Polar A360 - Reviews

Kleur
zwart
Touchscreen
Activiteitsmonitoring
actieve minuten, afgelegde afstand, slaapkwaliteit, aantal stappen, persoonlijke doelen

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,3

Matthijs 21-11-2016

Prima apparaat, maar waardeloos horlogebandje

Doet het prima, mooie vormgeving ook!
Echter na 2 dagen scheurde het bandje al in tweeen.. Nu mag ik hem terug sturen, duurt een week en de vraag is of er een nieuwe vergoed wordt... Ik baal er goed van, want een bandje is zoiets simpels, dat moet gewoon goed zijn...

roderoos 27-03-2017 Product paar weken in bezit

onnauwkeurige metingen

niet aan te raden. hartslagmeting incorrect tot 40b/min ernaast. Stijgt ook te traag bij hartslagstijging. stappenteller eveneens incoorect. Dus met de mooie grafieken ben je niet veel...Is in mijn ogen een ferme miskoop geweest

Pluspunten

• design
  • mogelijkhedene

Minpunten

• onnauwkeurige metingen
  • slechte hartslagmeting

Rob 05-02-2017 Product paar dagen in bezit

Schitterend apparaat maar wel met minpunten

Sinds een kleine week de A360 in gebruik. Schitterend apparaat met heel veel mogelijkheden.
Zit goed, maar moet wel relatief passend om gedaan worden anders geen of slechte metingen. Ook haartjes op de pols kunnen storing geven (los van tussen het bandje komen en pijnlijk bij omdoen)
De sluiting is, zoals vaker vermeld, inderdaad lastig. Maar met enige oefening redelijk te doen.
Wat een schitterende grafieken en inzichten van hartslag etc tijdens de training. En veel mogelijke trainingsschema's te kiezen.
Zeer zeker een aanrader, maar Polar los die nadelen op!

Nadeel:
- In mijn geval veel storing met synchroniseren. Bluetooth valt vaak weg en na 24 uur moet opnieuw contact worden gemaakt en ingesteld worden. Heel irritant. Ligt niet aan de Samsung S4 omdat andere apparaten foutloos werken. Polar: Doe hier iets aan! Reden om dit ding terug te sturen.
- De batterij zou het bij normaal gebruik 123 dagen vol moeten houden. In mijn geval is dit slechts 1 a 2 dagen.
- De app synchroniseerd zelf. Echter indien geen contact wordt gemaakt door bv uitvallen van de verbinding met horloge blijft hij uren zoeken. Dit kost veel stroom. Ook hier: Polar doe er iets mee!
- De kleuren in de daggrafiek zijn in tinten blauw weergegeven. Niet heel erg duidelijk, zeker omdat soms een andere kleur wordt gebruikt in de cirkel grafiek dan er boven staat.
- Wat echt ontbreekt is een mogelijkheid voor een 0 meting. bv gedurende 10 minuten of langer gewoon je hartslag volgen. Bv bij het wakker worden of op een moment dat je dat zelf wil. Dit kan wel via het horloge maar niet dmv vastlegging met een schema en mooie grafiek. Echt een gemis.
- stappenteller is inschatting en klopt niet bij bv tuinieren. Je hebt zo 9 km en 11000 stappen gemaakt met 1,5 uur tuinieren :)

Pluspunten

• zeer veel mogelijkheden
  • schitterende grafieken
  • redelijk nauwkeurige metingen

Minpunten

• Veel storing synchroniseren door uitval Bluetooth
  • Gemis van kleine programma's metingen
  • synchronisatie door app loopt vast
  • Batterij is veel sneller leeg dan 12 dagen
  • bandje lastig om te doen

Remperd 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

Uitermate prettig in de bediening, nauwkeurig en heel fijn geen band om je borst voor de hartslagmeting, kortom een stap voorwaarts in trainings hulpmiddelen, top product en nog fancy ook