eigenlijk geen probleem en hij werkt hartstikke prima. Tot op heden heb ik daar geen problemen mee gehad. Verder zie je 3 camera's en een flitsers achterop zitten met. De hoofdcamera is 12MP, de groothoekcamera 13MP en tot slot een 12MP camera met 2x optische zoom. Deze 3 camera's zorgen voor prachtige foto's: iets wat ik niet had op mijn vorige toestel. De foto's zijn scherp en helder. Ook zit er een AI ondersteuning bij die je kan helpen ontdekken wat je fotografeert, handig i.c.m. Google's Lens. De AI past ook filters toe welke je foto's nog beter tot zijn recht brengt.

Voorop de telefoon zit een 8MP camera die wordt bijgestaan door een aantal sensoren. De sensoren helpen o.a. de biometrische ontgrendeling en 3D handherkenning. Dit laatste biedt nog meer functionaliteiten zoals Air Motion. Zelf niet echt mee gespeeld.

Naast de vingerafdrukscanner heb je ook de gezichtsherkenning en zelfs een biometrische ontgrendeling door je hand voor de camera te houden. Klinkt allemaal hartstikke leuk maar dat gebruik ik niet. Je hand voor de telefoon houden klinkt niet praktisch en dat is het ook niet. De gezichtsherkenning werkt ook prima, maar ook die gebruik ik niet. De vingerafdrukscanner is eigenlijk zo goed dat de rest niet nodig is.

Je hebt een aantal knoppen aan de zijkanten van de telefoon voor het aan/uit-zetten van de telefoon en het bedienen van het geluid. Ook heb je een aparte knop voor de Google assistent. Dit laatste gebruik ik nog wel eens, is leuk maar geen noodzaak. Ik had liever een switch gehad om snel naar een stil profiel te schakelen.

De 6GB geheugen maakt de telefoon snel en dat maakt de telefoon natuurlijk direct leuker. 128GB is voor mij voldoende, je hebt tenslotte zoveel cloud oplossingen om eventuele geheugenproblemen te ondervangen. Op de CPU heb ik ook niets aan te merken, de telefoon is snel.

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel
  • Leuke features

Shaaydeey 10-09-2019

Heel tevreden

Geschreven voor: LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)

Als altijd maar hetzelfde merkpersoon was ik blij verrast door dit product. Iets negatiefs kan ik er niet echt aan vinden. Het standaard vervelende wat ik bij iedere telefoon vind.

Wat mij betreft mag soms de camera toch wel wat beter. Vooral in wat slechter licht laat de camera snel afweten terwijl genoeg toestellen zelfs dan nog goed zijn.

Pluspunten

• Geluid
  • Batterij

Minpunten

• Camera

Rienn80 09-09-2019

Mooie telefoon met premium uitstraling en top specs!

Geschreven voor: LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)

LG heeft een nieuwe smartphone gelanceerd, de G8s. Dit toestel is als je het uit de doos haalt een ware lust voor het oog. De telefoon oogt zeer premium en ook de achterkant is van glas (voor zover je dat persoonlijk mooi vind). Het glas trekt wel je vingers aan door middel van je vingerafdrukken op het toestel, persoonlijk vind ik dat geen probleem en dit probleem is daarbij ook makkelijk te verhelpen met een bijgeleverd hoesje (ook een pluspunt dat deze erbij zit). De telefoon heeft een mooi groot scherm, wat goed helder kan en ook een goede resolutie en kleurweergave heeft. Minpuntje is de grote notch in het scherm, iets wat met de huidige technieken ook kleiner had gekund.

De telefoon heeft een snelle processor die in combinatie met 6GB aan werkgeheugen en 128 GB aan opslaggeheugen erg goed is.
Ook de camera's zijn perfect. Op de achterkant zijn 3 camera's aanwezig, welke uitstekende foto's maken. Ook de selfiecam maakt geweldige foto's!

Tevens ondersteund de telefoon draadloos opladen, wat ik persoonlijk erg handig vind. Het opladen van de telefoon gaat dan wel wat langzamer, echter kun je met een volle acculading zeker een dag doen!

Deze telefoon is gezien zijn specificaties, goed scherm en ook goede accuduur een aanrader als telefoon in een goed prijssegment. Ookal heeft de telefoon een grote notch (die in mijn ogen nogal stoort) is de telefoon verder zeer goed.

