Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bakkat 25-07-2022

Hebdit toestel net moet wennen aan tikken van tekst. Druk nog veel de knop eronder in maar dat moet wennen

Anoniem 19-07-2022

Mooi scherp beeld een top toestel

Echt een top toestel en scherp beeld en camera wat je van Samsung gewent bent en van Samsung verwacht en verlangt krijg je met dit toestel echt een top product weer van Samsung

Anoniem 19-07-2022

De beste telefoon ooit!

Ik vind hem top elke dag in de handen mocht ik me vervelen heeft hij wel iets leuks , appen en snelheid zijn top maakt me elke dag vrolijk!

Zoeter 11-07-2022

Geweldige telefoon , heb m al meer dan 4 jaar !

Ik heb deze telefoon al meer dan 4 jaar en ben er supertevreden over.
De camera maakt supermooie foto's en deze telefoon is zo gebruiksvriendelijk dat je er zo mee aan de slag kunt.
In één woord : GEWELDIG.

lfsiemsen 25-06-2022

een nog te kleine toestel

ik vind s9 nog te klein voor wat het toestel had wezen. verder een snel toestel. handige knop voor bixby. toesten boord te smal waardoor ik snel tiep fouten maak.

Ewald 84 22-06-2022

Prima telefoon, niets op aan te merken.
Zonder problemen wordt dit toestel nog steeds gebruikt. Hopelijk kan ik er nog minimaal 2 jaar gebruik van maken

Marnix1999 12-06-2022

Verouderd model.

Had hiervoor een S20 Ultra die kapot ging tijdens een festival dus dit is een tijdelijk toestel. Het is voor even een prima toestel.

Anoniem 07-06-2022

Prima nu wat oplaad problemen maar tweedehands

Heb deze telefoon tweedehands over genomen het is een prima telefoon al begin ik wel te merken dat hij wat oplaadproblemen heeft. Maar ik weet ook niet hoe de vorige persoon met de telefoon om gegaannis.

Feessii 07-06-2022

Makkelijk te gebruiken. Goed model

Ik heb de telefoon nu ongeveer een weekje en merk het verschil met m'n oude toestel(A01) heel erg. Hij ligt makkelijk in de hand, is lekker snel, en makkelijk te gebruiken overall.

FJ van Brenk 05-06-2022

Beoordeling Samsung S9

Prima telefoon. Er zijn nu meerdere modellen die deze versie overtreffen. Des al niet te min.. prima toestel.

Anoniem 02-06-2022

Een stuk kleiner dan mijn note10+

Ik heb deze gekocht als backup telefoon, het formaat is goed.
De batterij kon wel wat beter
Het scherm is mooi helder

Anoniem 30-05-2022

Goede touchscreen

Ik vind het een fijne telefoon. Het scherm werkt goed. Het geluid is top. En de telefoon reageerd snel.

Douwe3317 30-05-2022

Megagoede telefoon

Supergoede telefoon, ben er heel erg blij mee alles doet het dus ik beveel deze telefoon aan, omdat hij het gewoon super goed doet!!!

Anoniem 27-05-2022

Beste tel. Ooit gehad

Voor ons het fijnste toestel dat we ooi gehad hebben, eerste exemplaar via dienst jaren geleden, toen hebben we voor de rest van gezin ook deze aangeschaft !! Nu al 5 !! In bezit ….mooi hè !

Anoniem 25-05-2022

Prima telefoon!

Prima telefoon, die ook nog snel genoeg is om vandaag de dag mee te werken.
Ideaal ook dat er twee simkaarten in kunnen. Dan kan je werk en privé gescheiden houden

Amri69 20-05-2022

Samsung is mijn merk
Ik heb inmiddels Samsung S22 gekocht o.a. vanwege de 3 camera's
De bediening is bijna hetzelfde
m
Minpunt: gezien de prijs vind ik niet netjes dat er geen oplader en oortjes bijzitten

Pascal1973 12-05-2022

Zeer goed design(beter dan s20) die ik op het moment ook heb. Zal ook altijd bij Samsung blijven. De horloge zou perfect passen bij mijn Samsung verzameling. Ik bedoel, ik heb al mijn spullen van Samsung.

Anoniem 10-05-2022

Samsung s telefoon

Jaren geleden mijn eerste samsung s telefoon gekocht, sindsdien altijd bij Samsung s gebleven.
Zeer goede toestellen. Nooit problemen mee

Anoniem 07-05-2022

Fijne en snelle telefoon

Het is een fijne en sneller telefoon die ik eerst had en ben er ook echt blij mee .
Ik heb me telefoon vaak aan me vrienden laten zien en hun vinden het ook een mooie telefoon .

Anoniem 06-05-2022

goede smartphone

deze Samsung S 9 is mij het beste bevallen van alle telefoons die ik gehad heb.duidelijke display en maakt voor mij goede Foto's en Video's