Philips S6610

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips S6610 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Bert82 03-07-2019

Geen huidirritatie meer

Geschreven voor: Philips S6610

In het begin heb ik mij eerst droog geschoren met het apparaat. Dit vond ik minder , en gaf ook niet zo een heel gladde huid. Erna mij nat (water of scheerschuim) geschoren. Dit geeft een heel aangenaam gevoel en gladde huid. Na het scheren ook totaal geen last van een geïrriteerde huid, wat ik anders na het scheren wel altijd heb. Het scheren duurt wel iets langer dan het scheren met een scheermesje. Dus men moet wat meer geduld hebben. Het reinigen van het toestel gaat zeer eenvoudig.

Pluspunten

• geen irritatie meer
  • eenvoudig in gebruik
  • goede batterij

Minpunten

• scheren duurt iets langer

Rudi69 01-07-2019

Veel minder irritatie

Geschreven voor: Philips S6610

Voor mij was het de allereerste keer elektronisch scheren, normaal gebruik ik altijd gewoon een mesje. Het was is het begin even zoeken, maar nu ik er m'n draai mee heb gevonden is het een zaligheid! Gaat veel sneller, maar bovenal veel minder huidirritatie! Ik geef wel de voorkeur aan nat scheren, is net iets aangenamer... Ook het trimmen gaat vlot! Enige nadeel, baard volledig scheren is moeilijker, ik krijg het niet zo glad als met een gewoon mesje... Al bij al dus wel een aanrader!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • mooi design
  • snel opgeladen
  • veel minder huidirritatie

Minpunten

• glad scheren is moeilijk

Maurice321 01-07-2019

Glad en snel geschoren.

Geschreven voor: Philips S6610

Aangenaam verrast over het glad resultaat. heel handig om te gebruiken. Zowel droog als nat een uitstekend resultaat.

Pluspunten

• Glad gescoren
  • Zowel droog als nat een goed resutaat

Minpunten

• Geen

filipleuven 27-06-2019

Minder irritatie!

Geschreven voor: Philips S6610

Komende van een Braun toestel, nu 2 weken in gebruik. Merkbaar verschil van minder roodheid in de halsstreek. Scheren lijkt wel beetje minder snel te gaan, waardoor iets langer bezig. Reinigen van de kop is eenvoudig met kliksysteem. Tot nu toe zeer tevreden!

Pluspunten

• Minder roodheid

Minpunten

• Iets trager in gebruik