Pluspunten

• Camera
  • Opslag
  • Werkgeheugen
  • Accuduur
  • Draadloos laden

Minpunten

• Grote notch
  • Vingerafdrukken goed zichtbaar achterkant

Stefan1994 09-09-2019

Goede telefoon

Geschreven voor: LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)

Na deze telefoon een aantal weken in mijn bezit te hebben kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben! een mooie grote telefoon die goed in de hand ligt, mooie camera erop en een prachtig design!
enige minpunt dat ik op kan merken aan de telefoon is dat de achterkant van glas is, welke dus snel kapot zal gaan.

Pluspunten

• Accu
  • Camera

Minpunten

• Achterkant, glas

Rtje080 09-09-2019

LG Top!!!

Geschreven voor: LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)

De telefoon is super goed. Goeie camera en beveilig. Het scherm is wel een beetje groot maar daar wen je wel aan. Er zitten hele leuken snufjes bij bijvoorbeeld dat je je telefoon op afstand kunt bedienen. En nog veel meer. De resolutie van het scherm is heel scherp.

Pluspunten

• Camera
  • Beveilig

Minpunten

• Grote

rmar 08-09-2019

Scherp beeld

Geschreven voor: LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)

Nu een paar weken deze LG aan het testen via de reviewclub.
Een leuke, handige telefoon met speciale snufjes.
Ik heb nog nooit een LG-telefoon in mijn bezit gehad en het is een aangename kennismaking.
De telefoon ligt lekker in de hand, is licht en dun.
Aanzetten van de telefoon verloopt makkelijk en snel. Er zijn diverse mogelijkheden om de telefoon te ontgrendelen. Via gezichtsherkenning of via vingerafdruk. Beide werken soepel. Vooral de vingerafdruksensor is ideaal aangezien deze aan de achterkant bevindt en daardoor makkelijk bereikbaar is.
De LG heeft een prachtig en helder geluid. Er is een mogelijkheid om 3D surround aan te zetten, wat het beluisteren naar muziek en bekijken van films aangenaam maakt.
Via de mogelijkheid tot uitbreiding met een SD kaart kun je een legio aan films en muziek met je meenemen.
De camera is ook een pluspunt van deze LG. 3 camera’s achter en 1 camera voor. Allemaal werken ze prima en zorgen voor helder en scherp beeld. Foto’s maken is kinderspel en zorgt voor mooie herinneringen

Pluspunten

• batterij
  • gebruiksgemak
  • camera
  • opslagruimte
  • ontgrendelingsmogelijkheden

pasiee 08-09-2019

LG G8S ThinQ 128 GB

Geschreven voor: LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)

Het heeft een mooie glanzende achterkant met 3 cameras.
Het eerste wat me opviel is dat de telefoon heel licht aanvoelt, maar goed in de hand. . In de doos zit ook nog een doorzichtige hoesje en een schoonmaakdoekje (beetje vergelijkbaar met brillendoekjes) voor je scherm. Superhandig, ik had dat zelf nog niet gezien bij andere smartphones! . Je hebt ook de keus om je schermweergave aan te passen naar breed of een meer beperkte weergave. Hij maakt hij mooie foto's, je hebt met de drie camera's verschillende opties. Je kunt ook de zo ge hete studio foto's maken. Zelf vind ik deze optie wat minder, maar het is zeker leuk om mee te experimenteren. De batterij duur vind ik wel wat minder. Hij gaat naar mijn mening namelijk heel snel leeg, ook als je hem niet gebruikt

• Camera

Minpunten

• Batterij duur

VdvRich 06-09-2019

Fijne telefoon

Geschreven voor: LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)

Het design van de telefoon is mooi en voelt stevig aan. De telefoon ligt makkelijk in je hand en doordat die niet te groot is kan ik de telefoon prima met 1 hand bedienen. Een mooi helder beeldscherm waarin de kleuren prachtig uitkomen.
De kwaliteit van de telefoon is goed. De batterij gaat zelfs met veel gebruik makkelijk de hele dag mee. Ook reageert de telefoon snel op al je verzoeken.
De telefoon is makkelijk in gebruik. Er staan al veel apps automatisch op de telefoon. Dat is naar mijn idee overbodig en je kunt de apps niet verwijderen. Voor mij is dat wel een groot nadeel.
De telefoon heeft verschillende camera's maar ook veel verschillende opties. Je kunt dan ook prachtige foto's maken. Er gaat wel veel tijd zitten om dit allemaal te ontdekken want er zit geen handleiding bij waarop staat hoe je alles het beste in kunt zetten.
Je hebt verschillende manier om je telefoon te ontgrendelen. De gezichtsherkenning en de vingerafdruksensor werken goed (de vingerafdruksensor zit ook op een handige plek achterop de telefoon). De handaderherkenning werkt helaas niet.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Je kunt er mooie foto's mee maken

