Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

Display
5.8 inch scherm
Opslag
32 GB opslag
Type simkaart
nanoSIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw op Kieskeurig.be.

Anoniem 23-07-2019

Toestel werkt zeer gemakkelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

Ik heb het toestel gelegen voor mijn verjaardag,ik ben er zeer tevreden mee.hij doet wat ie moet doen,maakt mooie foto,s en is zeer handig in het gebruik.

Anoniem 22-02-2020

Goeie telefoons (loopt nooit vast)

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

Grote telefoons dat is Chill. Ook leuke app pictorgrambadges. Ook Chill om op te gamen en te appen. Ga zo door

Maaike01 04-12-2019

Galaxy a20e

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

Ik heb deze telefoon vorige maand gekocht.
De telefoon bevalt goed, de batterijduur is uitstekend als je het mij vraagt. Ik ben zeer tevreden met de Galaxy A20e

Patrick O 16-11-2019

Makkelijk in gebruik en voldoende geheugen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

Ik heb vorige maand de Samsung A20 e in gebruik genomen en ben zeer tevreden hij is makkelijk in gebruik en heeft voldoende geheugen

Arie0256 26-10-2019

Beste aankoop ever

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

Ik heb de a20 nu een maand in mijn bezit en hij doet het perfect goede kwaliteit scherm genoeg opslagruimte het opladen gaat snel enz

Anoniem 06-09-2019

Een toegankelijke mobiel voor mij met reuma

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

Met dat ik reuma in mijn handen kan ik deze telefoon goed bedienen. En dat is niet altijd zo erg tevreden over het gebruiksgemak

Marvin08 03-08-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

Het is een hele goede telefoon met een goede camera. Hij is niet te groot en niet te klein precies goed, hij past namelijk goed in je broekzak. De batterij gaat lang mee.

Anoniem 02-08-2020

Mijn speciale Galaxy A20e

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

Ik hou van dit apparaat omdat het licht is, goed formaat voor mijn hand en met voldoende functies voor mijn gebruik.

BennoC 31-07-2020

Één top toestel voor deze prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

De Galaxy A20E voldoet helemaal aan de verwachtingen en zelfs daarboven. Gewoon gaaf om te ervaren dat kwaliteit altijd wordt geleverd door Samsung. Daarvoor hoef je niet het allerduurste toestel te nemen, nee Samsung staat met dit toestel ook voor KWALITEIT

Suus63 30-07-2020

Geringe bedingskenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

De toetsen zijn goed de bedienen,aĺleen als ik weer iets wil terugzetten is dit niet duidelijk hoe ik dat moet doen

Helga 1956 28-07-2020

Goed formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

Dit is het derde toestel van Samsung die ik bij mijn abonnement kreeg. Het zijn steeds een beter en uitgebreider toestel en deze bevalt me natuurlijk tot nu toe het best. Ik ben de jongste niet meer en moet wel altijd wennen aan de toetsen, waar de aan en uit toets zit, hoe ik mijn voorpagina kan veranderen enz. Maar met wat hulp van anderen lukt het wel!

Renz 25-07-2020

Goeie telefoon voor een juiste prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

Het is een prima telefoon voor normaal gebruik. Ik ben er tevreden over en zal andere deze telefoon ook zeker aanbevelen.

Kuljit 24-07-2020

Samsung galaxy a20e

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

Ik vind Samsung galaxy a20e heel goed. Ik ben blij er mee battery life is heel goed.. Voel lekker Screen is heel mooi..

Roelina 24-07-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

Maakt mooie foto's en is een mooie telefoon. En vind de besturingssystemen van Android heel erg handig en ook overzichtelijk

Anoniem 16-07-2020

Een prima telefoon voor het aankoopbedrag

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

Ik ben van een Note⁴ overgestapt op deze telefoon.

Ik ben verbaast over de kwaliteit, snelheid en gebruikersgemakt.

Lange standje tijd een een goede ontvangst. Een perfecte telefoon. Waarom geen 10?

De spellingscontrole is wat minder goed als je zoals ik by languagual bent zoals ik. De telefoon moet dan tijdens het schrijven van een bericht worden omgezet in de andere taal. Ook als je een bericht totaal in een andere taal wilt schrijven is deze handeling noodzakelijk. Daar was de note veel beter in.

NoaR 15-07-2020

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

De telefoon is niet te duur en werkt heel goed hij breekt niet snel en heeft veel opslagruimte! Alles werkt best goed tot nu toe!

Anoniem 14-07-2020

Prima toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

Sinds een paar weken in mijn bezit. En hij bevalt prima. Voldoet aan al mijn eisen. Ligt prettig in de hand, duidelijk scherm. Niks mis mee dus.

Sherry52 11-07-2020

Ook voor oudere;)

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

Voel me niet oud, maar helaas ben ik zo oud als m'n geboortebewijs zegt. Maar deze Samsung gaf me bij het instellen een jong gevoel. Het ging bijna vanzelf.

Anoniem 11-07-2020

Tips en tops

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

Het is een goeie telefoon met een goede prijs en het heeft een genoeg GB het enige wat wel beter kan is de snelheid als je een app wilt openen

Piepen60 11-07-2020

Langzaam

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw

Ik had deze telefoon gekocht vorige maand maar ben dr niet erg blij mee had eerst de Samsung galaxy s8 maar had niet verwacht dat deze telefoon zo teleurstelling was