Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black op Kieskeurig.be.

8,9

KloJo 12-12-2019

Top gsm voor een top bedrag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Heb de S10 nu ong een maand in gebruik. In t begin ff wennen aan t afgeronde scherm omdat ie soms reageert omdat je met vasthouden t scherm onbewust aanraakt.

Gsm is super snel en de camera's top. Al zo vaakde groothoeklens gebruikt. Verder werkt de vingerscanner naar behoren ondanks de schermprotectie en gaat de accu lang genoeg mee.

Voor mij als "normale" gebruiker is de S10 echt een top gsm.

Miss tips voor samsung om mee te nemen i een update:
- zijknoppen zelf instellen waar ze voor dienen.
- spotify liedjes in wekker integreren.
- Landcodes van nrs kunnen blokkeren. Bijv +27 of +26 kunnen invoeren als blokkeren. Dus alle nr's uit die landen blokkeren. Zeker gezien de spam uit die landen.

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Bert1234 13-12-2019

Grote verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik ben onlangs overgestapt van een S8 naar een S10. Een hele grote verbetering! De vingerscanner zit nu op de juiste plek en het interne geheugen is veel groter. Ook de batterij-capaciteit is voldoende groot. Het toestel verwerkt alle dat ook sneller. Geen stokkend beeld en scrollen gaat zonder hapering. Het overzetten van alle data is een fluitje van een cent.Ik kan dit product aan eenieder aanraden.

Anoniem 22-05-2020

Weer een top mobieltje

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Weer een top mobieltje van Samsung!
Geweldig veel opties en fantastische foto's. Makkelijk in gebruik en mooi disign.
Mooi disign mede door groot en in 1 gedeelte scherm. Dus geen rare zwarte vlakken boven of onder je scherm.
Wel mis ik de vingerprint functie achterop en ook mis ik zeker mijn knipperled wanneer er een bericht is binnen gekomen.

Brun_W 20-05-2020

superscherp scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Het display van deze telefoon is superscherp, zelfs wanneer de functie 'volledige zoom' wordt gebruikt. Daarnaast is de processor van deze telefoon erg snel waardoor er makkelijk 3 á 4 programma's tegelijk kunnen runnen (bijvoorbeeld tijdens het sporten gebruik ik Soundcloud/Spotify + sporttrack app + navigatie (google maps) )

shir12345 19-05-2020

Geweldig product

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Wat een super fijn toestel niet te groot en een geweldige camera ben er super blij mee echt een aanwinst geen seconde spijt van

Paul61T 19-05-2020

stabiel, ligt goed in de hand

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

maakt geweldige foto en is een erg stabiel toestel. De UI zou wat mij betreft iets functioneler kunnen maar na een aantal dagen ben je er wel aan gewend. Voelt stevig aan.

Anoniem 18-05-2020

Strak en fijn in gebruik!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Nu een maand lang deze telefoon en ben super blij! Vooral met de camera, dit is namelijk een grote upgrade voor mij! Alles werkt soepel en snel. Ook de snelle extra functies zijn erg handig!

groentje53 18-05-2020

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Na de 7edge de s10 gekocht, super, echt mooie foto,s en video,s heeft wel even geduurd voor de alles door heb dus alles geprobeerd en het is gelukt, ben er super blij mee, en ook nog in een hand te gebruiken. Voor mij een 10

Carly71 17-05-2020

Kompleet!!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Van oorsprong ben ik eigenlijk een Apple gebruiker maar ik ben nu wel om. De S10 is snel, mooi, praktisch en binnen no-time opgeladen. Ik heb geen moment spijt gehad van deze aankoop.

Ruubster 17-05-2020

Nice

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Wij zijn Samsung fans! S10 is natuurlijk compatable met al onze Samsung apparaten. Maakt erg mooie foto's, is snel en fijn in gebruik.

Anoniem 16-05-2020

Mooi design!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb een mooie witte Galaxy, ik ben echt gek op de kleur!
Camera's van het toestel zijn echt geweldig en het toestel is snel.
Ik ben blij dat ik dot toestel gekocht heb, ik kan het iedereen aanraden!

MmH25b 16-05-2020

Uitstekende smartphone die alles in huis heeft

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Na jaren de S8 gebruikt te hebben de overstap naar een nieuw mode gemaakt. De S20 is het nieuwste model, maar daardoor is de S10 nu natuurlijk een stuk vriendelijker geprijsd. Hiervoor krijg je dan het topmodel van vorig jaar, en dat is het. Alles is sneller, werkt net even wat soepeler en doet nog steeds wat het moet doen.
Fraai ontwerp, degelijke bouw, voelt solide (hoewel ik het toestel niet zonder hoesje zou laten).
Heel goed beeldscherm; voor de bioscoopervaring heb je een tv (of ja bioscoop) nodig, maar filmpjes kijken, browsen etc is fijn, scherp gedetailleerd.
Verbazingwekkend goed (speaker)geluid! Zeker iets wat verbeterd is t.o.v. mijn vorige toestel.
Goede camera voor (ik vind zelf de camera als uitsparing in de statusbar eigenlijk wel mooi staan); zeer goede camera's aan de achterzijde. Iets wat ook duidelijk verder doorontwikkeld is sinds mijn vorige model (en wat misschien nóg beter is bij de S20; maar ja dan moet je er ook wel wat meer voor betalen). Gekoppeld met de camerasoftware is het nu nog makkelijker om mooie plaatjes te schieten.
Als we dan toch een minpuntje moeten noemen dan is het de vingerafdrukscanner. Die zit heel mooi weggewerkt achter/in het beeldscherm aan de voorzijde, maar herkent mijn vingerafduk te vaak niet om echt heel handig te zijn.

Anoniem 16-05-2020

geweldige telfoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

ben zeer tevreden net als met al mijn apparaten van samsung gebruikt al jaren samsung en niet alleen mijn telefoon