Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Garmin Vivosport zwart / L

Bekijk alle Smartbands

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin Vivosport zwart / L op Kieskeurig.be.

5,2

BesteProduct.nl 16-05-2018

Garmin Vivosport: Kleine en fijne fitnesstracker

Klein van stuk, maar groots in prestaties. Met een prijskaartje van 180 euro is de Vivosport zeker niet de goedkoopste, maar hij maakt het wat ons betreft wel waar. De tracker beschikt over een hartslagsensor, een kleuren touchscreen en ingebouwde GPS. Gebruik je dat laatste niet te vaak dan haal je de beloofde accuduur van vijf dagen met gemak. Design-technisch misschien geen juweeltje, maar het kleine formaat maakt daarin veel goed. Een bescheiden bandje oogt meestal wat fijner dan zo'n joekel van een ding om je pols. Je kan tal van sportieve activiteiten meten, maar koop deze tracker vooral niet vanwege de krachttraining-functie. Deze werkt niet accuraat. Gelukkig zit het met de rest wel snor. De tracker is tot slot waterproof en maakt gebruik van de fijne Garmin app. Zoveel functionaliteit in zo'n klein bandje, dat verdient een kooptip.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Prima hartslagsensor
  • Comfortabel
  • GPS
  • Lange levensduur van de batterij
  • Slank en lichtgewicht
  • Slimme meldingen