Huawei 8860 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei 8860 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

ivan1 09-11-2012
Geschreven voor: Huawei 8860 zwart

Ik kocht de huawei ideos x5 zo'n half jaar geleden. Dan nog tweedehands! Onmiddellijk viel me op hoeveel beter huawei is dan bijvoorbeeld een Samsung Galaxy Gio : de telefoon is véél gemakkelijker te openen en sluiten (bij de Gio is dit een regelrechte ramp : die leidt een eigen leven...) Ook de beeldkwaliteit, geluidskwaliteit, bedieningsgemak én schermgrootte en resolutie zijn top voor zo'n toestel! Proficiat Huawei : mijn beste telefoon tot hiertoe! (4x Samsung, 2x Sony, 1x Siemens, 3x Nokia...ik weet dus goed waarover ik spreek)

ivan1 27-02-2013

Een zeer betrouwbare en zeer goed afgewerkte telefoon. Ik heb nog geen zwakke punten gevonden. Behalve dan het feit dat hij niet af fabriek kan geupdatet worden. Hiervoor moet hij geflashet worden, maar daarover zijn de Huawei instructies uiterst verwarrend. Dit wordt uiterst slecht uitgelegd op hun site. Ik stoor me echter niet zo aan Android froyo 2.2. Ik heb véél meer problemen met gingerbread 2.3 op mijn Samsung Galaxy Gio, ook bij de laatste update vorige week, zoveel dat mijn volgende toestel een Huawei wordt, héél zeker. Samsung zou beter hun slechte toestellen uit de rekken halen, want dat is echt geen goede reclame.