Fitbit Charge HR - Reviews

Touchscreen

6,7

weterings 04-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

technisch goed, afwerking matig

ik bezit deze al anderhalf jaar en heb hem met plezier elke dag om. met de fitbit app erg uitgebreid
ook de hartslag werkt goed, het motiveert echt om nog wat extra's te doen, klein nadeel, opladen gaat via een stekkertje met een te korte draad, groot nadeel de lijm laat langzaam los en na 7 maanden netjes een nieuwe tracker gekregen, maar deze vertoont na 5 maanden weer dezelfde ongemakken.

Pluspunten

• fijne apps
  • technisch goed
  • motiveert echt

Minpunten

• lastig opladen
  • lijm laat los na een tijd
R B 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Leuke gadget!

Dit als cadeau voor mijn man aangeschaft. Wat een leuke gadget! De watch zelf heeft een mooi design. Je kunt een aantal "scores" op je watch aflezen en de rest op je app via bijv smartphone. Wel jammer dat de app in het engels is, ook het eetplan is in engels.
Het heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding!
Rory 15-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Goede tracker, slechte kwaliteit....

Ik heb hem een klein jaar in gebruik gehad. Was blij met de nauwkeurigheid, 24uurs hartslag. Goed. Hartslag tijdens sporten, redelijk tot goed. Het motiveert enorm om te bewegen en te sporten.. Maar..... Al de fitbit horloges zijn niet waterdicht. Nooit onder water gehad, maar ik werk in de warmte. Een beetje zweet en handen wassen is al voldoende.... Waardeloos. Tot 2x toe kapot na 2 weken werken in de warmte. Voor mij geen fitbit meer. Wel netjes een nieuwe gehad van de shop. Nu hoef ik geen nieuwe meer. Heeft weinig zin. Ik ga kijken voor een waterdichte, gelukkig wordt het aanbod steeds groter.