Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black op Kieskeurig.be.

8,9

KloJo 12-12-2019

Top gsm voor een top bedrag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Heb de S10 nu ong een maand in gebruik. In t begin ff wennen aan t afgeronde scherm omdat ie soms reageert omdat je met vasthouden t scherm onbewust aanraakt.

Gsm is super snel en de camera's top. Al zo vaakde groothoeklens gebruikt. Verder werkt de vingerscanner naar behoren ondanks de schermprotectie en gaat de accu lang genoeg mee.

Voor mij als "normale" gebruiker is de S10 echt een top gsm.

Miss tips voor samsung om mee te nemen i een update:
- zijknoppen zelf instellen waar ze voor dienen.
- spotify liedjes in wekker integreren.
- Landcodes van nrs kunnen blokkeren. Bijv +27 of +26 kunnen invoeren als blokkeren. Dus alle nr's uit die landen blokkeren. Zeker gezien de spam uit die landen.

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Bert1234 13-12-2019

Grote verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik ben onlangs overgestapt van een S8 naar een S10. Een hele grote verbetering! De vingerscanner zit nu op de juiste plek en het interne geheugen is veel groter. Ook de batterij-capaciteit is voldoende groot. Het toestel verwerkt alle dat ook sneller. Geen stokkend beeld en scrollen gaat zonder hapering. Het overzetten van alle data is een fluitje van een cent.Ik kan dit product aan eenieder aanraden.

Henk H 30-05-2020

Topper van Samsung!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb de S10 nu een maand en alle verwachtingen zijn uitgekomen. Deze maand is de topkwaliteit van de S10 nog eens bevestigd door de Consumentenbond. Helder scherm, mooi geluid, veel opties om te personaliseren en een accu die twee volle werkdagen meegaat. En dan is het toestel ook nog een lust voor het oog met het randloze scherm. Het overzetten van de gegevens wordt vergemakkelijkt door Samsung Cloud. Echte aanrader!

Ezra93 30-05-2020

Prachtige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Telefoon ziet er goed, uit het overzetten was makkelijk en alles werkt super snel. Zeker de moeite waard om te kopen. Goede prijs kwaliteitsverhouding!!

Rens1012 29-05-2020

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb 4 sterren gegeven omdat ik de telefoon pas een dag heb, maar hij bevalt uitstekend. Ik heb al jaren lang alleen maar samsung telefoons en ben hier altijd blij mee!

Anoniem 28-05-2020

Heel veel goede dingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb hem gisteren in gebruik genomen en het is echt een super fijn apparaat hij loopt nooit vast daar had ik bij mijn vorige toestel wel last dus dit is echt top de s10

Vincent S10 27-05-2020

Samsung enorm goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik kan iedereen Samsung aanraden! Vandaag een nieuwe Samsung S10 gekocht en via je Samsung account super handig en snel ingesteld

Zefan 27-05-2020

Top camera, top bediening.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ben van een s7 naar een s10 gegaan wat een verschil zeg. Mooie camera, mooie fotos, veel functies. En meer opslag ruimte. Ik ben erg tevreden

HR29 27-05-2020

Mooi, snel toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Deze maand gekocht en volop mee bezig. Batterij capaciteit tot nu toe voldoende. Mooi scherm, werkt snel en prachtige foto’s

LiekeE12 26-05-2020

Mega fijne telefoon, perfect in alle aspecten!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb de telefoon ongeveer 1 a 2 maanden in gebruik. Vanaf het eerste moment was ik zeer enthousiast over de telefoon. Het is een groot scherm, en een lichte telefoon. Er zat al een screenprotector op wat super handig was. De camera zit mooi rechts boven in de hoek weg gewerkt en zowel de gezichtsherkenning als de vingerafdruk werken perfect! Mijn camera is ge-wel-dig. Zie bijgevoegde foto's voor wat prachtige plaatjes in mijn woonplaats. Betreft camera in het donker ben ik zeer enthousiast, het zijn nog steeds heldere foto's en het brengt alles mooi in kaart. De batterij gaat geruim 2 dagen mee als ik hem niet heel veel gebruik. Op sommige dagen gebruik ik mijn telefoon zeer intensief, en dan gaat hij alsnog een volle dag mee. Ik zou deze telefoon aan iedereen aanraden zonder enige twijfel. Ik zou als ik vooraf geweten had hoe fijn de telefoon zou zijn zelfs bereid zijn geweest meer te betalen!

Anoniem 26-05-2020

Goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

2maanden geleden aangeschaft. Echt goeie telefoon. Kan goed games spelen op hoge resolutie. Prachtig beeld en goeie camera. Ook nog geen een keer gehad dat mijn telefoon midden op de dag al leeg was.

Gagdk 26-05-2020

Loopt vaak vast

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Hoge verwachtingen na verschillende Samsung galaxy's. Deze loopt echter vaak vast, reageert dan soms meer dan een minuut niet. Valt zeer tegen. Als dit niet het geval zou zijn zou ik de telefoon aan iedereen aanraden.

LesleyF88 25-05-2020

Een aanrader!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik ben heel erg tevreden met de S10. Ik had hiervoor de S7. Mooi beeldscherm me edge functie, hele fijne en duidelijke foto's. Ik ben positief verrast en raad de S10 aan!

DinandS 25-05-2020

Snel, handzaam formaat en een prachtig beeldscherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik vind het belangrijk dat een mobieltje handzaam is, en dat is de S10 zeker. Compact en toch een royaal beeldscherm. De camera is snel en maak hele mooie foto's, je kunt ook heel ver inzoomen. De S10 is razendsnel en heeft ruim voldoende geheugen aan boord. Kortom een mooi, snel en compact mobieltje met een prima camera en dito scherm.

Jupst1k 25-05-2020

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb dit toestel vandaag opgehaald en geinstallerd. De installatie is super makkelijk en erg goed beschreven. De telefoon zelf is super mooi en heeft meer mogelijkheden dan ik waarschijnlijk zou gebruiken maar is alsnog overzichtelijk. Kort samengevat is het een super telefoon.