Apple iPhone 4 8 GB / wit

Opslag
8 GB opslag
Besturingssysteem
iOS 4

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 86 reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone 4 8 GB / wit op Kieskeurig.be.

roxy01 04-08-2015
  • Product half jaar in bezit

Ik heb mijn iPhone 4 2e hands gekocht en sinds begin januari 2015 in mijn bezit. Het toestel is prachtig vormgegeven en zeker een goede telefoon. Je kan er vrijwel alles mee en de telefoon is van echte Apple kwaliteit. Veel mensen denken dat de glazen behuizing een nadeel is, maar deze is sterker dan 'normaal' glas aangezien ik de iPhone al een paar keer heb laten vallen en er nog geen krasje te zien is. De telefoon is erg makkelijk te besturen en de prijs - kwaliteit verhouding is perfect! Zeker een aanrader!

corienjc 02-11-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze telefoon ongeveer drie jaar in mijn bezit gehad en ben er erg tevreden mee geweest. Hij was erg gebruiksvriendelijk en ik wist na een dagje meteen hoe alles werkte. De batterij was bij (voor mij) normaal gebruik vaak 's avonds nog zo'n 70% vol. Wanneer ik hem een dag wat intensiever gebruikte (bijvoorbeeld in de trein, of wanneer ik de hele dag buiten de deur was), dan was de batterij 's avonds vaak toch wel (bijna) leeg.

Sinds ik mijn iphone heb gekocht heb ik eigenlijk nooit meer gebruik gemaakt van een compact camera, aangezien mijn iphone betere foto's maakte.

Na ongeveer 1,5 begon de home button wat langzamer te reageren en na 3 jaar heeft de powerbutton het ineens begeven. Dit kon volgens Apple niet gemaakt worden, maar ik kon in plaats daarvan een revised iPhone kopen voor 100EUR.

Omdat ik de nieuwe features van de iphone 5s toch wel erg aantrekkelijk vond heb ik die aangeschaft en de telefoon doorverkocht aan mijn zus. Na de home button en de power button te hebben laten maken bij een reparatiewinkel, heeft zij er nog steeds erg veel plezier van.

Hugo112max 30-07-2014

7,4
Natuurlijk niet de nieuwste iphone meer maar doet het toch goed !
+punten
+ ios 7 is zeer mooi en gebruiksvriendelijk
+ behuizing kwaliteit voelt aan als de beest , (stevig)
+ vele andere features

- punten
Ja hoor die zitten d'r ook zeker op
- scherm , is niet kraakhelder maar je kan er mee leven
- speaker , niet luid genoeg om een filmpje of dergelijke te openbaren buiten

Ik ga maar niet beginnen over de specs. Want dat heeft toch geen nut om te vergelijken met een iphone 4 van 4 jaar oud .

Anoniem 17-05-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Erg fijne telefoon. Had hiervoor een plastic Nokia 1661 waar je niks mee kan dus echt een verademing om een i-Phone 4 te hebben. Ik heb hem nu een jaar of meer en met iOS7 is hij fantastisch. Het geluid van de speakers is echter vrij slecht maar via de oortjes is het een erg goed geluid. Je kunt goed multitasken, de vormgeving is mooi en je kun makkelijk en snel in app's aankopen doen via i-Tunes. Het scherm gaat wel snel stuk, ik heb hem een keer laten vallen en er zat een grote barst in. Heb ik niet vervangen want werkt nog prima. Ik ga de i-Phone 4S, die met Siri en een snellere werking nog beter is wel kopen.

Dre66 15-04-2014
  • Product maand in bezit

Wat een mooie en degelijke telefoon,ik heb veel android telefoons gehad maar geen van die toestellen kan tippen een mijn IPHONE 4 met 32gb en IOS 7.1
Vandaag bij de mediamarkt een speakerdock de PPA 200 WD gekocht een radioapp op mijn iphone gezet nou nou wat een sound komt er dan te voorschijn echt top.
Makkelijk te bedienen,leuke apps hoop er nog lang mee te kunnen doen heb er een hoesje omheen dan blijft ie mooi.

268612 13-03-2014

7,4
Ik heb de iphone 4 al een jaar en ik ben er erg tevreden mee. Het is een handig ding want je kan snel wat opzoeken op internet bijvoorbeeld en leuke apps downloaden. Het is minder dat het geluid niet echt heel hard kan en de batterij gaat veel te snel leeg.

