Apple iPhone 4 32 GB / wit

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
iOS 4

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone 4 32 GB / wit op Kieskeurig.be.

Anoniem 17-05-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Erg fijne telefoon. Had hiervoor een plastic Nokia 1661 waar je niks mee kan dus echt een verademing om een i-Phone 4 te hebben. Ik heb hem nu een jaar of meer en met iOS7 is hij fantastisch. Het geluid van de speakers is echter vrij slecht maar via de oortjes is het een erg goed geluid. Je kunt goed multitasken, de vormgeving is mooi en je kun makkelijk en snel in app's aankopen doen via i-Tunes. Het scherm gaat wel snel stuk, ik heb hem een keer laten vallen en er zat een grote barst in. Heb ik niet vervangen want werkt nog prima. Ik ga de i-Phone 4S, die met Siri en een snellere werking nog beter is wel kopen.

Dre66 15-04-2014
  • Product maand in bezit

Wat een mooie en degelijke telefoon,ik heb veel android telefoons gehad maar geen van die toestellen kan tippen een mijn IPHONE 4 met 32gb en IOS 7.1
Vandaag bij de mediamarkt een speakerdock de PPA 200 WD gekocht een radioapp op mijn iphone gezet nou nou wat een sound komt er dan te voorschijn echt top.
Makkelijk te bedienen,leuke apps hoop er nog lang mee te kunnen doen heb er een hoesje omheen dan blijft ie mooi.

Joepie22 04-01-2012

Heb deze iPhone4 van mijn zoon gekregen gebruikte eerst een Samsung galaxy deze stond met regelmaat van de klok vast, omdat ik er zakelijk gebruik van maakte was dit alleen maar ergenis.
Deze iPhone4 werkt naar behoren en heeft nog nooit vast gestaan.
Alles wijst zich vanzelf heb geen gebruiksaanwijzing nodig om je door heen te worstelen.
Maak veel gebruik van internet, de apps zijn geweldig.

czmichiel 30-06-2011
  • Product jaar of meer in bezit

9,6
Deze telefoon is magisch. Werkt perfect. Mooi scherm, leuk design. De apps werken super en de IOS is werkelijk een verademing ten opzichte van de windowsmobile6.5 toestellen die ik hiervoor had. Aanrader.

toonbas 14-06-2011
  • Product half jaar in bezit

----------1e review 27-12-2010----------
Perfecte en erg compleet multi media center; slechts ‘GSM’ is een belediging!
Heb getwijfeld maar toch voor 32GB gekozen via Vodafone: meteen leverbaar en supersnel netwerk!
Net FaceTime uitgeprobeerd; werkt super! En ook nog gratis over WiFi ;-)
Ook gratis / lowcost (internationaal) bellen met skype werkt super!
Apps zijn erg goed op elkaar afgestemd, naar mijn mening veel beter dan bij andere GSM’s; bijv video maken en doormailen of op youtube zetten gaat in enkele tellen supersnel!
Contactpersonen van Nokia overzetten via Excel in .csv
Enne geen hoesje kopen! Het is verdorie een design product dus daar doe je dan geen lelijke hoes omheen! Het glas is hard dus echt goed krasvrij te houden (als je je sleutels in de andere zak doet). En antenneprobleem is er niet zolang je niet met je vingers ‘kortsluiting”maakt tussen zijstrip en hoekstrip.
Synchronisaties gaan geweldig.
Ik heb geen verzekering gekocht; werd afgeraden door verkoper! Omdat die erg beperkt uitkeren; lees eerst goed wat je ervoor krijgt!
Als enig kritiekpunt wil ik de camera noemen. Is toch vrij beperkt en je kunt de fotocamera nog niet thuis laten met vakantie. De videofunctie is ook beperkt / redelijk te noemen; genoeg voor youtube filmpje maar niet meer.
Oh ja en eigengemaakte ringtones is wat lastig maar kan wel via .m4r
En augmented reality apps zijn vet cool!!

