Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Samsung Galaxy A70 128 GB / rood / (dualsim)

Samsung Galaxy A9 (2018) 128 GB / lemonade blue / (dualsim)

Samsung Galaxy A9 (2018) 128 GB / lemonade blue / (dualsim)

Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Samsung Galaxy Note 8 64 GB / midnight black / (dualsim)

Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / cloud navy / (dualsim)

Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / cloud navy / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A70 128 GB / rood / (dualsim) op Kieskeurig.be.

6,7

Bert2004 01-08-2019

Snel en een zeer helder en groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb Kieskeurig al hier voor benadert met het feit dat de beoordeling totaal niet klopt
De A70 is sowieso sneller en beter dan de A50 die een beter cijfer kreeg. Dit klopt totaal niet als je de reviews erop naleest, want die bestaan hoofdzakelijk uit tienen en wat achten. Ik heb hem mogen aanschouwen in een winkel en daar wat getest. Als je het niet erg vind om niet draadloos te laden is dit een puik alternatief voor de S10.
Waarom zijn in mijn ogen dit soort toestelen sneller dan de vlaggenschepen zoals de S10.
De camera schiet ook zeer mooie plaatjes.
Hij kost de helft, maar is niet merkbaar voor wat je ervoor terug krijgt.
Inclusief abonnement met 6000 min/sms/mb met een tweejarig contract 24,50 Euro is toch goed te doen.

Pluspunten

• Super snel
  • Kraakhelder scherm
  • Mooie foto’s

Lindaa79 07-10-2019

Groot scherm, goed geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb twee Samsung A70 telefoons gekocht 1 voor mij en 1 voor mijn moeder.
Het geluid in de telefoon is goed ik kon gelijk een update installeren zodar het geluid van de telefoon werd verbeterd door de update.
Als je 1 Samsung telefoon hebt of 1 telefoon hebt ingesteld dan kan de andere Samsung telefoon de gegevens van die andere telefoon kopieren, zodat je niet alles opnieuw hoeft in te stellen (dan heb je ook alle apps geinstalleerd en op dezelfde plek staan en al je contacten gekopieerd als je beiden dezelfde contacten gebruikt),
Het scherm is ook mooi groot leuk voor youtube filmpjes en browsen.
De A70 heeft een goede batterij, ik doe er makkelijk 2 dagen mee.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Snel
  • Goede batterijduur
  • Het scherm is mooi

Minpunten

• Geen te bedenken

T. Munassar 05-10-2019

Heel mooie scherm, krachtig en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Goede telefoon voor alle zaken , perfect is de goede word, scherm is duidelijk en groot, snelle uitvoering van App's, goed geluid, genoeg opslag ruimte, beste foto's opnamen met meer functies, heel makkelijk om te gebruiken, en goed beveiligd met niuewe software en regematige nieuwe update,

Pluspunten

• Snel
  • Mooi scherm
  • Goede accu

Tony 03-10-2019

Storing bij het bellen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Als je nooit belt is dit een prima telefoon, maar als je wel eens belt zou ik hem beslist niet kopen! Er zit een storing bij het bellen, dat andere mensen jou als een soort robot horen. Je hoort de ander perfect maar de ander hoort jou amper. Er is dus een soort "oplossing" voor dat je 4G bellen uitzet, maar dit werkt dus ook niet altijd. Mobiel is dus in principe onbruikbaar.

Pluspunten

• Snel
  • Veel opslagruimte
  • Camera

Minpunten

• Storing bij het bellen

bert2004 07-10-2019

Dit is complete onzin, want dit ligt aan hele andere dingen, zoals provider of zendmast.

JK747 21-09-2019

A70 problemen met speakerpone en camera focus

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Samsung A70 is voor browsen etc. uitstekend, helaas zijn er twee vervelende software problemen in dit toestel die bijv. de oude Samsung S7 niet heeft:
Probleem#1 A70: Speakerphone aanzetten maakt je onverstaanbaar, het klinkt alsof je vanuit een onderzeeboot belt ... Voor een marktleider als Samsung is dit eigenlijk te gek voor woorden, vooral omdat dit type noise cancellation problemen al lang geleden opgelost zijn...
Probleem#2 A70: De camera software heeft veel moeite met focussen voor close ups. Het camera programma probeert te focussen , dit lukt heel even en daarna is het beeld weer onscherp , uit focus. Kennelijk is het te moeilijk om de software een focus te laten vinden door de meerdere camera's.
Hopelijk lukt het Samsung om deze software problemen op te lossen.

