Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Samsung Galaxy A40 64 GB / blauw / (dualsim)

Samsung Galaxy A40 64 GB / blauw / (dualsim)
7,6

Samsung Galaxy A5 (2017) 32 GB / black sky

Samsung Galaxy A5 (2017) 32 GB / black sky

Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)
7,6
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

Anoniem 17-07-2022

Alles wat ik nodig heb

Ik ben blij met mijn nieuwe telefoon, gemakkelijk te bedienen, fijn formaat en redelijke prijs, ik hoop er jaren plezier van te hebben

Anisca 14-07-2022

Lekker makkelijk in het gebruik

Klein, maar super fijn! Hij js precies goed voor wat hij bedoeld is. Niet te veel poespas! Ik gebruik het zakelijk en ik kan niet blijer zijn met zo'n telefoon.

Anoniem 03-07-2022

Fijne telefoon, maar werd snel traag.

Ik gebruik heel graag samsung apparaten. Voor mijn 9de verjaardag kreeg ik een galaxy A20e, ik dacht: wow! Een supertelefoon! Maar al snel kwam ik erachter dat de opslag snel vol zat, hier heb ik een probleem, nu moet ik wachten tot mijn volgende verjaardag om een nieuwe te vragen. Dit is een eventuele aanpassing, naar verder: helemaal top!

Anoniem 23-06-2022

Supere goeie en mooie Samsung Galaxy a20e

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] echt een mooie telefoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
erg snel!!!
maakt gigantische mooie foto's!!!!
zakelijk te gebruiken!!!
ook voor jongens en meiden voor op de hogere school is dit goed geschikt!!!!!
je kan goed in de zon het beeld nog Fantastisch zien en dat is heel erg prettig!!!!
een snelle vingerafdruk sensor en gezichtsherkenning is ook heel snel!!!!!!!!!!

Helmara 14-06-2022

Super telefoon

Hele fijne ,makkelijk te bedienen telefoon.Deze gebruik ik voor mijn werk ,dus hij moet snel en handig zijn en dat is hij ook,maakt mooie foto's en kan hier goed mijn werk op doen ,groot geheugen ,goede werkapps,kortom ,ik ben er heel blij mee

Jasper637 07-06-2022

Fijn toestel met handige functies, na 3 jaar is het toestel wel wat langzamer, maar als nog fijn om te gebruiken

Luca06472648 24-05-2022

Geweldige kenmerken, een erg fijne telefoon

Ik ben zeer tevreden met de Samsung a20e telefoon. Goede prijs-kwaliteitverhouding. De Camera maakt ook goede foto's en video's

SusannedeH 22-05-2022

Fijn kan er mee wat moet

Soms langzaam en merk ik dat mijn geheugen vol is. Maar de duo sim is een uitkomst. Verder kun je er mee wat je wil dus fijne fone

Juliadegenaar1 08-05-2022

Geweldige telefoon!

Top. Batterij duur is goed maar als je bij de 15 komt is die heel snel leeg. Hij is niet traag, google assistent werkt goed en family link ook. Bellen gaat prima, verder is het toetsenbord goed en je kan het zelfs veranderen! De themas zijn leuk. De telefoon is wat aan de smalle kant voor mij omdat ik en apple toestel gewend ben. Verder toptelefoon! 5 sterren waar. ( ik meld me aan om die watch te krijgen.)

Anoniem 04-05-2022

Hele fijn mobiel, voor redelijke prijs

De Samsung Galaxy A20e is een fijn mobieltje, doet alles wat hij moet doen, snel, degelijk.
Ik ben er oprecht heel blij mee.

Michiel1ding 13-04-2022

Goede beginners telefoon

Galaxy a20e is goede beginners telefoon met genoeg ruimte en een goede batterij. Helaas zou er nog iets aan de ingezoomde camera gewerkt moeten worden maar verder is de camera prima, vooral de wijdhoek is aangeraden.

Anoniem 04-04-2022

Prima telefoon

Werkt prima.
Software draait goed en reageert snel.
Regelmatig updates zodat je veilig je apps kunt gebruiken.
Handig formaat en genoeg accessoires bij te krijgen die je nodig hebt.

Bobiee27 04-04-2022

De samsung a 20 e is dé perfecte telefoon voor een zakenman. Hij is snel, duidelijk audio kwaliteit en heeft een hele goede microfoon. Kortom een top telefoon. Ik heb zelf nu al een jaar in gebruik en hij bevalt mij nog steeds.

Rahel 01-04-2022

Handige telefoon goede camera

Ben heel tevreden over deze telefoon. Heb hem uitgebreid met een SD kaart omdat ik alle foto's maak in ons gezin. Camera vind ik uitstekend. De telefoon ligt goed in de hand en is net de juiste maat om in de broekzak te kunnen steken.

Anoniem 09-03-2022

Uitstekend gebruiks vriendelijk smartphone

Het gebruik van de telefoon is optimaal fijn.
Ligt perfect i de hand, loopt nooit vast heeft dus dual sim als optie en een sd kaart is ook toe te voegen . Ik blijf mijn leven lang trouw aan Samsung.

Job2 08-03-2022

Super Telefoon!

De a 20e is een super makkelijke telefoon hij past in alle broekzakken. ik heb er nog nooit problemen mee gehad dus zeker een aanrader!

Anoniem 04-03-2022

Degelijke telefoon voor een goede prijs. Helaas is de camera niet heel scherp. Hij doet het altijd. Ik heb hem vaak laten vallen maar hij is nog heel. Soms is hij wat langzaam.

Keano dudok 04-03-2022

Mooi beeldscherm en goed in multitasken

Goede telefoon ik zou hem aan raden. Ook een goede camera aleen jamer dat de accu niet zo lang mee gaat

Karoma 01-03-2022

Hele fijne smartwatch

Dit is een hele fijne smartwatch en er zitten heel veel mogelijkheden op, die ook nog heel goed bruikbaar zijn. Ik ben er zeker blij mee en kan hem ook zeker aanbevelen.
Geen spijt van.

Anoniem 01-02-2022

Geweldige kenmerken.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De telefoon is goed zowel voor zakelijk als vermaak. Het beste aan de telefoon is de snelheid en capaciteit. Ookal is de scherm kwaliteit goed mag er toch een veilige rand er wel omheen zitten.