Philips S6610

tile-scheersysteem
vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips S6610 op Kieskeurig.be.

Jan Schokker 24-11-2019

een zeer goed scheerapparaat, voor een zeer goede prijs

Geschreven voor: Philips S6610

De Philips s6610/11 is een zeer goed scheerapparaat, dit omdat de scheerkoppen die een coating hebben zo dat je geen iritatie krijg, door de goede manier van volgen van de scheerkoppen naar de form van je gezicht, scheerd het apparaat zo wel nat als droog zeer glad en is soepel in gebruik, het scheeraparaat ligt zeer goed in de hand door de goede vormgeving, Wat ik ook een goed plus punt vind dat je het scheerapparaat zeer snel en makkelijk kunt schoon houden, dus het is een zeer gebruiks vriendelijk apparaat.
De trimmer die er bij zit, daar kun je zeer precies en makkelijk mee werken voor snor of baard. De accu ben ik ook zeer tevreden mee een goede scheer tijd en de oplaad tijd is ook goed.

Ben met het apparaat zeer tevreden en is een must om mee te werken.

Pluspunten

• scheer indicatie tijd
  • oplaad tijd
  • glad scheren zo wel nat als droog
  • licht goed in de hand door vormgeving

Anoniem 28-12-2019

Philips, dan is het goed!

Geschreven voor: Philips S6610

Uitstekend en makkelijk te hanteren scheerapparaat. Na het opladen gaat de batterij ca. 60 minuten dus ongeveer 25 scheerbeurten mee. Absolute aanrader.

Marcel L. 19-12-2019

Super fijn!

Geschreven voor: Philips S6610

Een top scheerapparaat! Scheert glad en je hoeft hem minder vaak op te laden. Hij gaat tot wel twee weken mee!

Hij is ook nog eens een stuk stiller dan mijn oude. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hyman 13-12-2019

Great design

Geschreven voor: Philips S6610

Shaver is nicely designed, great to hold and feels nice in your hands. Nothing feels flimsy with the shaver so it seems like it'll last a long time.
Easy to use and I like how it can be used but wet or dry, good for sensitive skin and shave it decent; not as close a shave as a normal razor but this is defiinitely still good and conisdering how much time you save and the ease of it. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 10-12-2019

Scheren zonder irritatie!

Geschreven voor: Philips S6610

Bij het zoeken naar een perfect toestel was het vooral van belang dat ik minder last had van huidirritatie. Met dit toestel is dit voor het eerst geen punt meer. Daarnaast gaat de batterij lang mee & duurt het scheren op zich niet lang meer doordat het toestel perfect de contouren van mijn gezicht volgt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lowiesje 10-12-2019

Glad resultaat zonder irritaties

Geschreven voor: Philips S6610

Het apparaat is zowel nat als droog heel handig in gebruik en zorgt in beide gevallen voor een glad resultaat. Daarenboven heeft het toestel de ideale vorm die goed in de hand ligt. De scheerkoppen zijn voorzien van een extra coating waardoor ik zelf nog geen irritaties heb ondervonden. Een ander pluspunt is dat het apparaat makkelijk en snel te onderhouden is door even onder de kraan te houden, met een druk op de knop raak je ook makkelijk onder de scheerkoppen.
Ter afronding, een handig en degelijk toestel met een goede prijs-kwaliteit verhouding die je huid glad maakt zonder irritaties. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 10-12-2019

strak en fijn disign

Geschreven voor: Philips S6610

heel mooi product, ligt fijn in de hand en ziet er strak uit. scheert goed, al lijkt hij soms wat stukjes te missen door de ronding. gaat lang mee op de accu! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Pieter63 09-12-2019

Een zeer goed apparaat die doet wat hij beloofd

Geschreven voor: Philips S6610

Bij mijn vorige apparaat werd de huid gevoelig maar dat is nu verleden tijd: dit scheerapparaat scheert goed glad en zonder irritatie nadien, zeker als je de huid eerst wat vochtig maakt! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Danny Z. 09-12-2019

Glad scheerresultaat, makkelijk schoon te maken.

Geschreven voor: Philips S6610

Het apparaat heeft een glad scheerresultaat. Ligt fijn in de hand en is makkelijk in gebruik. De scheerkop is makkelijk te wisselen en daarom ook makkelijk schoon te maken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 09-12-2019

Geen irritaties meer, eindelijk!

Geschreven voor: Philips S6610

De essentie zijn in de doos, het scheerapparaat, een elektrische oplaadkabel, een quickrazor om te klikken, een reinigingsborstel en een zeer goede reiskit. Bij het uitpakken van het scheermesje zijn we verbaasd over de kwaliteit van de rendering zowel visueel als ergonomisch. Een iriserende blauwe kleur op het handvat en de contour van de koppen en een Micro-geperforeerd rubber-type materiaal zorgen voor een goede grip. Waouw zeer mooi object voor deze prijsklasse. Na een oplaadtijd van ongeveer 40 minuten, kan het apparaat worden getest. Efficiëntie boven mijn verwachtingen en geen irritatie ondanks het scheren "droog". Mijn Scheer koppen (messen) moesten oud worden of we hebben veel gevorderd om zo'n resultaat te hebben met zo weinig tijd om het scheermesje te passeren! Daarnaast zijn de satijnen randen van de Scheer koppen aangenaam op de huid. Ik heb het net getest met een natte huid en een beetje schuim en dan is het fluweel. Een zachtheid en een nauwe snit die je de huid van een baby maakt... Eindelijk bijna, ik ben in mijn jaren vijftig:-) De batterij lijkt op te houden. Na een dozijn schaafsel, voor reiniging, dan weer weg afgelegd. Een ratel opent het apparaat en de binnenste kom is ontworpen om snij haren te vergemakkelijk. Dank u. Als u de zeer betaalbare prijs toevoegt, bereikt u het hoge niveau. Ik ben overwonnen!

