Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

Display
6.4 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Type simkaart
nanoSIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw op Kieskeurig.be.

Tycho 16-03-2019

Prachtig toestel, groot scherm en accu, goeie camera's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon pas een weekje en ik ben er super tevreden mee. Voor deze prijs kan ik geen enkel nadeel verzinnen. Camera's zijn goed en de Ultra Wide camera is super handig. Daarnaast doet de frontcamera het ook zeker niet slecht. De accu is perfect, ik zit veel op mijn telefoon maar kom makkelijk een dag door. Als je niet zo actief bent op je telefoon zou je er zelfs 2 dagen mee kunnen doen. Het heeft ook een prachtig groot scherm, handig om filmpjes te kijken of te gamen. De vingerafdrukscanner in het scherm doet het ook prima, zelfs als je vingers een beetje nat zijn. Ik raad je deze telefoon zeker aan!

Pluspunten

• Mooi groot scherm
  • Grote accu
  • Goeie camera's

Ad 01-11-2019

Fijne handzame telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / zwart / (dualsim)

Na de S6 dan nu een A50 waar ik zeer tevreden mee ben. Hij is gemakkelijk in het gebruik en heeft een goed camerasysteem met een wide-angle-lens extra. De foto's zijn mooi alleen in het donker is er wat veel ruis. De geluidskwaliteit is niet super maar dat is voor mij niet zo'n probleem. De S6 was prima maar deze is dat wat mij betreft ook. Een fijn toestel.

Pluspunten

• Camera-systeem.

Minpunten

• Geluid.

Emma 25-10-2019

Scherp scherm en mooie kleur

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw / (dualsim)

Mooie telefoon met een groot en scherp scherm, camera werkt uitstekend ook als het vrij donker is. De blauwe kleur is heel erg mooi en het scherm is erg gevoelig. De accuduur, is lang voor een smartphone, maar had van mij nog wel iets langer mogen zijn. Hij doet het ongeveer 1,5 dag zonder opladen, het opladen gaat overigens wel erg snel. Binnen 1,5-2 uur is de telefoon weer helemaal vol.

Pluspunten

• Snel opladen
  • Mooie kleur

Minpunten

• Vingerafdruk werkt niet altijd goed

André van der Vliet 05-07-2019

Duidelijke smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik vind de Samsung Galaxy a50 smartphone makkelijk in het gebruik en hij maakt super mooie foto's met zijn 3 camera's. En natuurlijk heeft hij een heel groot geheugen.

Pluspunten

• Goede foto's
  • Groot geheugen

Ton 25-05-2019

Groot scherm veel geheugen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / zwart / (dualsim)

De snelheid en duel sim. Daarbij t Grote scherm en helderheid. Ook het geheugen van 128 GB is gewoonweg groot

EB 15-05-2019

Helder scherm, I-Phone Killer

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / zwart / (dualsim)

Heerlijke telefoon, ik snap niet waarom je een IPhone 6 of 7 zou kopen als je deze prachtige telefoon kunt krijgen voor hetzelfde geld. Top scherm, groot scherm, fijne bediening, 128 geheugen. Geen spijt van!

Pluspunten

• Schermgroote
  • Helderheid
  • Gezichtsherkenning
  • Accuduur
  • Geheugen

Minpunten

• Glasbreuk