Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Bob Zevenentwintig 19-09-2021

Erg langzaam

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Erg langzaam, erg langzaam, erg langzaam, erg langzaam, erg langzaam, erg langzaam en erg langzaam!!!

Sander_1991 08-08-2021

Zeer slechte kwaliteit

Dit is nu mijn 4de xcover 4s
Maar dit word geclassificeerd als bouw telefoon die tegen een stootje kan
Maar van kleine hoogtes vallen (31cm)
Overleeft hij niet en zeker niet stof en water dicht
Het is dat onze werkgever deze telefoon blijft kopen voor ons maar zelf zou ik hem nooit kopen
Ik heb zelf een note 8 en die kan meer hebben dat de xcover 4s
Side note alle 2 in armor cases

RPDZJ 28-06-2021

Fijne gebruiks telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben erg blij met deze werktelefoon ik heb zelf de S10 voor privé. Maar als gebruiks telefoon in deze prima functies werken naar behoren

Bram_208 25-06-2021

Robuust top toestel, dat tegen een stootje kan!

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Gebruik Samsung xcover al sinds eerste in 2009 uit kwam! Samsung Xcover 4s toestellen staan voor degelijkheid en duurzaamheid! Voor mij geen ander of duurder toestel! In tegenstelling tot gebruikshandleiding is toestel WEL met 2 simkaarten en SD kaart te gebruiken ondanks dat bij beschrijving op de website tegendeel word beweerd! Echt super! En 2 simkaarten met afzonderlijke nummers en sd! Perfect, iedereen dit toestel aanraden!

HBee 30-05-2021

Samsung Xcover 4s

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

De telefoon is vrij traag.

De knoppen onderaan de telefoon zijn onhandig. Dit had beter in het touchscreen kunnen zitten

Anoniem 15-04-2021

Middenmoter met bloatware valt tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Van mijn werkgever deze diensstelefoon gekregen. Wat opvalt is de claim dat deze telefoon spatwaterdicht en stootvast is. Dat laastste klopt. Fijn dat er out of the box een hardrubberen bumper om de telefoon zit. Batterij is te vervangen wat uniek is voor Samsung. Minder fijn dat het achterfrontje daardoor toch stof doorlaat. Geen rubber seal daar dus beetje dubbel gevoel over de waterdichtheid van de rugzijde.
Dan het gebruik. Ik mis echt een fingerprint sensor want unlocken is telkens een drama. Wat daarbij totaal niet hielp was een default Bixby actuvering waarbij de spraakassistent blijkbaar door het aanraken van de volume knop werd geactiveerd. En toen begon de ellende: geen enkele toets kon worden aangeraakt en het scherm accepteerde pas input door herhaaldelijk en met 2 vingers op een blauw omkaderd teken te tappen. Na een half uur trial en error kon ik de 4 cijfers van mijn unlock code intikken. Ik heb nadien via Google ontdekt dat hele volksstammen hier over struikelen. Waarom o waarom moet deze bloatware erop staan en - erger nog - default onder een zijknop zitten waar je niet op zit te wachten?
Maar goed het is niet allemaal kommer en kwel. Eigenlijk is de telefoon van behapbaar formaat en ligt door de rubber grip stevig in de hand. Resolutie en helderheid van het scherm is ook prima. Geen 4K maar dat is niet nodig. 2e sim is ook erg handig en vind je niet gauw terug in deze prijsklasse. Android versie loopt keurig mee in de wereldwijde updates (nog) dus na uitpakken had ik al snel de eerste patches er op staan. Camera fotokealiteit achterop is redelijk. Geen face herkenning met de front cam.
All in all een prima telefoon voor het werk. Maar, please : het wordt nimmer een Alexa of Siri of Google voice assistant van enige kwaliteit dus gooi dat Bixby project in de trashcan, en haal hem uit de volgende distro, Samsung!

Robert58 09-04-2021

Samsung xcover 4S

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Deze telefoon is voor dagelijks gebruik niet te overtreffen, waterdicht gewoon bellen in de regen. Bleu tooth gewoon goed ontvangst. Foto zijn kwalitatief goed en details voor zakelijk gebruik goed. Ontvangst bij sommige providers is minder maar de tegenwoordige is prima in heel Europa. Vervangen zal ik zeker de komende jaren zeker niet.

Anoniem 09-04-2021

Geweldig om alles vanuit de pols te kunnen doen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb bijna alles van Samsung echter ontbreekt een bijpassend horloge nog. Ik zie mij graag met zo'n mooi uurwerk om mijn pols om vanuit daaruit alles te kunnen bedienen.

K stap 05-04-2021

Waterdicht

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben suoer blij. Werk in een trimsalon met haar en water en valt veel.....mijn xcovee 4s kan dit aan!!

Henryvol 19-03-2021

Top telefoon had de 3 maar deze toppetje

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Top telefoon had de 3 maar over deze ben ik zeer tevreden en zeker dat ik 2 simkaart kan gebruiken zeker aan te raden

Anoniem 16-03-2021

Super werk mobiel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik gebruik hem voor mijn werk in het veld. Aangezien ik installatie monteur ben is dit een geweldige telefoon. Hij is compact handzaam en vooral lekker stevig dankzij de cover. Super!!

OllieBollie 08-03-2021

Perfecte telefoon Galaxy4S

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Een handig en prima toestel, die af en toe (door mij....) valt maar heel blijft, dank zij de rubber rand. Daarnaast prettig in gebruik.

Jekhrgwin 01-03-2021

Top werk telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

De X cover 4s is een top telefoon kan tegen een stootje en gaat goed Mee ik vind alleen dat het scherm en formaat en tikje groter mag

Aart 82 24-02-2021

Geweldige foon

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Trouwe x-cover klant ben ik. Een robuuste telefoon die goed mee kan in het werk wat ik doe. Beschikt over vele functies. Super gewoon

Blaauw 04-02-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Het is een fijne telefoon, speciaal voor field service engineers.
Handig is het knopje van de zaklamp.
Volstaat volledig

Johnny J 03-02-2021

Als werktelefoon perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Een vingerscanner zou wel makkelijk zijn, nu dien je elke keer de pincode in te geven. Die heb ik geactiveerd anders kan iedereen er mee bellen

Hans 11-10-2020

Niet erg rugged

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb een echte stevige smartfoon nodig ivm mijn werk. vaak vies en nat. De Xcover voldoet duidelijk niet. De behuizing ziet er degelijk uit maar is van hard plastic en gaat bij de 1e val kapot. Bij de 2e val is de knop aan li zijkant verdwenen en dus moet ik na een een jaar een nieuwe behuizing en dus koop ik geen xcover meer. Ik zoek dus een degelijke smartfoon waar over nagedacht is.

dit gezegd, de Xcover voldoet verder aan mijn wensen. Snel genoeg, prima accu en scherm(ook in zonlicht) ook veel software updates en dat is dus echt wel goed voormekaar. Samsung doe wat aan die behuizing en je hebt een degelijke Smartfoon

Pluspunten

• water/stofdicht
  • accu

Minpunten

• erg slechte behuizing