Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.be.

• Slecht

Robert58 09-04-2021

Samsung xcover 4S

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Deze telefoon is voor dagelijks gebruik niet te overtreffen, waterdicht gewoon bellen in de regen. Bleu tooth gewoon goed ontvangst. Foto zijn kwalitatief goed en details voor zakelijk gebruik goed. Ontvangst bij sommige providers is minder maar de tegenwoordige is prima in heel Europa. Vervangen zal ik zeker de komende jaren zeker niet.

Anoniem 09-04-2021

Geweldig om alles vanuit de pols te kunnen doen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb bijna alles van Samsung echter ontbreekt een bijpassend horloge nog. Ik zie mij graag met zo'n mooi uurwerk om mijn pols om vanuit daaruit alles te kunnen bedienen.

K stap 05-04-2021

Waterdicht

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben suoer blij. Werk in een trimsalon met haar en water en valt veel.....mijn xcovee 4s kan dit aan!!

Henryvol 19-03-2021

Top telefoon had de 3 maar deze toppetje

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Top telefoon had de 3 maar over deze ben ik zeer tevreden en zeker dat ik 2 simkaart kan gebruiken zeker aan te raden

Anoniem 16-03-2021

Super werk mobiel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik gebruik hem voor mijn werk in het veld. Aangezien ik installatie monteur ben is dit een geweldige telefoon. Hij is compact handzaam en vooral lekker stevig dankzij de cover. Super!!

OllieBollie 08-03-2021

Perfecte telefoon Galaxy4S

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Een handig en prima toestel, die af en toe (door mij....) valt maar heel blijft, dank zij de rubber rand. Daarnaast prettig in gebruik.

Jekhrgwin 01-03-2021

Top werk telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

De X cover 4s is een top telefoon kan tegen een stootje en gaat goed Mee ik vind alleen dat het scherm en formaat en tikje groter mag

Aart 82 24-02-2021

Geweldige foon

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Trouwe x-cover klant ben ik. Een robuuste telefoon die goed mee kan in het werk wat ik doe. Beschikt over vele functies. Super gewoon

Blaauw 04-02-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Het is een fijne telefoon, speciaal voor field service engineers.
Handig is het knopje van de zaklamp.
Volstaat volledig

Johnny J 03-02-2021

Als werktelefoon perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Een vingerscanner zou wel makkelijk zijn, nu dien je elke keer de pincode in te geven. Die heb ik geactiveerd anders kan iedereen er mee bellen

Hans 11-10-2020

Niet erg rugged

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4S 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb een echte stevige smartfoon nodig ivm mijn werk. vaak vies en nat. De Xcover voldoet duidelijk niet. De behuizing ziet er degelijk uit maar is van hard plastic en gaat bij de 1e val kapot. Bij de 2e val is de knop aan li zijkant verdwenen en dus moet ik na een een jaar een nieuwe behuizing en dus koop ik geen xcover meer. Ik zoek dus een degelijke smartfoon waar over nagedacht is.

dit gezegd, de Xcover voldoet verder aan mijn wensen. Snel genoeg, prima accu en scherm(ook in zonlicht) ook veel software updates en dat is dus echt wel goed voormekaar. Samsung doe wat aan die behuizing en je hebt een degelijke Smartfoon

Pluspunten

• water/stofdicht
  • accu

Minpunten

• erg slechte behuizing