Panasonic ES-RF31 - Reviews

vibrerende folie
Afspoelbaar
Reinigingssysteem

Tobias1978 26-01-2012 Product paar weken in bezit

Ik vind dit echt een perfect apparaat. Zeker als je de prijs-kwaliteit vergelijkt. Ik heb een gevoelige huid en dan is dit scheerapparaat echt een uitkomst. Totaal geen irritatie. Het is zelfs mogelijk om after shave zonder pijn op te doen direct na het scheren!Tot nu toe altijd veroordeeld geweest tot het scheermes, maar ik heb 's morgens niet altijd zin om me daar mee te scheren. Daarnaast gaat dat ook wel eens mis en heb je weer een wondje. Later een Philips Niveau geprobeerd (heeft geen lift and cut), maar dat leverde ook veel irritatie op.
Deze Panasonic kun je met scheerzeep, water en onder de douche gebruiken. Maar ik vind het gewoon droog ook een goed resultaat hebben en dat is toch lekker snel. Schoonmaken is een eitje onder de kraan!

Echt een aanrader!

Theo81975 18-03-2011 Product paar dagen in bezit

Spijt. Spijt dat ik dit apparaat niet veel eerder heb aangeschaft. Ik scheerde tot nu toe met Gilette Fusion power. Scheert geweldig maar de mesjes zijn schreeuwend duur. Lang getwijfeld om de overstap naar electrisch scheren te maken en de 60-dagen uitprobeer actie van Panasonic heeft me overgehaald. Ik weet nu al dat hem niet terug ga sturen. Nooit gedacht dat electrisch scheren zo fijn kon zijn.