Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Anoniem 23-07-2019

Toestel werkt zeer gemakkelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb het toestel gelegen voor mijn verjaardag,ik ben er zeer tevreden mee.hij doet wat ie moet doen,maakt mooie foto,s en is zeer handig in het gebruik.

Ineke 1234 09-09-2019

Ik vindt het een geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze mobiel vorige maand gekocht en ik ben zeer tevreden. Het is een fijn en snel toestel. En ook de foto,s zijn erg mooi.

Anoniem 08-09-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb altijd een Huawei Gehad. Maar die gingen snel kapot bij mij. Toen dacht ik om een Samsung te kopen en dit bevalt me super. Hij loopt nooit vast en het is sowieso een aanrader ik heb hem ook al aan familieleden van mij aangeraad. Super telefoon

Anoniem 07-09-2019

Evenwichtig toestel voor een bodemprijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Wat heb je nodig? Ik zocht een handzaam en licht toestel, met een fijn scherm, fatsoenlijke camera, en als het even kan een normale hoofdtelefoon aansluiting.

Dit toestel voldoet op alle punten, het scherm heeft niet de hoogste resolutie, maar zo rond de 300dpi is voor mij, en ik schat voor de meeste mensen meer dan voldoende. Alleen met scherp zonlicht is het scherm minder goed afleesbaar.

De camera voldoet prima voor de meeste kiekjes, het is geen hoogvlieger maar dat kan voor dit geld ook niet. Met weinig licht wordt het lastig om nog een fatsoenlijke foto te maken.

Qua software is het er bij Samsung flink op vooruit gegaan, de oude Touchwiz schil over Android was dramatisch, maar Android 9 draait vlot, en ik heb begrepen dat Samsung tegenwoordig meerdere jaren updates beloofd, als ze dat ook werkelijk doen kan ik weinig anders zeggen dan dat dit een aanrader is in deze prijsklasse, of voor iedereen bij wie goed goed genoeg is.

Anoniem 07-09-2019

Review a20e

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon ongeveer een maand en hij bevalt me wel redelijk goed hij is wel redelijk gevoelig als je hem laat vallen en de selfie camera kan beter ik had eerst een a8 en die had dus een betere camera maar de telefoon werkt wel gewoon snel dus als je een redelijke telefoon wilt raad ik hem aan.

Manolito 07-09-2019

Zeer prettig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb nu de A20e een goede maand in gebruik en vind dit toestel prettig om mee om te gaan hij licht ligt lekker in de hand en is prettig in gebruik

Sonia 07-09-2019

Goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon een maand geleden op schiphol gekocht omdat hij zo goedkoop was. Had geen hoge verwachtingen( heb 15 jaar i-phones gebruikt) maar ben er heel blij mee! Niet te groot. Maakt prachtige foto's. En ik doe 3 dagen met een batterij! Super tevreden dus!

Anoniem 06-09-2019

Een toegankelijke mobiel voor mij met reuma

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Met dat ik reuma in mijn handen kan ik deze telefoon goed bedienen. En dat is niet altijd zo erg tevreden over het gebruiksgemak

JKpp 06-09-2019

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Prima toestel voor deze prijs.
Ligt lekker in de hand, groot, maar niet te groot. Voor dit geld een prima deal

Oo Annoniem oO 05-09-2019

Goed voor het geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Dit toestel is niet duur en je kan er veel mee.
Hij heeft gezicht herkenning die het heel goed doet. De vinger afdruk gaat wat langzamer. Hij heeft meer dan genoeg ruimte met 32 GB. Hij heeft ook een mooie breedhoeklens waar je veel mee kan fotograferen. Je hebt ook een selfie stand dat de achtergrond vervaagd dat is ook heel mooi.

jopvtw 05-09-2019

Geweldige kwaliteit!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik had dit mobiel gekocht een maand geleden en de kwaliteit is uitstekend, al helemaal voor deze prijs. Goede speakers, goede camera, mooi scherm en werkt snel!

Willem1964 04-09-2019

Geweldige mobiel (Samsung A20e)voor een mooie prij

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Afgelopen maand ben ik overgestapt van een Motorola G4 Play naar een Samsung A20e. Een wereld van verschil mbt gebruik en snelheid, heb ook een origineel hoesje gekocht via de Samsung site. Bij het openen van het hoesje gelijk met gezichtsherkenning gelijk geopend. Het is mijn 1e Samsung en ben uitermate tevreden. Een topper voor een mooie prijs.

Anoniem 04-09-2019

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Het toestel werk heel goed heb me nog nergens aan geërgerd ik vind voor de prijs de camera echt heel goed de kleuren zijn naar mijn idee heel erg goed bleuthoot connecten werkt goed

Chiel 51 04-09-2019

Fijn en makkelijk in gebruik!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb mijn telefoon inmiddels ruim een maand en vind hem heel gebruiksvriendelijk. Maakt ook mooie foto's en dat komt goed uit nu ik op vakantie ben in Aruba.

Mark87 04-09-2019

Even wennen aan top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Zeer tevreden gebruiker. Het is even wennen nadat ik overgestapt ben van iphone. De besturing is wat anders maar wel logisch en simpel. Mooie telefoon, goede fotos en uitstekende batterijduur

GerardH 02-09-2019

Handzaam en duidelijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Werk nu 6 weken naar ale tevredenheid met dit toestel. Werkt prima en is overzichtelijk, handig in gebruik.

Suella 01-09-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Het is zo goed echt de beste ooit gemaakt. Te super voor woorden. Beter bestaat niet. Iedereen moet zo iets hebben.

MarkS007 01-09-2019

Mooi design en echt waar voor zijn geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Toestel gekocht vanwege defect ander toestel. Eigenlijk tijdelijk. Maar bevalt zo goed dat de a20e nu mijn favoriet is.

Yuipo 30-08-2019

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon vorige maand gekocht en ik ben er erg positief over hij is makkelijk ib gebruik en heeft een goede achtercamera

Anoniem 30-08-2019

Super.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / blauw / (dualsim)

Al jaren fan van Samsung. 1 maal een keer over gestapt naar LG maar daar had ik snel al heel veel spijt van.