Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Display
6.2 inch scherm
Opslag
64 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Arina 77 22-03-2020

Supper foon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

De beste van afgelopen jaren. Snel ,vlot ,mooi beeld.
Voor alles inzetbaar supper. Veel plezier van. Voormaat telefoon goed
Alles kan je er mee

Anoniem 22-03-2020

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu net een jaar en hij werkt nog steeds super goed. Nooit problemen mee gehad werkt altijd zoals moet!!

Deksie 20-03-2020

Complete telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Makkelijk in gebruik te nemen telefoon met een goede snelheid en meer dan genoeg opslag ruimte. Galaxy gebruiker tot het einde!!!!!

Sayed76 19-03-2020

Uitstekende eigenschappen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben zeer tevreden met mijn Samsung Galaxy S9 Plus. Ik heb hem nu ongeveer 2 maandjes, en ben echt blij met mijn aankoop. Tot nu toe heb ik geen grote nadelen gemerkt, alleen dat hij soms niet snel reageert en dan ga ik hem opnieuw opstarten en dan pas werkt die weer goed. En nog één kleine min puntje is, dat de battery iets sneller leeg gaat dan iphone battery. Maar voor de rest hele mooie Design. Top telefoon!

Anoniem 17-03-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de samsung s9 plus een paar maanden geleden gekocht. Ben er zeer tevreden mee, het is een super fijne telefoon en heb er geen spijt van gehad. De specs van deze telefoon zijn geweldig en het edge menu kan je vormgeven zoals je wilt wat super handig is. Voor de rest goeie snelheid en een grote opslag. Deze telefoon raad ik serieus aan om te nemen. Er is geen ander woord voor dan super en geweldige telefoon.

Neo37 16-03-2020

Top kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb nu sinds pas een s9 + en is gewoon de beste toestel ooit ..alles opent super snel en jevind alles super mekkelijk!! Heel fijn gewoon beter kan niet!!

Cootje1 12-03-2020

Geweldige mobiele telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb sinds 3 weken s9+ echt een geweldig toestel, met veel mogelijkheden, makkelijk in gebruik en overzichtelijk

Kef16 12-03-2020

Perfecte grote en een lekkere houwvast

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben super blij met de Samsung galaxy s9 Plus. Het is een echte aanrader. Het ligt lekker in de hand,perfecte grote en je kan er heel goed film op kijken door de WQHD+ schermrevolutie. En kwa foto's maken voor instagram is het de perfect telefoon om dat mee te doen je kan bij de camera instelling voor dingen aanpassen om je foto helemaal op en top te maken zonder enige foto bewerkings app. En daarom raad ik je aan om de Samsung galaxy s9 Plus te kopen!
Want ik ben er super blij mee!

Mvg

Kevin

Anoniem 11-03-2020

aangenaamd en rustig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

ik heb in het verleden verschilende merken telefoontjes gehad maar samsung is een maal de beste en in de winkel goede service ik heb nu pas een s10 plus gekocht
voor mijnvrouw dolblij

Aydin 11-03-2020

Handig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Zoals verwacht van een samsung mobiel, doet wat het moet doen! Ik ben al jaren een vaste Samsung gebruiker, dus ik ben elke keer weer verrast hoe smart deze toestel nou eigenlijk is. Zeker een aanrader!

WesLey528 05-03-2020

Uitstekend toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Mijn "relatie" met Samsung gaat ver terug, tot de D900 via de TouchWiz, S2, S5, S7 edge naar de S9+. Iedere keer weer beter!
S9+ heeft echt een supercamera! Ga zo door Samsung!

Eldk 01-03-2020

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Heb deze telefoon nu al bijna 2 jaar en hij doet nog zo goed als nieuw. Camera geeft prachtige foto's. Af en toe zijn de fotos wel wat wazig. Voor de rest is de telefoon nog met zo snel als toen ik de telefoon heb gekocht. Wel is de batterij een klein beetje achteruit gegaan maar dat is bij elke telefoon wel zo.

Wendy777 24-02-2020

Powerrrrr!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben erg blij mijn mijn Samsung S9 plus, de camera met vele functies zegt het zelfs als de lens vies is. De accu gaat lang genoeg mee, en hij reageert altijd goed en snel. Echte POWERRR in mijn hand, dus een Samsung smart watch om mijn pols zou daar mooi bij passen!

Anoniem 23-02-2020

Ongelooflijke kenmerken

Ik heb de Samsung Galaxy s9+
Sinds 2mnd en ik heb nog nooit zo'n goeie telefoon gehad deze is de beste Samsung Galaxy s9 die er is

Cor GH 17-02-2020

Logische vervanger

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

In 2018 was mijn Samsung S7 edge aan vervanging toe, of was ik er aan toe .
De logische vervanger was de Samsung S9+, een geweldige smartphone ,wat in de beschrijving staat krijg je dan ook, met mijns inzien geen gebreken .

Anoniem 15-02-2020

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben zeer tevreden met deze telefoon. Ik heb hem sinds kort van me broer overgenomen omdat hij laatst een note10+ heeft gekocht en sinds dat ik hem gebruik ben ik er helemaal verslaafd aan. Ik vind het zo'n fijne telefoon om mee te werken voor school voor notities en voor privé gebruik buiten werk/school om ik zou deze telefoon zeker aanraden

Jolanda1977 12-02-2020

Super mooie en snelle Samsung telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de Samsung S9 plus nu bijna 1 jaar in bezit. Maar daar ben ik super blij mee. Echt zoals beschreven. En wat voor mij ook belangrijk is dat hij mooie foto's maakt. En makkelijk te bewerken. Bovendien is de levensduur van de batterij hee9 lang. Ik kan een dag doen met mijn batterij of zelfs iets langer.

Tilburg 10-02-2020

Zeer prettig in gebruik, groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Fijne telefoon. Scherm reageert snel en gevoelig wat ik echt een voordeel vind. Groot scherm dus ook prettig voor versturen van bijvoorbeeld mail. De camera had (nog) beter gekund.

Arcus 09-02-2020

Still going strong in 2020

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / blauw / (dualsim)

Heb de S9+ een maand geleden gekregen. Camera werkt perfect, processor is geweldig, alles runt goed. En recent de Android 10 update geïnstalleerd! Enige tegenvaller is de batterijlevensduur maar dat is niet zo'n groot probleem. Dus over het algemeen een perfecte smartphone voor 2020!