Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black / (dualsim)

Display
6.4 inch scherm
Opslag
1000 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 150 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black / (dualsim) op Kieskeurig.be.

8,9

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Saskia67 20-02-2020

Mooi groot helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black / (dualsim)

Fijn toestel, gekocht voor het mooie scherm en de camera. Foto's zijn erg scherp, heb er prachtige foto's mee gemaakt. De Galaxy S20 ultra lijkt me geweldig, maar omdat die geen koptelefoon aansluiting heeft, blijf ik nog bij mijn S10+!

Anoniem 20-02-2020

Héél veel plezierige mogelijkheden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik heb hem nu 2 maanden en sta elke keer weer verrast te kijken wat voor geweldig toestel dit is. De batterij gaat bijna 2 dagen mee. Niks geen kabeltje meer mee in de auto. Héél erg tevreden en een aanrader voor iedereen.

Anoniem 20-02-2020

CPU, Batterij, Scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black / (dualsim)

2 maanden in gebruik, super snelle snelheid ook bij switchen van app en opstarten van app heel makkelijk.
Batterij kan ik wel bijna 2 dagen gebruiken is ook niet verslechterd dus flinke verbetering
Nu ook de vingerafdruk in het scherm heel fijn (Word mijn camera niet vies)
Ben hartstikke tevreden

Alexandra12388 19-02-2020

Top mobile!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik heb samsung galaxy s10 plus al 7maanden. Ik ben zeer tevreden met full option. Nieuwe app zijn handig . Werk snel en maakt moooie fotos!

Stevan49 18-02-2020

Samsung Galaxy s10 plus

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik heb deze telefoon al een tijdje en zeer tevreden mee . Goed overzichtelijk het is gewoon een mooie telefoon zeer tevreden mee . Kan deze telefoon iedereen aan raden . Dus ga naar de winkel en koop deze Samsung Galaxy s10 +

CiNi 18-02-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik heb de S10+ nu een aantal weken en ben er reuze blij mee. Langzaam aan begin ik de mogelijkheden te ontdekken. Ik heb deze vooral genomen voor de camera en hij stelt zeker niet teleur. Haarscherp, veel mogelijkheden en vooral makkelijk bedienbaar.

Oscar R 18-02-2020

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black / (dualsim)

Een zeer prettige telefoon, ligt goed in de hand. De camera's zijn ook top en de batterijduur is boven verwachting. Erg gebruiksvriendelijk, top telefoon!

Pepeijn 17-02-2020

Goed duurbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black / (dualsim)

Telefoon vaak laten vallen maar hij blijft heel.
Fingerprint is ook zeer goed alleen soms moeilijk met screenprotector zoeken

Wessel20112001 17-02-2020

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik heb de s10 plus ongeveer een jaar gelden gekocht en hij bevalt me nog steeds heel erg goed. De s10 laat alles super snel wat echt fijn is omdat je niet hoef te wachten tot iets is geladen. Ook de camera is echt top maakt altijd goede fotos en de extra wijde lens gebruik ik vaak om fotos van de natuur te maken.

Marijn_008 17-02-2020

Goede telefoon maar kan beter

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik had voor mijn s10+ een s8+ en op een aantal punten vond ik die toch fijner dan mijn huidige telefoon. Zo zijn een paar punten die wat mij betreft weer terug kunnen komen: een homebutton die je in drukken zoals bij de s8+ en een vingerscan op de achterkant. Ik heb gemerkt dat de vingerscan bij de s10+ vaak niet goed werkt. Verder is het een prima apparaat.

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik heb de S10+ nu ruim een jaar en het is een geweldig toestel. Gebruiksvriendelijk, stevig, mooie vormgeving en je kunt er hele mooie foto's mee maken. We vergelijken de foto's met andere toestellen binnen het gezin en dan is het verschil goed te zien.

Anoniem 17-02-2020

Prettige smartphone; doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black / (dualsim)

De beste Samsung tot dusver. Je hebt als het ware altijd een PC bij de hand. Het enige wat nog beter kan is een onbreekbaar scherm.

Super fone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black / (dualsim)

Zeer tevreden met mijn S10+, ook bewust voor gekozen. Erg snel, veel opslagcapaciteit. Kortom een aanrader.

Alles kunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black / (dualsim)

Een super telefoon die mij ten alle tijde bijstaat.
Ik gebruik hem veel op mijn werk, bestellingen doen, recepten beheren en mooie foto's van mijn gerechten te maken. En daarnaast is het een muziek spelen en camera met veel mogelijkheden

Steevf 17-02-2020

Top mobiel voorzien van alle hedendaagse functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black / (dualsim)

De Galaxy S10+ is een topper welke nog jaren mee kan vanwege alle toegevoegde functies. Zowel zakelijk als privé gebruik ik deze telefoon en laat hij me nooit in de steek!

Anoniem 16-02-2020

Samsung S10+ mooi elegant toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black / (dualsim)

Fijne snelle telefoon. De benodigde functies en opties zijn uitgebreid. Goed te bedienen, batterij gaat lekker lang mee. Prachtig toestel, enig nadeel is hert ontbreken van de indicatie led, dit is toch een gemis.

Anoniem 15-02-2020

Snelle gsm met een top camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black / (dualsim)

Reeds 3 keer laten vallen maar nog geen krasje te zien in tegenstelling tot de reviews hierover. Snelle gsm met een uitstekende camera en mooi design. Deze gsm is nog beter dan verwacht.