Paul_Us 08-12-2019

Heel blij met dit apparaat!

Geschreven voor: Philips S6610

Top apparaat als je echt glad wil scheren. Ik scheer droog en doe dat met dit apparaat ook zonder huid irritaties na afloop. Enige minpunt voor mij is dat ik soms nog een haartje hier en daar zie zitten, kwestie van weer even snel overheen gaan en het is weg. Verder zeer aan te raden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Juultje2006 05-12-2019

Heel fijn apparaat

Geschreven voor: Philips S6610

Het scheerapparaat ligt goed in de hand, gaat lang mee op een volle batterij en heeft een mooi en overzichtelijk scherm. Ook geeft het apparaat aan, wanneer je hem het beste even kunt schoonmaken, hierdoor gaat hij hopelijk lekker lang mee! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 04-12-2019

Een fijne scheerervaring!

Geschreven voor: Philips S6610

Wat een genot is dit scheerapparaat. Mijn vorige scheerapparaat was alweer een paar jaar oud. Philips heeft in de tussentijd niet stil gezeten en hun concept doorontwikkeld. Door de anti-wrijvingscoating glijdt het apparaat soepel over de huid met een glad resultaat tot het gevolg. Het apparaat doet simpel zijn werk. Een fijne optie is ook de guard-modus. Je kunt daarmee de snelheid verlagen. Dat is prettig als je een dag scheren hebt overgeslagen en de haartjes wat langer zijn. De batterijduur (zeker 2 weken) is oké. Het opladen is binnen een uur geregeld. Schoonmaken is eenvoudig. Na iedere scheerbeurt even afspoelen onder de kraan. Ik ben zeer tevreden met dit scheerapparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Joost89 04-12-2019

Philips S6680

Geschreven voor: Philips S6610

Ik heb gekozen voor dit scheerapparaat omdat ik na het scheren wel een last heb van irritatie. Daarnaast vind ik het handig om ook nat te kunnen scheren en het apparaat ook onder de douche te kunnen gebruiken. Omdat ik mijn baard ook wel eens wat langer laat staan is het ook handig als er een trimmer bij aanwezig is. Dit alles heb ik gevonden in de Philips S6680. Alleen de eerste keer scheren had ik nog last van irritaties, daarna niet meer. Ik ben erg tevreden met het gladde resultaat. Ook zijn er handige accessoires meegeleverd en het apparaat is eenvoudig schoon te maken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MBdeVries 04-12-2019

Een stuk minder irritatie!

Geschreven voor: Philips S6610

Scheert makkelijk en snel glad, maar niet zo goed als een scheermesje. De scheerkoppen volgen goed de contour van je gezicht. Het apparaat is zowel droog als nat te gebruiken, echter vind ik het fijner om nat te scheren met dit apparaat. Na het scheren eenvoudig schoon te maken met een druk op een knop en de scheerkop onder de kraan te houden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

wessel 04-12-2019

Scheert snel en glad

Geschreven voor: Philips S6610

Het apparaat scheert ontzettend soepel en snel, zowel droog als nat geeft het apparaat een goed resultaat. De accuduur is erg goed waardoor die ook perfect is voor vakantie. De soepelheid zorgt er ook voor dat je huidirritatie achteraf minimaal is.

Pluspunten

• Soepel
  • Scheert glad
  • Scheert zowel nat als droog

Minpunten

• wat moeilijker in de hals

Anoniem 03-12-2019

Heel fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips S6610

Apparaat voelt tijdens het scheren heerlijk zacht aan. Scheert ook lekker glad. Ligt fijn in de hand. Fijnste scheerapparaat dat ik tot nu toe heb gebruikt! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Maurice020 03-12-2019

Scheert glad maar wel wat huidirritatie

Geschreven voor: Philips S6610

Redelijk goed apparaat. Scheert glad en soepel Met weinig bewegingen. Had met mijn vorige apparaat minder irritatie. Dat was er een uit de 9000 serie van Philips.
Accu gaat wel lekker lang mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Klaas-W 03-12-2019

Zorgt voor minder scheerirritatie

Geschreven voor: Philips S6610

Heb het scheerapparaat nu ongeveer 2 weken in gebruik en vergelijk het (uiteraard) met mijn vorige Philips scheerapparaat. Ik had altijd last van scheerirritatie, doordat de scheerkoppen niet volledig meedraaiden bij mijn vorige apparaat. Daarom gekozen voor de S6620, om te kijken of ik van de scheerirritatie af kon komen.

De inhoud van de doos is erg compleet en er zit ook al een mooie hardcase opberghoes bij waarin het scheerapparaat goed en stevig opgeborgen zit. Ook zit er een opzetstuk bij om te kunnen trimmen, wel zo handig!

De S6620 heb ik nu ongeveer 2 weken in gebruik en ik met dat de scheerirritatie een stuk minder is dan met mijn vorige scheerapparaat. Wel merk ik duidelijk verschil met de twee standen die het apparaat heeft. Wanneer ik het scheerapparaat gewoon gebruik, dan wil ik nog wel eens last hebben van wat rode strepen, deze zijn er echter niet wanneer ik de Skinguard mode aanzet. Wel zo prettig om na het scheren 'streeploos' en zonder irritatie aan mijn dag te kunnen beginnen.

Niels88! 03-12-2019

Weinig irritatie

Geschreven voor: Philips S6610

Fijn scheerapparaat, scheert gemakkelijk glad, ligt lekker in de hand en de accu gaat lang mee.

In tegenstelling tot mijn oude scheerapparaat heb ik nu nagenoeg geen last meer van huid irritatie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]