Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy A5 (2017) 32 GB / gold sand

Samsung Galaxy A5 (2017) 32 GB / gold sand

Sony Xperia X Performance 32 GB / graphite black

Sony Xperia X Performance 32 GB / graphite black

Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)

Samsung Galaxy S10e 128 GB / prism black / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 27-05-2022

Lekker handig ding

Compact toestel goed handelbaar ook tijdens het rijden(grapje) de volgende is ook weer zo'n type mobiel.

Anoniem 26-05-2022

Prijs kwaliteit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel waar voor je geld en dat is het enigste dat telt.
Hij doet precies wat hij doen moet. Topaankoop.

Anoniem 11-05-2022

Goede stevige telefoon

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze xcover 4s is een goede sterke telefoon, vrij snel en veel geheugen. Als je hem laat vallen is er niks mee aan de hand

Rudolf56 06-04-2022

Veel nieuwe functionaliteit

Prima telefoon voor werk. Veel nwe meldingen en functies. Zeer tevreden Tov mijn vorige Samsung een flinke verbetering.

Anoniem 03-03-2022

Prima voor zakelijke doeleinden

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor een zakelijke telefoon is hij meer dan prima. De batterijduur is zeer goed en hij reageert verder prima. Alleen sommige apps zijn net iets te zwaar voor deze telefoon

Albert_88 11-12-2021

Sterke telefoon!!

Ik ben ontzettend tevreden met de Xcover-4s, ik ben werkzaam in de bouw en deze telefoon kan goed tegen stof en het laten vallen. De telefoon is nu ruim een jaar oud en heb er nog nooit wat mee gehad. Sterke telefoon!!

Eddcar 01-11-2021

Compact en snel

heeft een goeie grip, waardoor die niet makkelijk uit je handen valt, kan zeker tegen wat stoten en werkt snel

AndroidEcht 25-10-2021

Prima als hij nieuw is, maar later heel erg traag

Vanuit de doos, werkt het toestel prima. Maar las je er apps op begint te installeren, wordt het toestel met de dag trager. Uiteindelijk wordt hij zo langzaam, dat je niet eens meer telefoon gesprekken kunt opnemen, omdat het scherm vasthangt.

Anoniem 14-10-2021

Stevig toestel en snel

Is een stevig toestel, hij werkt super snel sneller dan mijn vorige telefoon. Draait op android 11 dat vind ik super fijn met een recente android versie te werken

Bob Zevenentwintig 19-09-2021

Erg langzaam, erg langzaam, erg langzaam, erg langzaam, erg langzaam, erg langzaam en erg langzaam!!!

Sander_1991 08-08-2021

Zeer slechte kwaliteit

Dit is nu mijn 4de xcover 4s
Maar dit word geclassificeerd als bouw telefoon die tegen een stootje kan
Maar van kleine hoogtes vallen (31cm)
Overleeft hij niet en zeker niet stof en water dicht
Het is dat onze werkgever deze telefoon blijft kopen voor ons maar zelf zou ik hem nooit kopen
Ik heb zelf een note 8 en die kan meer hebben dat de xcover 4s
Side note alle 2 in armor cases

RPDZJ 28-06-2021

Fijne gebruiks telefoon

Ik ben erg blij met deze werktelefoon ik heb zelf de S10 voor privé. Maar als gebruiks telefoon in deze prima functies werken naar behoren

Bram_208 25-06-2021

Robuust top toestel, dat tegen een stootje kan!

Gebruik Samsung xcover al sinds eerste in 2009 uit kwam! Samsung Xcover 4s toestellen staan voor degelijkheid en duurzaamheid! Voor mij geen ander of duurder toestel! In tegenstelling tot gebruikshandleiding is toestel WEL met 2 simkaarten en SD kaart te gebruiken ondanks dat bij beschrijving op de website tegendeel word beweerd! Echt super! En 2 simkaarten met afzonderlijke nummers en sd! Perfect, iedereen dit toestel aanraden!

HBee 30-05-2021

Samsung Xcover 4s

De telefoon is vrij traag.

De knoppen onderaan de telefoon zijn onhandig. Dit had beter in het touchscreen kunnen zitten

Anoniem 15-04-2021

Middenmoter met bloatware valt tegen

Van mijn werkgever deze diensstelefoon gekregen. Wat opvalt is de claim dat deze telefoon spatwaterdicht en stootvast is. Dat laastste klopt. Fijn dat er out of the box een hardrubberen bumper om de telefoon zit. Batterij is te vervangen wat uniek is voor Samsung. Minder fijn dat het achterfrontje daardoor toch stof doorlaat. Geen rubber seal daar dus beetje dubbel gevoel over de waterdichtheid van de rugzijde.
Dan het gebruik. Ik mis echt een fingerprint sensor want unlocken is telkens een drama. Wat daarbij totaal niet hielp was een default Bixby actuvering waarbij de spraakassistent blijkbaar door het aanraken van de volume knop werd geactiveerd. En toen begon de ellende: geen enkele toets kon worden aangeraakt en het scherm accepteerde pas input door herhaaldelijk en met 2 vingers op een blauw omkaderd teken te tappen. Na een half uur trial en error kon ik de 4 cijfers van mijn unlock code intikken. Ik heb nadien via Google ontdekt dat hele volksstammen hier over struikelen. Waarom o waarom moet deze bloatware erop staan en - erger nog - default onder een zijknop zitten waar je niet op zit te wachten?
Maar goed het is niet allemaal kommer en kwel. Eigenlijk is de telefoon van behapbaar formaat en ligt door de rubber grip stevig in de hand. Resolutie en helderheid van het scherm is ook prima. Geen 4K maar dat is niet nodig. 2e sim is ook erg handig en vind je niet gauw terug in deze prijsklasse. Android versie loopt keurig mee in de wereldwijde updates (nog) dus na uitpakken had ik al snel de eerste patches er op staan. Camera fotokealiteit achterop is redelijk. Geen face herkenning met de front cam.
All in all een prima telefoon voor het werk. Maar, please : het wordt nimmer een Alexa of Siri of Google voice assistant van enige kwaliteit dus gooi dat Bixby project in de trashcan, en haal hem uit de volgende distro, Samsung!

Robert58 09-04-2021

Samsung xcover 4S

Deze telefoon is voor dagelijks gebruik niet te overtreffen, waterdicht gewoon bellen in de regen. Bleu tooth gewoon goed ontvangst. Foto zijn kwalitatief goed en details voor zakelijk gebruik goed. Ontvangst bij sommige providers is minder maar de tegenwoordige is prima in heel Europa. Vervangen zal ik zeker de komende jaren zeker niet.

Anoniem 09-04-2021

Geweldig om alles vanuit de pols te kunnen doen.

Ik heb bijna alles van Samsung echter ontbreekt een bijpassend horloge nog. Ik zie mij graag met zo'n mooi uurwerk om mijn pols om vanuit daaruit alles te kunnen bedienen.

K stap 05-04-2021

Ik ben suoer blij. Werk in een trimsalon met haar en water en valt veel.....mijn xcovee 4s kan dit aan!!

Henryvol 19-03-2021

Top telefoon had de 3 maar deze toppetje

Top telefoon had de 3 maar over deze ben ik zeer tevreden en zeker dat ik 2 simkaart kan gebruiken zeker aan te raden

Anoniem 16-03-2021

Super werk mobiel!

Ik gebruik hem voor mijn werk in het veld. Aangezien ik installatie monteur ben is dit een geweldige telefoon. Hij is compact handzaam en vooral lekker stevig dankzij de cover. Super!!