----------Update review----------
Alles gaat perfect en bevalt heel goed.
Superveel gratis apps beschikbaar en super-eenvoudige en supersnelle bediening.

Gratis videobellen met niet-iPhone gebruikers kan met Skype maar beter met ooVoo en betaald met o.a. Webex, Scopia en Fuze.

Al die onzin over beschermfolies of hoesjes moet je vergeten. Het is allereerst een design apparaat wat je niet gaat bederven met iets eromheen. Bovendien is het een erg krasvaste coating op het glas. Bovendien maat een hoesje het dikker dus onprettiger. Niet de sleutels in dezelfde zak doen maar verder echt geen gevaar. Na half jaar heb ik er slechts 1 klein krasje op staan.

Verder voor de liefhebbers: hier staat hoe je je eigen ring tunes kunt gebruiken: http://www.iphoned.nl/over-de-iphone/iphone-voor-gevorderden/

1959Wim 16-03-2011
  • Product half jaar in bezit

Dit is mijn eerste iphone. Er gaat een wereld voor me open. Wat een mogelijkheden! Prachtig design. Loopt als een tierelier met IOS 4.3. Geluid, met een goede head-set, is magnifiek. Heb hem, helaas, ook al een paar keer laten vallen en moet zeggen dat hij tegen een stootje kan!

Meleendje 03-02-2011
  • Product kwartaal in bezit

Ik heb deze telefoon nu ruim twee maanden. En hij is echt geweldig! Ik had daarvoor de iPhone 3GS. Ten eerste is 32 gb geheugen echt heerlijk, ik zit echt aan mijn telefoon geplakt en sla veel dingen op en hou van muziek. Dus ik vind het fijn dat ik de ruimte heb en niet aan mijn geheugen hoef te denken! Verder ben ik ook helemaal weg van alle applicaties, echt gigantisch veel en onwijs handig! Ik vind het ook een heel strakke en mooie telefoon, veel mensen klagen bij de iPhone over het scherm die snel kapot is, maar de mijne is al een aantal keer hard gevallen, en er is nog geen kras te bekennen. En dan wil je niet weten hoe nonchalant ik ben. Ik heb er wel een hoesje bij waar ik hem kan insteken, dit vind ik wel zo veilig! Maar hij is vaak gevallen zonder hoesje!

De geluidskwaliteit is ook top, ik heb er ook boxjes bij.. Super handig! Het is gewoon een multifunctionele telefoon waar je heel wat voor moet doen om er op uitgekeken te raken! Ik kijk nu al uit naar de iPhone 5, hoewel ik nog lang niet uitgespeeld ben!

Hanskesss 30-01-2011
  • Product maand in bezit

Gewoon een heerlijke telefoon, die hype is terecht.
Telefoon doet wat hij moet doen, bij andere telefoons is het altijd nett te veel moeite om iets gedaan te krijgen. Deze is snel en zeker bij het uit testen kom ik regelmatig op het punt dat ik hoop dat een bepaalde functie ingebouwd is. Even wat uitproberen en ik kom erachter dat het kan. Zeer tevreden tot nu toe, ook de batterij is beter dan verwacht. Degelijkheid moet de tijd uitwijzen ;)

e.wijngaard 27-12-2010

Ik heb dit toestel een paar dagen in bezit hij bevalt mij uitstekend. Ik heb hier voor heel wat andere merken gehad maar deze steekt boven alles uit.
Hij is heel wat sneller als zijn voorganger op wel alles.
Ook betreft op andere merken is uitstekend geluid, itunes programma werkt prima gebruiksmogelijkheden prima.
Het is een zeer goede aanrader.

