Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black op Kieskeurig.be.

8,9

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

JJbob 13-10-2019

Very nice although battery could be better

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

All the functions of the phone are great, size is good and has a nice weight. The battery is the only thing which could have been better. To do a whole day with the phone while using it quite a bit, is difficult.

Lisaa 13-10-2019

Zéér tevreden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik schrijf niet zo maar een review over een product. Maar deze telefoon verdient dat gewoon 100%. Jaren lang trouw aan Samsung. Ik was eerst bang dat er niet veel verschil tussen de s9 en de s10 zouden zijn ook omdat ik bij het zelfde formaat blijf. Geen + of note. Maar ik ben echt zeer onder de indruk! Geweldige camera funties! Je zou haast zeggen dat een goeie spiegelreflex overbodig is... alles is zo duidelijk en kraak helder. Mooi geluid, razend snel .alles is gewoon béter als de s9. Heel blij mee! En wat een plaatje om mee te pronken. ;-)

Peter82 13-10-2019

Veel intern geheugen en goede camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb voor de Samsung s10 gekozen omdat ik er weer mocht uitzoeken na 2 jaar met abonnement. De vorige Samsung S8 beviel heel goed nadat ik was overgestapt van Sony naar Samsung. Destijds gekozen voor de vernieuwingen die Samsung wel had een Sony toentertijd nog niet.
De S10 reageert snel op alles. Geen problemen met zwaardere apps. Ook zijn de foto's erg mooi. De camera was ik al zeer tevreden over maar nu nog meer tevreden. Ik heb gekozen voor de 512gb als je veel foto's maakt is het geheugen snel vol. Nu weet ik dat dit niet meer het geval zou zijn. Het scherm kijkt veel groter dan de s8. Ben daar blij mee.
Ik raad de s10 aan iedereen.

Fred69 13-10-2019

Lekker licht en groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

3 dagen geleden de S10 gekocht erg tevreden mee. Lekkere grote van het scherm en is lichter dan mijn laatste telefoon.

Lafertin 13-10-2019

Sublieme camera,. Prachtig mooi scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Erg prettig toestel werkt perfect en het scherm is zoals geen ander toestel.
En de camera is zoals we van Samsung gewend zijn

Carin1987 13-10-2019

Al jaren samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Gister een Samsung s10 gekocht. Ben al jaren vaste klant van Samsung. Bevalt altijd weer goed. Fijne toestelen en fijn besturingssysteem. Erg fijn dat de cameras elke keer beter worden, Maak graag fotos met mijn samsung.

Mieske7 13-10-2019

Geweldig toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Na 2 maanden de nieuwe S10 te gebruiken kan ik alleen maar stellen dat dit een geweldig toestel is! Fantastische vingerafdruk ontgrendeling, onwijs scherpe display en supersnelle processor. De professionele camera overtreft alles!! Kortom; niet twijfelen, gewoon aanschaffen!

Anoniem 13-10-2019

Na lang twijfelen toch gekocht

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Wat een mooie telefoon op het eerste aangezicht, ik heb er lang over getwijfeld maar toch gekocht door de indrukwekkende specificaties. Laten we beginnen bij het begin, ik had een aantal maanden geleden een nieuwe telefoon nodig omdat de oude het elk moment kon begeven. Toen ik wat had rondgekeken op het internet kwam ik uit op de topmodellen van de grote merken. Ik heb toen naar de winkel gegaan om alle telefoons uit te testen en het besturingssysteem van Samsung had gewoon de meeste functionele functies voor mij. Toen was ik er dus uit dat het de S10 of de S10e werd omdat ik geen grote telefoon wil hebben. Toen ik zag wat de telefotocamera kon was ik gelijk om en heb ik de S10 gekocht. Zelfs nu heb ik geen spijt van mijn beslissing en de foto's zijn waanzinnig. Ik wil aan iedereen meegeven die dit leest: Wil je een echte toptelefoon waarmee je echt hele mooie plaatjes kan schieten zonder een PRO te zijn, dan is de S10 echt een hele goede keuze. Het is het geld dubbel en dwars waard doordat er zulke fijne softwareopties op de telefoon zitten. Ook is daarnaast het geluid echt heel mooi en kan erg hard zonder al te veel kwaliteit in te leveren. Bij de review zitten wat foto's die ik gemaakt heb in de standaard modus, kijk zelf maar, echt heel mooie realistische kleuren.

Farhan 13-10-2019

S10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

The phone looks great and the data transfer using the samsung in build app is seamless and very fast. The product is much more innovative as compared to the previous version and offers a lot of features that are not present in competition

Bartje968 13-10-2019

Zalige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Vandaag telefoon gekocht en helemaal ingericht. Mijn S8 was helemaal op en toe aan een nieuwe. Snel, mooie foto's en weer bruikbaarder dan de vorige Samsung.

Dineke11 13-10-2019

Handig formaat. Schitterende foto's! Heel blij mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Na enige twijfel tussen Sim Only of een nieuw toestel toch voor de S10 gekozen. Ben er zeer tevreden mee. Zeer gebruiksvriendelijk. Alles probleemloos overgezet van het oude naar het nieuwe toestel. Geweldige foto's. Kortom: perfect!

Inge95 13-10-2019

Alles is wauw!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb mijn Galaxy S10 nu een maandje. Wauw wat ik er blij mee! Ik maak super veel fotos en deze worden prachtig. Ook de snelheid is goed. Batterij gaat lang mee.

Ik ben heel blij, dat ik voor de S10 heb gekozen.

Ricky1976 13-10-2019

Beste telefoon tot nu toe

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb de Samsung S10 pas gekocht en kan er nu al niet meer zonder. Geweldige telefoon met prachtige beeld en prestaties! Camera is geweldig goed en het gebruikersgemak is super hoog. Zeker en aanrader!

Anoniem 13-10-2019

Beste Telefoon ooit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Na jaren iphone hebben gebruikt ben ik overgegaan naar samsung en ik moet zeggen dat het me goed bevalt en natuurlijk mooie foto’s die ik met samsung heb gemaakt maken mij blij!

Sjeeky 13-10-2019

Samsung Galaxy S10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Perfecte telefoon die S10..goede camera..goed beeldscherm..ligt goed in de hand..gewoon goed toestel.

EsterB 13-10-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb de S10 vorige week aangeschaft ben uitermate tevreden. De overstap van S8 naar S10 is heel makkelijk. Eigenlijk werkt alles hetzelfde. Het design vind ik een stuk prettiger, geen ronde kanten meer wat de S10 een stuk minder kwetsbaar maakt. 128 gb. Geheugen is voorlopig zat om de foto's en filmpjes op te slaan. De camera's maken super mooie foto's. Je moet natuurlijk wel even uitzoeken hoe het allemaal werkt.