Bosch PSR 14,4 LI - Reviews

2 Ah

7,9

Marit 11-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima voor de thuisklusser

Handzame voor, makkelijk in gebruik. Prima om te schroeven, om te boren is hij eigenlijk niet krachtig genoeg. Een tweede accu erbij is onmisbaar.

Ikke 10-11-2016 Product paar weken in bezit

Super

De Ergonomic Boormachine/ Accuschroefmachine ligt perfekt in de hand. Het is een fijn ding om mee te werken en vibreerd niet zo hard als andere machines

Maurice 08-11-2016

Geweldig apparaat

Deze Accuschroefmachine van Bosch voldoet geheel aan mijn verwachtingen, laad snel op, krachtig, ergonomisch en makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Ergonomisch
  • Krachtig
  • Led verlichting
  • Accu laad snel op

Minpunten

• Tweede Accu is redelijk prijzig

Bianca 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Ideaal klusmaatje

Deze boormachine van Bosch werkt echt fijn. De schroeven draaien er heel gemakkelijk en gelijkmatig in en het lichtje op de kop is heel handig. De machine is lichtgewicht wat de preciesie bij het boren verbetert omdat je veel minder trilt.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Gelijkmatig indraaien schroeven
  • Lichtje op kop.
  • Lichtgewicht.

Najim 07-11-2016 Product paar maanden in bezit

Accu boormachine

Een schroef boormachine die ideaal is voor klussen thuis, dit heeft vooral te maken met de accu duur, dat hij goed in de hand licht en erg sterk is.

Pluspunten

• Accuduur
  • Goed in de hand
  • sterk

Roos 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijne boor, werkt makkelijk!

Prima schroef/boormachine. Fijn dat er geen draad in de weg zit en de accu gaat lang genoeg mee om lekker wat te klussen of in elkaar te zetten. Werkt vrij simpel, dus snel onder de knie en ook fijn dat de boormachine niet zwaar is.

Pluspunten

• Draadloos
  • Goeie accu
  • Lekker licht.

Minpunten

• Geen extra bitjes

Mark 17-10-2016 Product paar weken in bezit

handig om te schroeven & boren in hout maar niet in muren

Het is een handige accu schroef boor machine die licht gewicht is en handig in gebruik. Zeker als je veel wilt schroeven zoals meubels en kasten in en uit elkaar helpt hij je echt goed, kleine klusjes met boren in hout is mogelijk maar boren in beton is niet aan te raden ook al is het een boor machine. Verder zit er geen echt gebruiksaanwijzing bij het product maar op zich wel makkelijk te gebruiken als je logisch denkt. in makkelijke koffer op te bergen

Pluspunten

• lichtgewicht
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• niet geschikt voor boren in muren (wel hout)
  • geen gebruiksaanwijzing

Jaap 19-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Fijne boor, maar alleen voor de kleine klusjes

6,5
Ik heb deze boor sinds 2012. Ik ben niet zo'n enorme klusser, maar een schroefboor is onmisbaar in ieder huishouden. Ik heb deze gebruikt voor het plaatsen van een schutting, het in elkaar zetten van kasten en diverse reparatieklussen. Deze boor is eenvoudig in gebruik en ik heb hem met plezier gebruikt voor diverse klusjes. Echter, na krap 4 jaar hielt hij er mee op. Geen idee wat de reden is, maar als ik nu het knopje indruk, draait de boor heel eventjes en houdt er dan mee op. Jammer...Hij ziet er nog als nieuw uit en waarschijnlijk is repareren duurder dan een nieuwe kopen. Ben je op zoek naar een duurzame schroefboor, kijk dan even verder naar een stevigere machine. Dat is in ieder geval wat ik zal doen.