Femke07 10-08-2013
  • Product kwartaal in bezit

Voorheen had ik een Samsung Galaxy Gio, die helaas regelmatig vastliep.
Dan toch maar een Iphone dacht ik en eerlijk is eerlijk; de kwaliteit is echt anders.
De beelden, het geluid, de vormgeving; ik was prettig verrast.
Even een account aanmaken, dat is zo gedaan. Ik was bang dat betaalde apps misch automatisch gedownload worden, maar alle downloads gaan met je password en de betaalde apps gaan pas erop als je een creditcard nummer hebt ingevoerd (en die heb ik niet..).
Enige nadeel; een paar apps zijn betaald bij Apple maar gratis bij Android (maar das misschien andersom ook?).
Mocht je twijfelen, ik zou zeggen: doen

maantje4 28-07-2013
  • Product kwartaal in bezit

Ik ben helemaal niet tevreden over dit toestel. Op zichzelf een prachtig ding met genoeg mogelijkheden, maar....het internet is zowel op wifi als 3G zo ontzettend traag, dat whatsappen soms niet eens lukt. Als ik naast mijn modem zit, springt de verbinding toch regelmatig naar 3G. Ook verbinding maken via bluetooth lukt helemaal niet. Ik ben naar de T-Mobile shop teruggegaan met het ding en het eerste wat de medewerkster vroeg was of ik de telefoon had geupedate naar 6.3.1. Ja dus. Dit was volgens de medewerkster het probleem, de klant voor mij had exact hetzelfde probleem zei ze. Apple schijnt te ontkennen dat de problemen door de update komen, maar een rondje googlen zegt genoeg. Ook de batterij is na de update binnen een dag leeg. Ik kon de telefoon opsturen, maar zou hem dan 2 weken kwijt zijn. Was geen optie voor mij. Nu maar hopen dat Apple snel met een oplossing komt. Zal wel niet, want het probleem bestaat al een aantal maanden, dus het heeft kennelijk geen prioriteit. Voorlopig spijt van de aankoop!

arbuurman 25-07-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Goede en gebruiksvriendelijke telefoon. Heb deze al 2,5 jaar en heb er nu een goedkope simonly abonnement op. Een aanrader!

Besuijen 20-03-2013
  • Product kwartaal in bezit

Top toestel hiervoor had ik een 3gs maar de 4 is scherper qua beeld en betere batterij. Ik heb gekozen voor een 4 omdat de 5 een andere aansluiting heeft. En aangezien mijn dockingstation ook mijn wekker is was dit niet handig.

niekjansen96 17-01-2013

9,4
Super telefoon!
De accu gaat bij mij 1 dag mee maar ik gebruik mijn iphone extreem veel eigenlijk vind ik de accu van de iphone super mijn samsung galaxy s2 ging veel minder lang mee dan mijn iphone 4.
Ik vind het een supertoestel en zou niet snel overstappen naar een iphone 5 omdat ik de iphone 4 helemaal geweldig vind.
1 minpuntje het geluid van de iphone kan niet zo hard en is niet erg mooi.
Verder een toptoestel!!!

basvan 31-01-2014

Hoi Niek,

Ik lees deze reviews, omdat de mijn S4 morgenochtend wordt bezorgd. En ik verheug me, want ik vind alles van Apple supermooi!

Misschien alvast een gouden tip voor je probleem van dat het geluid niet zo hard kan.
Ik heb een i-pod en daar had ik hetzelfde mee, maar ... je kunt in i-tunes met rechter muisknop naar:

Info tonen->naar rechts scrollen-> Opties->volume naar 200%

Dat kun je ook in één keer voor je hele bibliotheek doen met alles selecteren. En dan synchroniseren.

Hopelijk ben je hiermee geholpen.

Groetjes,
Bas

Anoniem 11-11-2012

Na een vergelijkend warenonderzoek met de Iphone 4S van mijn dochter tot de conclusie gekomen dat voor 'gemiddeld' smartphone gebruik ook de 4 uitstekend voldoet en bovendien konden we maar zeer weinig verschil vinden!!
Ze zijn nog steeds te koop (o.a. rechtstreeks via Apple) en het apparaat voldoet prima.Met name het scherm is zeer scherp en blijft ook in zonlicht uitstekend te zien. De Iphone 4 volgt bij mij de HTX one X op (gestolen...). IOS is veel gebruikersvriendelijker dan Android. Op snelheid lever je iets in maar vooral door het prijsverschil maakt het de 4 nu tot een hele mooie koop.

Wcgdx 18-08-2012

9,6
Heb eerst de htc one x gehad,daarvoor een 3gs.de htc is mischien wel sneller enzo.
Maar kon niet wennen aan de interface en sense en de camera die uitsteekt is al helemaal irritant.dus ben ik voor de iPhone4 gegaan en dit toestel is ouder maar werkt veel fijner en is kwa design ook mooier.

bambi4 10-06-2012

Geluid werkt gewoon prima , je kunt overigens best veel doen met een iphone. Het gebruiksgemak is ook goed. Vormgeving is beter dan de iPhone 3 want die was ronder en kon zo uit je broek vliegen. Degelijkheid is ook prima

Hans Gregoire 06-05-2012
  • Product kwartaal in bezit

De iPhone is een echte smartphone die doet wat je ervan verlangt, helaas is 8 Gb iets te weineg geheugen.
Apps en muziek vragen veel geheugen, je moet dus wisselen met muziek, beter is een 16 Gb of 32 Gb te kopen, die heeft die problemen niet en verdient dan een 10 over alle velden

Baltes1969 06-05-2012
  • Product kwartaal in bezit

Mooi design van de smartfoon. Hij werkt goed, geeft geen problemen met het internet zowel via 3G (iets traag) als met Wifi. Het toestel heeft veel mogelijkheden en het valt me reuze mee hoeveel capaciteit hij heeft met 8GB.

