Makita DF330DWE - Reviews

Buszie 04-11-2015 Product paar weken in bezit

Zeer handige en compacte accu boor/schroefmachine met led-verlichting. Twee accu's die zeer snel op te laden zijn. Levering door NextDeal was super!

alarminstallateur 20-02-2011 Product half jaar in bezit

Heb deze Makita aangeschaft om voor mijn werk te gebruiken, ben monteur en gebruik de accutol heel erg vaak.
Heb hiervoor ook een Makita gehad en die heb ik 5 jaar lang intensief gebruikt, alleen die was wat aan de zware kant.
Deze ligt super in de hand en is heerlijk licht, ook ideaal om boven je hoofd te werken.
Het lampje is in donkere ruimtes ideaal, maar het verlicht idd niet de schroef.
Al met al een superervaring die ik niet graag kwijt wil.

Rijk 13-10-2009 Product kwartaal in bezit

Lang geaarzeld, maar omdat de batterij van mijn oude (Bosch) machine steeds sneller leeg was, heb ik deze Makita gekocht. Had ik dus veel eerder moeten doen. Licht apparaat, optimaal voor mijn kleine handen, toch sterk, de relatief kleine batterij gaat heel lang mee, laden duurt niet lang en de tweede batterij is erg handig (die houd ik op ongeveer halve lading, schijnt beter te zijn voor de levensduur).
Twee snelheden is erg fijn, de hoge vooral voor boren (maar ook het opdraaien van de caravanpootjes gaat als een speer! Door de electronische rem gaat het met één hand vastzetten van een boor heel handig.
De levensduur kan ik uiteraard nog niet beoordelen. Wel zegt b.v. de degelijkheid van de koffer (in vergelijking met de populaire hobbymerken) ook wel iets, zie b.v. de lekker werkende sluitingen. Toch een minpuntje? Nou vooruit, de verlichting: de schaduw van de boorkop zit op de werkplek, zodat alleen de plek er naast wordt verlicht. Maar daar schijnen meer merken last van te hebben.

adrie46 13-07-2009 Product kwartaal in bezit

Heb het apparaat 2 maanden in m'n bezit. Een prima apparaat, kan grote schroeven goed de baas. Ligt fijn in de hand, en de accu's hebben een lange bewaartijd. Opladen gaat best vlug.

Jasir 25-06-2009 Product kwartaal in bezit

Na wat goedkopere merken,
Gamma Bleck en decker enz enz.
Gekozen voor een iets beter merk.

Dit had ik jaren eerder moeten doen.

Een wijze raad in deze is.
Goedkoop is duurkoop.

Albert den Leah 10-04-2009 Product maand in bezit

Ik heb met veel verschillende schroefboormachientjes gewerkt ,van spotgoedkope tot hele dure.Maar deze kleine krachtpatser is toch wel mijn favoriet.
De accu gaat lang mee en zo niet ,dan eventjes lekker snel tussentijds opladen.
Het comfort en de grip is gewoon perfect (ik denk dat de ontwerper precies dezelfde handen heeft als ik ).
Lekker licht apparaatje.
Het lampje is handig maar schijnt net naast het schroefbitje.
Alleen nog hopen dat deze Makita heel lang mee gaat.
Moraal van het verhaal:Een aanrader.