Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Display
6.2 inch scherm
Opslag
32 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Frits P. 19-01-2020

Lekker dun, groot en duidelijk scherm, goede accuduur, snel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Voor de prijs hoef je het niet te laten.
Het is een prima smartphone met veel mogelijkheden, makkelijk in te stellen en een goede accuduur.
Een duidelijk en groot scherm en ook dit toestel maakt in het donker goede en duidelijke foto's.

Padrich 16-03-2020

Super telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Deze telefoon heeft een goede kwaliteit kwa foto's, reactie snelheid. Ook kan je hier mee heel eenvoudig en snel iets op zoeken op het internet. De telefoon is ook heel makkelijk te onderhouden

sylvana123 12-03-2020

snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

ik heb dit product 2 maanden geleden gekocht en ik was metteen tevreden over de snelheid van de telefoon, ook de foto's zijn haar scherp en de telefoon heeft meer dan genoeg opslagruimte.

San74 12-03-2020

Kleur hij is niet zwaar makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Heb de Samsung a10 verleden maand gekocht en ik vind het een goed en makkelijk telefoon die makkelijk in de hand en heel.veel mogelijk is veel functies erop de handleiding heb je niet nodig alles wijst van zelf dus voor mij niks anders meer dan Samsung ik ben een heel.tevreden klant

Briantje 11-03-2020

Super telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu 2 maanden en hij is geweldig, alles werkt goed en alles doet het goed Dit is de beste telefoon die ik heb gehad.

Trees39 16-05-2020

Super goed werkende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik was opzoek naar een betaalbare tel en wilde perse de Samsung toen de A10 gevonden en wat ben ik er blij mee super ding is net de s 10 net zo goed ik hou het wel bij de A 10 echt geweldig ding

Jola2006 05-05-2020

Erg sterk materiaal

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze vorige week gekocht en ben er zeer tevreden mee. Ik kan niet meer zonder. Ik zou dit product absoluut kopen

Youro 16-04-2020

GEWELDIGE TELEFOON!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de a10 gekocht omdat hij er erg mooi uitzag. Thuis gelijk uitgepakt en ingesteld. Voelt heel lekker in de hand en is zeer snel. Ik geniet van de telefoon en raad hem iedereen aan

Deventenaar77 09-04-2020

Geweldige middenklasser.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Heb deze telefoon laatst gekocht als upgrade van mijn J6+. Ben er super tevreden mee, het is echt een upgrade. Heb nu een telefoon met de kwaliteiten van de S serie maar dan voor een zeer schappelijke prijs.

Mads23 29-03-2020

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon voor mijn verjaardag gekregen en ben er SUPER blij mee. Hij voldoet aan alle eisen: beter dan mijn oude telefoon (Samsung Galaxy S5), goede kamera, snel, goede batterij en hij is precies groot genoeg!

Anoniem 04-03-2020

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb dezen telfoon net een paar maandjes en dat bevalt Prima ik vind het handig dat je op YouTube kan inzoomen dan zie je de randen niet. Maar de gezicht herkening is niet optimaal maar soms doet hij het wel maar soms ook weer wel en dat kan wel beter vind ik maar voor de rest doet hij het prima!

Andreas13 18-01-2020

Ontsetten mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon gekregen voor mijn verjaardag hij werkt snel en daar bij ook een scherp beelscherm het is echt een top telefoon en je heb veel ruimte

Stefan72 03-07-2019

Veelzijdig en betaalbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Wat een fijne smartphone. De Galaxy A10 is de perfecte telefoon om aan te schaffen zonder abonnement. Voldoende mogelijkheden en overzichtelijke verdeling van de apps. Camera en scherm weergave zijn ruim voldoende, Ik heb er meteen ook één voor mij vrouw gekocht.

Anoniem 23-09-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Deze telefoon bevalt mij prima. Ik heb deze nog niet zo lang dus ik ben nog steeds nieuwe mogelijkheden aan het ontdekken!€

ithijsco 22-09-2020

Traag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik snap niet dat iedereen zo fan is van dit product.. Het is traag. Kan niet veel apps tegelijk aan en de camera is maar een simpele 13Mp. Voor een paar tientjes meer heb je al een A20e die direct al een stuk beter is. Groote voordeel van dit toestel is wel het grote scherm.

Angelo67 22-09-2020

Prachtige kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

De Samsung Galaxy A10 is geweldig. Voelt ook goed in de hand maar de kwaliteit kan wel beter vind ik. Veder is er niks te klagen aan.

Raicho1515 19-09-2020

Goed beeld. Batterij gaat lang mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik vind het fijn om met dit product te werken omdat de batterij lang meegaat en er zit genoeg geheugen op

Rhisda 17-09-2020

Handig in gebruik en mooi beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Deze Samsung verschilt niet veel van mijn eerdere Samsungs. Het aanzetten van de telefoon gaat iets anders en soms iets langzamer als ik niet lang genoeg op de aan knop druk. Verder is het vergelijkbaar met de eerdere Samsungs, omdat duidelijk is wanneer ik Whatsapp en emailberichten binnenkrijg. Ook maakt de telefoon mooie foto's. En kon ik gemakkelijk mijn gegevens en apps van de oude telefoon overzetten op deze Galaxy A10. Ik moet nog wel een beetje wennen aan het geluid als de telefoon gaat. Maar verder ben ik er heel erg tevreden mee.

Jolinexx 22-08-2020

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Goede telefoon. Alles werkt eigenlijk goed, soms niet heel snel maar toch. Voor deze prijs echt een top telefoon.

Anoniem 17-08-2020

Geschreven voor: Samsung Galaxy A10 32 GB / zwart / (dualsim)

Lastig vind ik de aan/uit knop aan de zijkant. Krijg bij opnieuw aanmelden dat cookies in de browser zijn uitgeschakeld, maar als ik verder kijk staat er ze zijn wel ingeschakeld.