Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera
  • Geluid

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm
  • Geluid

S7 edge was shit, dit is top ! 30-09-2020

S9, van alle markten thuis en zeer gebruikersvriendelijk.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

De S9 is een heel fijn toestel om te hebben. Groot intern geheugen, veel opslagcapaciteit en ontzettend gebruikersvriendelijke software. Nuttige functies, die op alle fronten: Van camera, video & bewerking, geluid, maar gebruik van (kantoor) apps, en de privacy beveiliging; allemaal zeer goed werken. Verder is de ergonomie, toestel is niet overdreven groot, lekker makkelijk tastbaar. Dit toestel is een echte "life saver", iets waaraan je kunt zeggen. In 2020 was je mobiele telefoon een extra stel hersenen. Dit toestel doet dit allemaal.

Pluspunten

• Uitstekende privacy beveiligingsmogelijkheden
  • Zeer snel verwerking van app's
  • Camera, video, geluid; levert meteen topprestaties
  • Ergonomisch; makkelijk in de hand, robuust.

Minpunten

• Batterij is middelmatig

Claudia035 26-10-2021

De beste telefoon van Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb deze telefoon gekocht in 2018 en ben er tot de dag van vandaag super trots op. Ik heb mijn telefoon heel vaak laten vallen maar hij doet het alsnog super goed! Het scherm is super duidelijk en ik raad het nu iedereen aan om een s9 te halen bij Samsung.

Fabio14 25-10-2021

Een hele goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Het is een hele goede telefoon zo staat er een goede camera op je kan veel games/apps downloaden. En ja ik ben er gewoon heel blij mee!

Am46 24-10-2021

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Heel goede snelle telefoon niet hele goede camera. Wel veel opslag ruimte maar ik vind de camera niet goed

Alina 68 23-10-2021

makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is een makkelijk product ik ben zelf niet zo heel goed in telefoon gebruik maar de S9 maakt het gemakkelijk. natuurlijk had ik al een Samsung dus dat was niet geheel nieuw voor mij maar deze is wel duidelijk.

Anoniem 21-10-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Super fijn toestel. Doet eigenlijk gewoon alles wat je ervan moet verwachten. Ligt fijn in de hand en maakt ook nog eens prima foto's!

Jes86 21-10-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Makkelijk in gebruik. Doet wat hij moet doen. Zeer goed geluid tijdens muziek luisteren. Mooie kleur resolutie

Mubaarik 21-10-2021

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

De telefoon heeft een zeer goede kwaliteit
Hij heeft een goede maat geluid is goed het is niet te klein niete groot het is perfect voor mij en jou ik raad hem zeer aan

Daisy 1996 21-10-2021

Kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Het is een topkwaliteit ben zeer tevreden hierover. Ik raar mijn vrienden altijd de s9 aan. Heb hem zelf van me vriend gehad en blijf nu zeker 6 jaar met mijn s9 leven

Quiana15 17-10-2021

Geweldige Telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi scherm. Goeie camera. De telefoon werkt gewoon super goed. Ik ben er echt heel blij mee! Fijn dat je ook een extra knop hebt om daarmee een willekeurige app te openen.

Anoniem 17-10-2021

Heel mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit toestel is niet alleen mooi maar ook zeer snel en gebruikersvriendelijk. De beveiliging kan zowel met vingerafdruk als gezichtsherkenning.

NelBa 13-10-2021

De S9 is een uitstekend product.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mijn ervaring met dit product is alleen maar positief. Ik ben een tevreden gebruiker omdat het een makkelijk bedienbaar toestel is.

Anoniem 13-10-2021

Super toestel kan er niet meer zonder

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mijn ervaring met de Samsung overal bereikbaar. maakt mooie foto's . Alles functies van hoge kwaliteit

28 kidd 12-10-2021

Samsung telefon s9 de beste

Samsung S9 is goed telefon
Geem problem mee. dit is echt een computer. Mooi telefon, mooi foto,s makelijk te bedienen. No problem Dus. ik ben blij mee.
Gaa je telefon kopen !!!! Samsung is the best.