Bosch GSS 140 A

6,8

• Slecht

jorgen71 02-09-2011 Product jaar of meer in bezit

5,5
Bij mij ging na een tijdje schuren het klemgedeelte waar je het schuurpapier onder klemt defect. Eerst smolt dat rode rubber en na een tijdje ging de klem er helemaal af. Dit was helemaal warm gelopen op de een of andere manier. Terwijl ik schuurde met die klitteband. Ogestuurd en is gemaakt onder garantie. Nu weer een poos later weer hezelfde probleem, maar nu geen garantie meer. ik zou dit machine niet meer kopen ondanks dat hij perfect schuurt

kees2013 23-12-2012

Ook bij mij dezelfde problemen bij het klemgedeelte brak de klem af en het rode rubber is voor de helft weg hierdoor is de machine niet meer bruikbaar. Ik heb meer handgereedschap van bosch en die doen het uitstekend.

janbo59 16-10-2009 Product jaar of meer in bezit

6,5
Machine ligt goed in de hand en schuurt effectief.
Inmiddels bemerkt dat origineel Bosch schuurpapier wat ingeklemd moet worden snel losschiet.Klittenbanduitvoering werkt goed.
machine nu ca 15 uur gebruikt en defect gegaan ,motor begon te haperen en storing in electriciteitsnet (lampen flikkeren)
Voor een professionele machine is dit een blamage ,ben uiterst ontevreden hierover.

Karel44 10-02-2007 Product paar weken in bezit

Ligt heel lekker in de hand.
Kltterband en zelfgemaakte schuurvellen te gebruiken.
Zeker de meite waard!!!