Tommiek3029 05-10-2010

9,6
Ik ben al jaren lang opzoek geweest naar een mooie en multi functionele telefoon.
hiervoor een aantal Windows telefoons gehad en als laatste een Samsung Omnia 2 8GB, maar die kan niet tippen aan de IPhone!
Wel lang getwijfeld, maar geen moment spijt!
Nu dat hij ook kan multitasken is het bijna de ideale telefoon!
Beeldkwaliteit: Top
Snelheid: Top
Mogelijkheden: Top
Maar het enige nadeel is dat je het geheugen nog steeds niet kan uitbreiden. vandaar dat ik de 32 Gb heb gekozen.
En wat ik ook jammer vind is dat ze van het vorige design zijn afgeweken.

Maar verder wil ik niet meer zonder!

erik22665 03-10-2010

5,5
Een mooie telefoon maar té groot. Ik kwam van Android en overweeg nu zelfs om weer terug te gaan. Ook de leuke downloads zijn niet altijd gratis, en da's voor een Nederlander toch wel jammer.

Nogmaals; de telefoon is me te groot en te lomp en dat is een groot (?!) nadeel. Als de telefoon wat kleiner zou zijn geweest dan had ik het nog wel een kans kunnen geven maar nu staat m'n Iphone4-32GB op Ebay. Amazing wat zo'n ding opbrengt zeg !!!!!

Jammer; ik wilde wel fan worden van I-produkten maar door het uitproberen van deze kast is me de zin wel over.....

WillPow 17-08-2010

Na een jaar intensief gebruik van een HTC Hero, inclusief upgrade naar 2.1, heb ik sinds anderhalve week een IP4.

Een zeer fijn toestel, sneller zowel bij het schakelen tussens apps. als op internet, soepeler, makkelijker. Zelfs met een "gewoon" WebnWalk-abb.
Paar dingen die me opvallen; ik mis enkele "vergelijkbare" Android apps. zoals "locale", "volume","ATM-locator" en natuurlijk "Google NAV". Vooral de mogelijkheid om adressen voor navigatie te kunnen selecteren vanuit je contactlist (bijv. restaurants) vond ik een geweldige vinding op mijn Hero.
Verder vind ik het jammer dat je geen apart volume kunt instellen voor je wekker, sms en email, maar misschien moet ik nog verder/beter zoeken.

Ook het synchen met Gmail inclusief agenda en contacts; het kan wel maar gaat minder soepel en vaak moet je telefoonnummers controleren omdat ze op een andere plek in je toestel terechtkomen. (Kontakten op SIM heb ik niet; ouderwets)

Toestel voelt verder prettig aan; gewicht is wennen, maar prima.

Iets kleiner zou leuk zijn, maar dat gaat ten koste van je scherm en dat zou jammer zijn want een fim kijken op je telefoon; never thought I'd say it, maar ik kijk uit naar een vliegreis! Mijn hangmat was trouwens ook een goede testsite.. ;) Een ding was herkenbaar, helaas, je kunt tijdens het bellen met je oor diverse functies bedienen: face-time aan, speaker aan (zeer hinderlijk als je net een privegesprek met je partner voert) of nog erger, gesprek beeindigen ( tijdens dat eerder genoemde gesprek met je partner, explain thàt one, when you get home..)

Samengevat; waar mijn ervaring met de Hero/Android een 7,5 scoorde, haalt mijn Apple-experience een 9-.

Wat er nodig is voor een 10?
Genoemde issues oplossen, toestel minder kwetsbaar maken voor schade, minder duur maken (onderdelen kosten nog geen € 180,=!!), minder afhankelijk van I-Tunes, wel betanden kunnen opslaan (Excel, Word, MP3, PDF), gewoon wel flash kunnen gebruiken en het volume van de headphones mag best iets luider.

Antenne-gate; merk je wel iets van, maar is niet echt storend. Wat wel jammer is; de gratis bumper/case is nog zeker 3 weken onderweg...

Toch denk ik dat ik voorlopig voor de komende jaren over ben en de issues voor lief zal nemen. De apps maken (nu nog) een duidelijk verschil want ook al is Android Market met een inhaalrace bezig, die start echt niet in Nederland.