Samsung Galaxy M20 64 GB / charcoal black / (dualsim) - Reviews

6.3 inch scherm
Opslag
64 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy M20 64 GB / charcoal black / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Erik 04-06-2019

Veel voor weinig

Geschreven voor: Samsung Galaxy M20 64 GB / charcoal black / (dualsim)

Kijk ook eens naar de Galaxy M20 bij Bol. Zeer mooie telefoon met modern bijna randloos scherm. Geen Amoled, maar wel een fraai FullHD lcd scherm. Voordeel is dat deze niet zal inbranden zoals bij een Amoled wel kan gebeuren. Omdat ik een toestel zocht om ook goed te gebruiken met de TomTom app had een lcd scherm dus mijn voorkeur. Verder een uniek grote accu van liefst 5000 mAh!! Super. Verder usb-c, 15w snelladen (in 2 uurtjes weer 100% vol), en redelijke midrange camera.

De Samsung M20 heeft een zuinige en toch snelle Exynos 7904, 1.8 GHz Octa Core Processor, 64GB opslag, 4GB RAM. Gewoon uitstekende specificaties. En dat voor slechts 209 euro! Wil je dus niet al teveel uitgeven aan een telefoon en toch een fraai toestel met dunne randen en goede specificaties hebben? Neem dan dit toestel met zijn beestachtig goede batterij zeker in overweging. Zelfs al zou je hem uitsluitend als navigatiesysteem gebruiken (zoals ik), want een luxe TomTom is net zo duur😉

Pluspunten

• Fraai bijna randloos fullHD scherm
  • Goede vlotte processor, 64GB, 4GB RAM
  • Enorme 5000mAh batterij
  • Usb-c

Minpunten

• Niet stof- en waterdicht