Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.be.

5,6

Cees78 20-09-2021

Prima toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Gebruiksvriendelijk, zeer goed te hanteren voor oudere mensen. Bediening zeer overzichtelijk. Voor mijn doel meer dan voldoende.

Dujardin 19-09-2021

Zeer fijne mobile en snel opgeladen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Sinds mijn vorige Samsung is deze GalaxyA20 super fijn. Opladen gaat snel, Foto's zijn zeer scherp en mooie kleuren. Ik ben er in ieder geval super blij mee. Ik kies voortaan altijd een Samsung want ook de service is heel goed. Ze hebben me met mijn vragen buitengewoon vriendelijk en deskundig geholpen

Seferina01 01-08-2021

Samsung A20e

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Ben super blij. Met.me aankoop.van samsungAe20 en heb al me familie en me vrienden gezegt koop deze geweldige top.mobiele telefoon

Roselinde 30-07-2021

Super fijn!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Ik ben heel blij dat ik deze telefoon heb gekozen! Een prima grote en 2 camera's! Er zitten leuke tricks op die heel handig zijn! Kortom een hele fijn, leuke telefoon

Anoniem 20-07-2021

mijn keuze zeer zeker

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

ik ben meer dan tevreden over dit product. mocht ik mijn telefoon verliezen zou ik beslist hetzelfde aanschaffen

Anoniem 05-07-2021

Mijn Galaxy A20e

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Wat een super telefoon is deze Samsung Galaxy A20e, hij is snel, veel opslag en gewoon super in de hand!

Martoss 03-07-2021

Betrouwbare en vlotte smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Deze smartphone gekocht vanwege goede reviews. Inderdaad een goed product. Doet alles vlot en betrouwbaar, geen poespas en overbodige zaken. Degelijk en licht van gewicht. Schermgrootte ideaal voor internet, filmpjes e. d.

1ac0b 11-06-2021

fijne telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

het is een hele fijne telefoon. hij is niet heel groot, maar dat is wel fijn, want daardoor ligt hij beter in de hand. verder is het een goede kwaliteit camera, waarmee je goede foto's kan maken. het is fijn dat hij ook een 2e camera heeft. kortom, een ideale telefoon.

Joost199 07-06-2021

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Het is echt een goede telefoon je kan er veel op zoals biometrie dat is vingerafdruk en gezichtsherkenning Dit is echt handig want dan hoef je niet de hele tijd je wachtwoord in te vullen

Anoniem 23-05-2021

Vingerscan en gezichtsherkenning

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Mijn samsung galaxy a20e bevalt goed met vingerscan en gezichtsherkenning en je heb nog een code de je telefoon is dan goed beveiligd

Nathalie81 17-05-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Ik ben er echt heel tevreden over.
En ik zal hem mijn vrienden enzo.
Zeker aanbevelen.
Xxxx nathalie

Anoniem 01-05-2021

Een prima telefoon goede prijs kwaliteit verhoudin

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Prima telefoon het enigevwatviknmiste was het draadloos opladen. Maar dat went ook wel. Hier voor had ik een s8. Maar a20e bevalt me net zo goed. Licht fijn in de hand. Makkelijke bediening met een hand. Mooi scherm. De manier waar op je screen shots kan maken was nieuw maar went snel en bevalt prima. Niks op aan te merken

Anoniem 04-04-2021

Fijne tel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Ik dacht altijd eerst ik moet een iphone hallen maar kreeg de advies tekijken naar een samsung en vooral a20e en nu ik ben zo blij niet normaal

Anoniem 30-03-2021

Het is een hele snelle.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Ik Kan hele mooie foto's maken van wat ik heb gemaakt en hoe snel het loopt is bizar goed.
Bedankt samsung.

Werner55 30-03-2021

Geweldige GSM

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Prachtig apparaat heel handig in te stellen en in gebruik, werkt perfect en voor een heel mooie prijs.

KM67 26-03-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Mijn ervaring met de Samsung E20 is voor mij perfect.
Deze telefoon heeft alles wat voor mij belangrijk is. Meer kan ik me niet wensen, toch?
Er wordt gevraagd wat er beter kan..nou..wederom, voor mij niets.
En wat een wereld prijs heeft de Samsung E20.

Anoniem 26-03-2021

Makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

De batterij moet wel om de dag opgeladen worden dit zou beter kunnen. En te weinig wijzerplaten keuze voor dames

Anoniem 21-03-2021

Bij niet-gebruik loopt batterij leeg in 2 wk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Ik heb de tel. alleen nodig om 1 x 2 weken met het ziekenhuis te appen. Maar na 2 weken is de batterij volledig leeg. Ik kan dan niet werken met - bijv. - 30% opgeladen. Moet wachten tot volledig is opgeladen. GGGRRR...

Mokikie 21-03-2021

A20e is een goed werkende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Ik vind het een fijne telefoon. Het overzetten van mijn oude samsung naar deze ging super snel en makkelijk.
Doordat mijn oude telefoon ook een Samsung was zijn alle opgeslagen ww etc behouden gebleven. Top kan niet anders zeggen. Deze telefoon is ook weer gemakkelijk in gebruik, maakt mooie foto's en ook het geluid is goed. Ik ben blij dat ik wederom voor een Samsung heb gekozen.

Lub74 19-03-2021

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / wit / (dualsim)

Ik ben geen telefoongesprek. Deze telefoon is heel makkelijk te bedienen, maakt goede foto's, lange gebruikstijd, grote gegevensopslag. Kortom een hele goede telefoon voor een normale gebruiker .