MarcvdK 01-04-2012
  • Product maand in bezit

Prachtige telefoon. Hij kan veel en heeft een mooi design. Je kan ook allerlei apps downloaden.
De iphone4 is behoorlijk snel en wifi werkt meer dan uitstekend. Hij integreert je mail volledig met alle mappen en dat werkt ook heel handig. Zit spellingverbeteraar op, automatisch. Dus je kan gewoon door typen ;-) Camera is behoorlijk goed met prima foto's. Er zit ook spraakbesturing op en dat is heel grappig. Minder uitgebreid dan de 4S. De 4 is iets minder snel dan de 4S en spraakbesturing is iets minder uitgebreid.
Gezien het prijsverschil tussen de 4 en de 4S en de meerwaarde voor de iphone 4 gekozen. Ik ben zeer tevreden.

Enige nadeel is de batterij, die vrij snel leeg loopt. Er zijn wel apps, die je kunt downloaden, die je advies geven over het efficient omspringen met de batterij zoals battery doctor en dat helpt zeker.

MarcvdK 23-07-2012

Ik heb de iphone nu een paar maanden. Ik kan de review, die ik schreef, nog steeds staven.

De iphone kan op mobiel gebied eigenlijk alles. Dat is echt grappig om te zien. Hij maakt mooie foto's, je kunt allerlei apps downloaden.

De batterij van de iphone is wel snel leeg. Maar dat ligt er ook aan welke functies je gebruikt en aan laat staan. Er zijn allemaal apps voor advies over het efficient gebruik van de batterij. Toch zou het goed zijn als de batterij wat krachtiger zou zijn. Nou kan een iphone ook alles dus dat kost ook veel energie.

Er is geen flash mogelijk op een iphone. Sommige websites gebruiken flash. Dat is tgv beleid van Apple. Echter ook hier is weer een app voor die een browser bevat met flash (photom).

Kortom een prima smartphone.

MarcvdK 23-07-2012

Kleine correctie. De app met een browser, die flash bevat, heet photon.

Weedikveel128 17-03-2012
  • Product kwartaal in bezit

Ik ben het volledig met Paul eens. Na een Blackberry waar ik helemaal niks op kon downloaden, is dit een verademing. Ik heb dan ook als reactie voor de iPhone gekozen omdat ik dan verzekerd was van werkende apps. En inderdaad, het is een openbaring om te ervaren hoe goed dat gaat.
Negatieve punten? Ik heb ze nog niet gevonden. Ik heb een hekel aan alles wat van Apple komt omdat het zo overdreven wordt opgehemeld, maar dit ding is werkelijk fantastisch. Goed zichtbaar, lange levensduur batterij en nergens zoveel keuze uit apps als voor de iPhone.
Mensen, als je nog wat zoekt, twijfel dan niet meer als je de iPhone 4 tegenkomt. Er gaat een wereld voor je open.

Paul uit Papendrecht 19-03-2012

Kijk dat is nog eens leuk om te lezen. Inmiddels heb ik hem nu 10 maanden en er gaat geen dag voorbij dat ik er niet van geniet. Zelfs als modem voor mijn Ipad was een fluitje van cent. Binnen 2 minuten draaide het samen. Hierdoor kan ik dus nu ook met mijn Ipad buiten op internet via de geweldige Iphone
Twijfel niet maar maak makkelijk en kies voor de Iphone

Christian M 13-01-2012
  • Product half jaar in bezit

Audiokwaliteit laat te wensen over in vergelijking met mijn Nokia GSM. Functionaliteit van Agenda vind ik ondermaats, je kan blijkbaar alleen maar vergaderingen plannen. Touchscreen overgevoelig hetgeen tijdsrovend kan zijn doordat je soms dingen opstart die je niet wenst, aan de andere kant moet ik soms ettelijke keren op de "Home button" drukken om uit een app te raken. Internetsurfen wel prima en scherm is topkwaliteit. Ik heb er wel niet zelf moeten voor betalen maar vind de prijs anders wel overdreven.

Joepie22 04-01-2012

Heb deze iPhone4 van mijn zoon gekregen gebruikte eerst een Samsung galaxy deze stond met regelmaat van de klok vast, omdat ik er zakelijk gebruik van maakte was dit alleen maar ergenis.
Deze iPhone4 werkt naar behoren en heeft nog nooit vast gestaan.
Alles wijst zich vanzelf heb geen gebruiksaanwijzing nodig om je door heen te worstelen.
Maak veel gebruik van internet, de apps zijn geweldig.