Minpunten

• Handaderherkenning werkt niet

Roadzombie 05-09-2019

Goed alround smartphone

Geschreven voor: LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)

Deze smartphone heeft eindelijk alle opties om snel je telefoon te ontgrendelen. Gerichts herkenning vinger scanner en knok code. De locatie van de vinger scanner is naar mijn idee ideaal. Voor dat ik op mijn scherm kijk heb ik hem al ontgrendeld. Mocht het om wat voor rede niet lukken om dat telefoon ontgrendeld voor mij te houden. Dan pakt zonder probleem de gerichts herkenning de boel op. Heb je nu echt zo veel pech dat om wat voor reden dit ook mislukt. kan je gewoon nog even aan kloppen. Zo ver is het bij mij nog niet gekomen.

Het scherm van de telefoon is goed helder en scherp. Wat de scherm beleving nog beter maakt bij het film kijken is de stereo geluid. Dit met een goed scherm zorgt voor een fijne film beleving.

Is er dan helemaal niets mis met deze telefoon? Op technis gebeid vrij wijnig zou ik zeggen. De behuizing mag van mij wel van wat stevigers zijn dan glas, maar wie doet dat nog tegenwoordig. Het min punt zit hem bij mij in de bloatware. Facebook instagram zijn systeem apps??? En kunnen niet verwijderd worden. Om dat Facebook mij data steel zonder een acount te hebben is niet wenselijk.

Pluspunten

• ontgrendel opties
  • accu
  • stereo geluid

Minpunten

• Facebook app
  • Achte kant van glas

Chielio 05-09-2019

Top telefoon!

Geschreven voor: LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)

De LG G8s Thinq is een veelzijdige telefoon. Films, foto's en geluid speelt hij gemakkelijk, snel en met hoge kwaliteit af. Het is een genot om deze telefoon te mogen testen. Wat ik daarbij ook geweldig vind is dat deze telefoon zich aanpast aan het gebruik van de gebruiker. Dit gebeurt met apps en batterijgebruik. Wat ik erg praktisch vind is de functie 'face unlock'. Je hoeft geen code of vingerafdruk meer toe te passen om je telefoon te gebruiken. Dit maakt deze telefoon erg gebruiksvriendelijk. Wel moest ik wennen aan de grote van de telefoon. Echter wanneer je foto's maakt en terugkijkt is de grote van de telefoon geen probleem. De kwaliteit van de foto's, films en geluid is zo goed dat dat geen probleem meer is.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Camera functies en kwaliteit vd foto's.
  • Geluid

Minpunten

• Telefoon is groot

Frenk 05-09-2019

Prachtig toestel met Super prestaties

Geschreven voor: LG G8S ThinQ 128 GB / mirror black / (dualsim)

Deze prachtige LG Flagship komt bijna helemaal compleet uit de verpakking, bij het uitpakken was ik verbaast dat LG een siliconen case bij de telefoon leverde! Hierdoor kan het toestel vrijwel direct in gebruik worden genomen zonder dat je angstig hoeft te zijn om hem te beschadigen. Het instellen van het toestel was zo gebeurt, bijna al mijn gegevens waren al overgezet toen in was ingelogd met google en het enige wat ik verder nog moest doen was het overzetten van de SD en sim kaart. Al mijn foto’s en gegevens waren netjes geordend zoals ik het ook had op mijn vorige toestel en dit maakte de overstap echt super gemakkelijk! De pluspunten die verder nog echt wel uitgelicht moeten worden is de uitzonderlijk goede accu prestaties in combinatie met de grafische prestaties die zo goed gebalanceerd zijn dat het toestel bijna 2 dagen mee gaat en de 3 camera’s op de achterkant die prachtige foto’s maken in alle licht omstandigheden. Ook de gezichtsherkenning werkt uitzonderlijk goed en zorgt ervoor dat het toestel in een fractie van een seconde ontgrendeld is!

Pluspunten

• Camera's
  • Accu
  • Super snel
  • makkelijke installatie
  • Hoesje inbegrepen

Minpunten

• vingerafdruk gevoelig
  • airmotion werkt niet super goed