Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black - Reviews

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black op Kieskeurig.be.

8,9

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Lennart96 09-09-2019

Super toestel, met een nog mooier design!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

S10, is super snel & heeft nog meer als je nodig heeft en dit ook nog in combinatie met een super strak design. Daarnaast gave features als vingerafdrukscanner in het scherm en camera hole in het scherm

S10_Steven 09-09-2019

Super mooie foto's, waanzinnig snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

geswitched van iphone naar samsung, maar geen seconde spijt. super mooie foto's en kon zo alles uit de icloud kopieren naar m'n S10. ik verwachte m'n iphone te gaan missen maar helemaal geen spijt van deze aankoop

Farzad 09-09-2019

Love the design, size and resolution.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Changed iphone8 for S10. Best decision ever. For the first time I am satisfied with my mobile. Quality of the selfies could be beter but for me it is ok. I like the 8gb ram memory. I have many widgets and don't come short on the memory.

Dennis161 09-09-2019

geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb de galaxy s10 gekocht omdat ik altijd een samsung heb gehad en super tevreden ben met Samsung wil niet meer anders.Heb ook televisies van samsung en wasmachine van samsung.Samsung is voor mij de nummer 1

Bertus 1812 09-09-2019

Beste telefoon ever.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

De Samsung s10 nu aantal dagen in gebruik. Hij is supersnel, kraakhelder scherm en zo gemakkelijk in gebruik. Overzetten van oude gegevens, fluitje van een cent.

Nelson228 09-09-2019

Awesome!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Na de S2, S4, S6 en S8 nu die heerlijke S10. De batterij gaat super lang mee, hij is ongelooflijk snel en dat oneindige prachtige beeldscherm is alles wat je nodig hebt. Hij ligt goed in de hand en daarbij super design en uitstekende specs. Kortom wederom tevreden met de nieuwe Galaxy!

Joey02 09-09-2019

Strak disign, prachtige camera, super snel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Het is een prachtige telefoon waarbij alles is wat je nodig heb goede camera en genoeg opslag ruimte en een hele snelle software wat deze telefoon special maakt is dat je iemands anders zijn telefoon kunt opladen handig voor als een vriend van jou een lege telefoon heeft. Hij houdt super lekker vast en werkt perfect en het geluid klinkt super goed voor een telefoon voorderest is het perfecte telefoon voor alle gemakken.

Bjornie 09-09-2019

super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Vandaag mijn contract verlengd en daarbij de Samsung s10 ontvangen. Wat een super telefoon! Super snel schakelen tussen de apps, camera maakt te gekke foto's. Beeldscherm heel erg mooi en duidelijk helder. Kortom dik tevreden!

Anoniem 09-09-2019

Alles is overzichtelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Een S10 gekocht en heb er geen klachten over. De website is ontzettend overzichtelijk waardoor je alles snel kan vinden

Leo_S 09-09-2019

Uitstekende foto en batterij eigenschappen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Het is bij mij een vervanging van een Windows Phone, wat een verschil in mogelijkheden!
De windows phone had een, naar nu blijkt wel, heel beperkte app store. Ook werd de telefoon erg heet bij gebruik (slecht soort batterij?) en moest elke dag aan de oplader.

Janmo6 09-09-2019

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ben heel tevreden, mooi en goed toestel.
Minpunt ,jammer dat er geen gespreksopname/recorder aanwezig is op de telefoon app.?

Anoniem 09-09-2019

Een goede krachtige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb de S10 afgelopen vrijdag gekocht en ben er al helemaal verliefd op. Hij doet alles wat ik vraag en is zo veel fijner dan mijn S5 neo die ik 3.5 jaar haf.

Chrisp 09-09-2019

Vertrouwd, maar sneller en beter

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Na de normale Samsung-telefoons, was mijn eerste smartphone een Samsung. De Jet. Daarna volgden de S4, S6, S8 en nu dan de S10. Het is altijd vertrouwd en altijd toch weer sneller, beter, mooier. Zeer tevreden dus.

WYAW 08-09-2019

Uitstekende Functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Had hem een paar weken geleden binnen. Uitstekende camera functies en nog veel meer!! Sterke wifi connectie. Goede klantenservice. Fortnite bij ingegrepen.
Trots op de verzending aanbieding en klantenservice.