Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Frits P. 19-01-2020

Lekker dun, groot en duidelijk scherm, goede accuduur, snel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Voor de prijs hoef je het niet te laten.
Het is een prima smartphone met veel mogelijkheden, makkelijk in te stellen en een goede accuduur.
Een duidelijk en groot scherm en ook dit toestel maakt in het donker goede en duidelijke foto's.

Padrich 16-03-2020

Super telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

Deze telefoon heeft een goede kwaliteit kwa foto's, reactie snelheid. Ook kan je hier mee heel eenvoudig en snel iets op zoeken op het internet. De telefoon is ook heel makkelijk te onderhouden

sylvana123 12-03-2020

snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

ik heb dit product 2 maanden geleden gekocht en ik was metteen tevreden over de snelheid van de telefoon, ook de foto's zijn haar scherp en de telefoon heeft meer dan genoeg opslagruimte.

San74 12-03-2020

Kleur hij is niet zwaar makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

Heb de Samsung a10 verleden maand gekocht en ik vind het een goed en makkelijk telefoon die makkelijk in de hand en heel.veel mogelijk is veel functies erop de handleiding heb je niet nodig alles wijst van zelf dus voor mij niks anders meer dan Samsung ik ben een heel.tevreden klant

Briantje 11-03-2020

Super telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu 2 maanden en hij is geweldig, alles werkt goed en alles doet het goed Dit is de beste telefoon die ik heb gehad.

Yvon85 24-11-2020

Werkt ok

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

Leuke telefoon om te zien, werkt heel aardig. Enige vervelende is dat ie bij mij nog wel eens spontaan uitvalt. Na overleg met samsung heb ik de telefoon helemaal opnieuw ingesteld. Nu valt ie nog steeds uit, hoewel het wel minder vaak is.

Trees39 16-05-2020

Super goed werkende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik was opzoek naar een betaalbare tel en wilde perse de Samsung toen de A10 gevonden en wat ben ik er blij mee super ding is net de s 10 net zo goed ik hou het wel bij de A 10 echt geweldig ding

Jola2006 05-05-2020

Erg sterk materiaal

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze vorige week gekocht en ben er zeer tevreden mee. Ik kan niet meer zonder. Ik zou dit product absoluut kopen

Youro 16-04-2020

GEWELDIGE TELEFOON!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de a10 gekocht omdat hij er erg mooi uitzag. Thuis gelijk uitgepakt en ingesteld. Voelt heel lekker in de hand en is zeer snel. Ik geniet van de telefoon en raad hem iedereen aan

Deventenaar77 09-04-2020

Geweldige middenklasser.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

Heb deze telefoon laatst gekocht als upgrade van mijn J6+. Ben er super tevreden mee, het is echt een upgrade. Heb nu een telefoon met de kwaliteiten van de S serie maar dan voor een zeer schappelijke prijs.

Mads23 29-03-2020

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon voor mijn verjaardag gekregen en ben er SUPER blij mee. Hij voldoet aan alle eisen: beter dan mijn oude telefoon (Samsung Galaxy S5), goede kamera, snel, goede batterij en hij is precies groot genoeg!

Anoniem 04-03-2020

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb dezen telfoon net een paar maandjes en dat bevalt Prima ik vind het handig dat je op YouTube kan inzoomen dan zie je de randen niet. Maar de gezicht herkening is niet optimaal maar soms doet hij het wel maar soms ook weer wel en dat kan wel beter vind ik maar voor de rest doet hij het prima!

Andreas13 18-01-2020

Ontsetten mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon gekregen voor mijn verjaardag hij werkt snel en daar bij ook een scherp beelscherm het is echt een top telefoon en je heb veel ruimte

Stefan72 03-07-2019

Veelzijdig en betaalbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

Wat een fijne smartphone. De Galaxy A10 is de perfecte telefoon om aan te schaffen zonder abonnement. Voldoende mogelijkheden en overzichtelijke verdeling van de apps. Camera en scherm weergave zijn ruim voldoende, Ik heb er meteen ook één voor mij vrouw gekocht.

Peschie 09-04-2021

Goede telefoon, voor een lage prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

Prijs/kwalitiet prima telefoon,wat wel een minpunt is van deze telefoon is dat er geen snellaad functie is ,waardoor het zeer lang duurt voordat hij opgeladen is.

Anoniem 27-03-2021

goede smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

kan de hele dag doen met een volle accu en een goede camera, maar mag wel wat meer smart home functies hebben, en meer display/vergrendel scherm opties, en meer functies voor foto editing.

Anoniem 25-02-2021

Een hele fijne en mooie telefoon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

Mijn mening van de Samsung Galaxy A10 is heel goed, hij reageerd snel en heeft goede verbindingen! Ik ben er heel blij mee met deze telefoon! Ik heb er op dit moment niks aan toe te voegen omdat het een hele goede telefoon is. Misschien zou er wel een vinderscan makkelijk zijn om er aan toe te voegen..
Hartelijke groet!

Anoniem 23-02-2021

Werkt geweldig goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

Doet prima waarvoor ik het toestel gekocht heb en nog veel meer. Maakt prima foto,s. Kan mijn mail ontvangen en beantwoorden, evenals de Whatsapp. Kan voldoende downloaden. Kortom ik ben prima tevreden met mijn toestel, en voor relatief lage aanschafkosten.

Stein26 03-02-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

Prijs kwaliteit verhouding, hij is redelijke snel en de gezichtsherkenning doet het ook behoorlijk goed

Berta cd zee 22-01-2021

Super smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / blauw / (dualsim)

Be de note gewend dit is mijn eerste A en ik ben zeer tevreden over de A
Ben er vooral zo blij mee omdat deze tel veel goedkoper is maar desondanks vergelijkbaar smsrtphone