Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black op Kieskeurig.be.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

KloJo 12-12-2019

Top gsm voor een top bedrag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Heb de S10 nu ong een maand in gebruik. In t begin ff wennen aan t afgeronde scherm omdat ie soms reageert omdat je met vasthouden t scherm onbewust aanraakt.

Gsm is super snel en de camera's top. Al zo vaakde groothoeklens gebruikt. Verder werkt de vingerscanner naar behoren ondanks de schermprotectie en gaat de accu lang genoeg mee.

Voor mij als "normale" gebruiker is de S10 echt een top gsm.

Miss tips voor samsung om mee te nemen i een update:
- zijknoppen zelf instellen waar ze voor dienen.
- spotify liedjes in wekker integreren.
- Landcodes van nrs kunnen blokkeren. Bijv +27 of +26 kunnen invoeren als blokkeren. Dus alle nr's uit die landen blokkeren. Zeker gezien de spam uit die landen.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Bert1234 13-12-2019

Grote verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik ben onlangs overgestapt van een S8 naar een S10. Een hele grote verbetering! De vingerscanner zit nu op de juiste plek en het interne geheugen is veel groter. Ook de batterij-capaciteit is voldoende groot. Het toestel verwerkt alle dat ook sneller. Geen stokkend beeld en scrollen gaat zonder hapering. Het overzetten van alle data is een fluitje van een cent.Ik kan dit product aan eenieder aanraden.

Kbee 15-01-2020

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Heb deze telefoon nu 3 maanden en ben er nog steeds tevreden mee. Maakt mooie en scherpe foto's, beeldscherm is mooi kwa kleuren en erg scherp. Hoop alleen niet dat deze net als m'n vorige S8 gaat inbranden. Bij mn S8 zag je bij een heel wit scherm nog het toetsenbord en verschillende andere dingen die bijna altijd in het display staan zoals batterij en bereik ingebrand in het beeldscherm.

Anoniem 14-01-2020

Eventuele Tips!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb de s10 nu ruim een half jaar en ben er erg tevreden mee. Ik kwam vanaf de j5 (2016) en tegenover de s10 is meer dan een waardige opvolger.

Ik heb gedurende de zomer erg veel mooie foto's kunnen maken met de telefoon. En ik ben daarom ook erg tevreden met de camera. Maar sinds de update naar one ui 2.0 waren ineens al mijn camera instellingen verdwenen. Verder dan dat, niks mis met de camera.

Er is ook heel veel opslag waar ik zonder probleem alsnog extra aan kan toevoegen voor mn uitgebreide muzieklijsten.

De telefoon zelf is ook goed gebouwd en de fingerprintscanner is echt een goed idee. Ik maak er veel gebruik van en heb er maar zelden een probleem mee (vette handen, wat sowieso niet goed is voor je telefoon, maar dat terzijde)

Het scherm is echt prachtig en maak gebruik van zowel de automatische "donkerestand" (met de bluelight filter ) als de "ontspannen" (met se grijs wit tinten). Ik vind het erg fijn dat je alles zelf kan aanpassen zoals dit.

Daarom zou ik het ook heel erg leuk vinden als goodlock ook in nederland beschikbaar zou zijn. Heb hem nu alanog gedownload maar daar zijn sinds one ui 2.0 probleempjes mee.

Ook heb ik sinds een maand de Galaxy Buds en die zijn erg fijn. Zeker dat je ze kan opladen met je telefoon en dan ze zo klein zijn.

De eventuele tips zouden dus gericht zijn aan de software, die soms wat laat komt. Maar ook dat goodlock beschikbaar wordt in Nederland.

Marinka1992 14-01-2020

Samsung Galaxy s10

Hallo allemaal.
Ik ben altijd een iPhone gewend en ik dacht ik wil nou iets anders. Ik ben super blij met de Samsung s10. Je kan er zoveel leuke dingen mee doen en hij maakt ook nog eens super mooie foto's. Ik ben blij met deze Samsung galaxy s10.
Groetjes van Marinka

Daan256 14-01-2020

Goed toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Nu een jaar in het bezit van de S10. Mooi toestel en werkt goed. Nooit problemen mee, valt nooit uit, loopt niet vast. Maakt goede foto's. Zoals ik van Samsung gewend ben, een kwaliteitstoestel.

Rolstoel57 13-01-2020

SUPER GEWELDIGE SAMSUNG GALAXY S10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Een geweldige telefoon, met super opties.
Nog nooit zo'n geweldig apparaat gezien en gehad. PERFECT. Ga zeker zo door SAMSUNG. Ik had van een SAMSUNG S10 nooit durven dromen.

Vincent1977 12-01-2020

Helemaal top

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Heb eerst de s 4 enzovoorts gehad tot de 10 maar deze is echt helemaal top de s8 was al heel goed maar dit toestel is echt super goed

pjb1950 12-01-2020

fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Eigenlijk kan ik de beoordeling in één woord samenvatten: 'fantastisch'!
Het toestel heeft een haarscherp scherm, prachtige kleuren, is makkelijk te bedienen en maakt geweldige foto's!

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Heb de S10 nu een maand en heb er al veel dingen mee gedaan, hij maakt geweldige foto's en filmpjes. Ik ben nog aan het ontdekken wat ik er nog meer uit kan halen dan dat ik nu doe

Anoniem 11-01-2020

Fijne snelle en complete telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Sinds december in gebruik, had hiervoor een S8, maar de S10 is echt een upgrade! Fijne snelle en complete telefoon!

Muna17 11-01-2020

Beste telefoon ooit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Ik heb deze telefoon sinds een maandje en het blijft me maar verrassen! Zoveel nuttuge functies, de batterij laad snel op en het gaat traag leeg! Ik ben sowieso altijd een samsungfan geweest, maar na de s10 ben ik nog groter fan van het merk samsung geworden!!! Ik zou het iedereen aanraden, de opslag ruimte is ook enorm! Ik zou niet weten waarom iemand deze telefoon niet zou willen kopen. Het ziet er ook nog eens super mooi uit en het is ontzettenf licht. Zeker aanrader!

Anoniem 11-01-2020

Is een geweldige telefoon zou het iedereen aanrade

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Is echt een geweldige telefoon zou het iedereen aanraden om te nemen je kan er echt van alles mee doen