Pluspunten

• Scherm afmetingen
  • Solide bouw
  • Prima batterij

Minpunten

• Speakerphone werkt slecht
  • Camera uit focus bij close ups

Christion 11-07-2019

Na 2 maanden terug naar samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Toestel ziet er mooi uit goed geluid mooie foto's, tijdens bellen niet te verstaan. Je moet 4G uitzetten daarvoor, terwijl dit gewoon werkt bij andere toestellen.
Scherm ging eigen leven leiden, toets indrukken dan bleef ie hangen, microfoon bleek ook niet goed te werken, hoorde we in de winkel na de test.
Al met al niet tevreden
Hieruit blijkt zolang je toestel goed is geen probleem, maar samsung neemt dit niet serieus. Ik kijk volgende keer naar een ander merk.

Pluspunten

• Scherm
  • Accu

Minpunten

• Service samsung bij defect
  • Microfoon

Jjb23 26-01-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / rood / (dualsim)

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruik de telefoon al een tijdje en tot nu toe nog geen klachten aan de telefoon werkt nog snel en gaat lang mee op de baterij

Anoniem 26-01-2022

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / rood / (dualsim)

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In tegenstelling tot mijn vorige Samsung versie, maakt de A70 mooiere foto's, heeft een grote opslagcapiciteit en waar ik vooral heel blij mee ben; de screenrecorder!!
Ik heb de A70 overgenomen van mijn man omdat hij de S21 Ultra wilde.

De A70 heeft een mooi beeld, voldoende snelle processor voor mij en een fijn groot beeld. Ligt soms wat lastig in de hand met mijn kleine handen, maar daar heb ik een handige cover voor waardoor hij niet uit mijn handen kan vallen en waardoor ik hem goed kan bedienen.
Ik ben zeer tevreden!

Mar04 18-01-2022

Geweldig design en uitvoering

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / rood / (dualsim)

Het is een geweldige telefoon, werkt fantastisch en snel. Verder is hij heel compleet met ruime opslag

Melvin15 03-01-2022

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / rood / (dualsim)

Het is een mooi en lekker groot toestel, maar je moet wel van grote telefoons houden. De software werkt over het algemeen prima met soms een kleine bug met mobiele data. Het toestel 3 camera's en een camera aan de binnenkant. Het gaat niet snel kapot en de hoesjes van deze telefoon zijn ook niet duur. Ik heb deze telefoon nu al 3 jaar en hij doet het nog steeds helemaal perfect.

Tim Sieb 20-12-2021

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / rood / (dualsim)

De verhouding van de prijs-qualiteit is goed. Je krijgt waar voor je geld. Mobiel is razendsnel, en heeft alle benodigde functionaliteiten. Daarnaast ook nog eens 3 handige camera's, en prachtige 4K qualiteit.

Thomas62 10-12-2021

Super goeie mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / rood / (dualsim)

De bediening is heel goed en makkelijk ook voor al wat ouderen zo als ik zelf ben en hij ziet er goed uit ik zou deze zeker aan mijn vrienden en bekende aanbevelen

Elenq 07-12-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / rood / (dualsim)

Ik vind het een hele fijne telefoon. Een klein beetje aan de grote kant maar dat is voor mij niet erg.

Anoniem 13-11-2021

Doet wat moet doen en meer

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / rood / (dualsim)

Het mobiel is simpel in gebruik....overzetten van gegevens van Samsung naar Samsung is prima geregeld.....gebruiksvriendelijkheid ten top
Een leuk toestel voor een prima prijs

Anoniem 01-11-2021

Goede telefoon goede prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / rood / (dualsim)

Prima telefoon genoeg geheugen en lekker snel en dat voor een redelijke prijs kortom ik zou deze telefoon aanbevelen

Anoniem 25-10-2021

A70

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / rood / (dualsim)

Ik vind de a70 een hele fijne telefoon met een goede camera en een goed kwaliteit schrerm en voelde ook fijn in je handen met het type

Anoniem 22-10-2021

Perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / rood / (dualsim)

De foto's zijn zeer scherp.. gebruik deze ook voor mijn schilderijen en tekeningen. Haarscherp..
De kleuren wijken soms af van de echte tekeningen. Maar is goed bij te stellen.

bolle kaas 21-10-2021

goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / rood / (dualsim)

altijd goede foto's door de 3 camera's op de achterkant.
groot beeldscherm waardoor je alles goed kan zien

Wout19 21-10-2021

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / rood / (dualsim)

De samsung a70 is een fijne telefoon met vele opties. Het grote scherm is fijn om videos op te kijken of socialmedia bij te houden. De telefoon heeft een prima camera voor standaard foto's.

Anoniem 13-10-2021

Het is gewoon een geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / rood / (dualsim)

Ik heb deze gekocht en ik was er zo blij mee en deze is gewoon goed ik raad dit persoonlijk aan voor ieman deze wilt halen